ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن



 

 

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن

 

پس از حمله به یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی رخ داد

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن

رسانه‌های خبری از رفتار سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر درگیری لفظی با فرزند همتایش در لیورپول انتقاد کردند.

در یکی، دو روز گذشته رسانه‌های نوشتاری انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی از سرآلکس فرگوسن 69 ساله به خاطر الفاظ تندی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی یک بر یک چهارشنبه شب مقابل بنفیکا لیسبون خطاب به کایلی کیتس، خبرنگار شبکه ‌آی.تی.وی و دختر کنی دالگلیش سرمربی لیورپول برزبان آورد، وی را مورد نکوهش قرار دادند.

در آن جلسه مطبوعاتی پس آز آنکه کیتس سئوال دوم خود را در مورد عدم استفاده از داوید دخه‌‌آ، سنگربان اسپانیایی مطرح کرد، با واکنش تند و پرخاشگرانه فرگی مواجه شد.

این اتفاق کیتس دختر کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول را به تعجب و حیرت واداشت.

فرگوسن در آن حالت با لحنی تند عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این سئوالات بی پایه و اساس را می‌پرسید. شما دنبال جنجال‌سازی بیهوده هستید، جهت اطلاع شما باید بگویم دخه‌آ جایی نرفته است. همین روز یکشنبه و در بازی با چلسی درون دروازه خواهد ایستاد. هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد تا شما بیهوده هیاهو راه بیندازید. این حرف بدان معنا است که ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم و شما نباید بیهوده سئوال کنید.


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید وزیر کشور آلمان از رفتار برخی پناهجویان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مارادونا از فرگوسن



 

 

انتقاد مارادونا از فرگوسن

 

 

عصر ایران ورزشی - دیه گو ماردونا با انتقاد از الکس فرگوسن، درباره جانبداری فرگوسن از روبرتو مانچینی در اختلاف مانچینی - ته وز، گفت: اگر فرگوسن چیزی در این باره نمی داند نباید حرفهایی بزند که بیشتر شبیه یک لطیفه بزرگ است.حمایت مارادونا از کارلوس ته وز در پی ممنوعیت ته وز از حضور در تمرینات منچستر سیتی صورت می گیرد.

روبرتو مانچینی ، مربی منچسترسیتی، مدعی است که در جریان دیدار هفته گذشته منچستر سیتی و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، ته وز از دستور او سرپیچی کرده و وارد زمین بازی نشده است.

کارلوس ته وز اما این ادعا را رد می کند و حرفهای مانچینی را محصول یک سوء تفاهم می داند.

بالاگرفتن این مساله در فوتبال انگلستان، منجر به حمایت الکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد، از روبرتو مانچینی شد.

در پی اظهارات فرگوسن، دیه گو مارادونا که در جام جهانی 2010مربی ته وز در تیم ملی آرژانتین بود، با انتقاد از فرگوسن، وی را دعوت به سکوت کرد.

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت:  فرگوسن از مانچینی دفاع کرد، من مانچینی را به خوبی می شناسم، کارلوس ته وز را هم همین طور. اگر فرگوسن چیزی در این باره نمی داند نباید حرفهایی بزند که بیشتر شبیه یک لطیفه بزرگ است.

مارادونا همچنین افزود: فرگوسن نباید دراین باره حرفی بزند چون او زمانی مربی بزرگی شد که بازیکنانی بزرگ در اختیار داشت..../ عصر ایران