ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انریکه به حضور گواردیولا در منچستر سیتی واکنش نشان داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال بارسولنا نسبت به حضور پپ گواردیولا در منچستر سیتی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، روز گذشته رسما اعلام شد که پپ گواردیولا فصل آینده هدایت تیم منچستر سیتی انگلیس را برعهده خواهد گرفت.

سرمربی اسپانیایی و فعلی بایرن مونیخ با قراردادی 3 ساله در منچستر حضور خواهد داشت و این موضوع باعث شده تا بزرگان فوتبال در این باره به اظهارنظر بپردازند.

در همین رابطه لوئیس انریکه امروز در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل والنسیا از رقابت‌های کوپا دل ری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

وی گفت: من از حضور پپ به عنوان یک عاشق فوتبال در من‌سیتی ذوق‌زده و خوشحال هستم. مطمئن هستم که گواردیولا می‌تواند در منچستر سیتی هم مانند بارسا و بایرن موفق شد و در این تیم بدرخشد و فصلی جذاب را رقم بزند.

انریکه افزود: بازی در لیگ برتر با فلسفه‌های پپ چندان سازگار نیست اما مطمئن هستم که او به خوبی می‌تواند ایده‌های خود را در این تیم پیاده کند و با خیالم راحت می‌گویم که می‌تواند پله‌های موفقیت را طی کند.

بارسلونا فردا شب در نیوکمپ میزبان والنسیا با هدایت گری نویل است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
توافق شفاهی گواردیولا با منچستر سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مورینیو درباره حضور گواردیولا در منچستر سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی نسبت به حضور گواردیولا در منچستر سیتی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فارس، سرانجام مقصد پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان در فصل آینده مشخص شد و پپ با قراردادی 3 ساله به منچستر سیتی پیوست.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی که امروز در مراسمی در ورزشگاه ومبلی لندن برای حمایت از جیانی اینفانتینو به عنوان یکی از نامزدهای فیفا حضور داشت در واکنش به سوال یک خبرنگار که از وی پرسید، نظرش درباره حضور پپ گواردیولا در من‌سیتی چیست، از پاسخ داد امتناع کرد و تنها سرش را تکان داد.

 

اخبار ورزشی - فارس