ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انصاری‌فرد با شماره ای متفاوت در اوساسونا



اخبار,کریم انصاری‌فرد در اوساسونا


اخبار ورزشی - انصاری‌فرد با شماره ای متفاوت در اوساسونا

کریم انصاری‌فرد مهاجم سابق تراکتورسازی با شماره متفاوت از آنچه که قبلا از او دیده ایم در ترکیب اوساسونا به میدان خواهد رفت.

کریم انصاری‌فرد که به تازگی قراردادش را با اوساسونا امضا کرده با شماره 12 در این تیم به میدان خواهد رفت. انصاری‌فرد پیش از این شماره های مانند 10 و 9 در لیگ ایران به میدان رفته بود و انتخاب شماره 12 از طرف او کمی عجیب به نظر می رسد.

 

اخبار ورزشی - ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
ویدئو : معارفه کریم انصاری فرد در باشگاه اوساسونا 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام و انصاری فرد، تماشاگران بازی اوساسونا+عکس



 
 اخبار ورزشی - نکونام و انصاری فرد، تماشاگران بازی اوساسونا+عکس

 اوساسونا دو بازیکن ایرانی دارد اما هیچ کدام از آنها فعلا امکان همراهی تیمشان را ندارند.

  اوساسونا در هفته دوم لیگ دسته دو اسپانیا مقابل ساراگوسا مساوی کرد آن هم در حالی که بازیکنان ایرانی خود یعنی جواد نکونام و کریم انصاری فرد را در اختیار نداشت.

کونام و انصاری فرد بازی دیشب تیمشان را از طریق تلویزیون دیدند. نکته جالب اینکه سایت انتشار دهنده این عکس این سئوال را مطرح کرده که چرا نکو و کریم به جای آنکه از طریق تلویزیون بازی اوساسونا را ببینند، از جایگاه ویژه استادیوم این بازی را از نزدیک مشاهده نکردند.

 

اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام,کریم انصاری فرد

 اخبار ورزشی - جام جم