ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد فردوسی‌پور از تیترهای بعد از دربی


عادل فردوسی‌پور با انتقاد نرم از همکاران رسانه‌یی‌اش در روزنامه‌ها، از آنها خواست که پس از بازی‌های شهرآورد، در تیترهایی که استفاده می‌کنند بیشتر مراعات کنند.

خبرگزاری ایسنا: مجری و تهیه‌کننده برنامه «90» در برنامه 30 فروردین ماه تعدادی از تیترهای روزنامه‌ها در روزهای اخیر را مرور کرد و یادآور شد که درست است کری خواندن خوب است اما بهتر است دوستان در انتخاب تیترها مراعات بیشتری کنند.

فردوسی‌پور در این ارتباط به تیترهایی چون «سوبله چوبله شدی آقای مربی»، «استقلال دیگر رقیب ما نیست»، «سلام چارلی چاپلین»، «4 فینال آسیاست تو هنوز خوابش و ندیدی»، «پرسپولیس یا شالکه04»، «4 ما کجا 4 اونا کجا» اشاره کرد.

برنامه «90» شب‌های دوشنبه به روی آنتن می‌رود و شامگاه گذشته به شهرآورد اخیر تهران اختصاص داشت.


ویدیو مرتبط :
عادل فردوسی پور و انتقاد از برخی رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد فردوسی پور از یک روزنامه سیاسی



 

انتقاد فردوسی پور از یک روزنامه سیاسی

 

دقایقی پس از گزارش بازی تیم های لیورپول و منچستر یونایتد عادل فردوسی پور در گفت و گویی با خبرآنلاین از گزارشی که درباره سرقت از منزلش در یکی از روزنامه ها منتشر شده ، انتقاد کرد.

 

روزنامه ای که مدیر مسئول آن کسی است که روزگاری در سمت مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بارها با عادل فردوسی پور درگیری پیدا کرده بود بعد ازگذشت دو سال ازدزدی روزنامه وطن امروز گزارشی از اموال سرقتی خانه مجری 90 نوشته که با یک حساب سرانگشتی رقمی میلیاردی می شود!

آقا انگار گزارشگرها خیلی از ما خبرنگاراها پولدار ترند. دزدی که خانه ات را زده بوده حسابی میلیاردر شده!حالا واقعا قضیه چی بوده؟

راستش نمی دانم این آمار و ارقام را از کجا آوردند. خانه اعیانی در سعادت آباد! چطور یک آپارتمان70 متری 10 سال ساخت در پونک باختری شده یک خانه اعیانی با فرش های ابریشمی!در حالیکه تنها دو تا تخته فرش 3 متری بوده .

چهل میلیون هم انگار پول نقد داشتی و 10000 یورو!

این ادعا صحت ندارد.آخر کدام آدم عاقلی 40 میلیون پول نقد را در خانه نگهداری می کند؟ حدود 1600 دلارو 300 یورو ازحق ماموریتم به چین را دزدیدند. نکته جالب عکس انگشترعجیب و غریب چاپ شده در روزنامه بود که اصلا وجود خارجی نداشت.

دزدهای خانه ات را که خیلی وقت بود گرفتند چرا این خبر یک دفعه منتشر شد؟

دزدان خانه را 6 ماه بعد از دزدی بازداشت کردند. راستش من هم ازطریق همین روزنامه از برگزاری دادگاه با خبر شدم و تا الان هم کسی از مسوولان اطلاعی به من نداده است.

راستی آن موقع چیزی که خیلی در مطبوعات پخش شد ، بحث دزدی لپ تاپت بود.

بله.لپ تاپ شخصی من هم به سرقت رفت که تا به حال به من برگرداده نشده است.

آیا فکر می کنی هدفی برای نوشتن این گزارش وجود داشته؟

نمی دانم.ولی این حق را برای خود محفوظ می دانم که پیگیری لازم را انجام دهم.../خبرآنلاین