ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد تیری هانری از تاکتیک‌های فان خال


تیری هانری، اسطوره آرسنال به انتقاد از لوئیس فان خال پس از سومین شکست پیاپی یونایتد در لیگ برتر پرداخت.

ورزش سه: تیری هانری، اسطوره آرسنال به انتقاد از لوئیس فان خال پس از سومین شکست پیاپی یونایتد در لیگ برتر پرداخت.

با وجود مالکیت 80 درصدی یونایتد بر توپ و میدان، آنها مقابل وست بروم با تک گل کریس برانت در دقیقه 63 شکست خوردند و حالا وضعیت خطرناکی در لیگ برتر دارند. لیورپول به فاصله 4 امتیازی آنها رسیده و یونایتد در صورت لغزش، می‌تواند سهمیه اروپایی را به خطر بیندازد.

هانری در مورد تاکتیک‌های مورد استفاده توسط فان خال در این بازی گفت:" شما در اولدترافورد در حال شکست خوردن مقابل وست بروم هستید. اگر من بازیکن وست بروم بودم و رونی و فان پرسی را در خط هافبک می‌دیدم، خوشحال می‌شدم. فکر می‌کردم که بلاخره رابین را کمی جلوتر خواهد برد و شاید حتی رونی را هم در خط حمله استفاده کرد، بازیکنانی که در لحظات کلیدی می‌توانند گل بزنند ولی آنها در خط هافبک باقی ماندند. فان خال چگونه باید در تابستان هزینه کند؟ مسلما چند میلیونی باید خرج کنند. نمی‌توان رقم مشخصی برای تضمین موفقیت آنها مشخص کرد. دیدیم که 200 میلیون یورو هزینه کردند ولی آیا تیم پیشرفت کرده؟ تنها کمی. به نظرم باید دو یا سه بازیکن بخرند. البته مطمئنم که فان خال بازیکنانی که لازم دارد را به خوبی می‌شناسد."



ویدیو مرتبط :
تیری هانری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد گولیت از سیستم فان‌خال


ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند به انتقاد از سبک بازی این تیم در دیدار برابر آرژانتین پرداخت. با این حال او به بازیکنان تیم ملی کشورش افتخار می‌کند و معتقد است که آنها نهایت تلاش خود را در برزیل به کار گرفتند.

ایسنا: ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند به انتقاد از سبک بازی این تیم در دیدار برابر آرژانتین پرداخت. با این حال او به بازیکنان تیم ملی کشورش افتخار می‌کند و معتقد است که آنها نهایت تلاش خود را در برزیل به کار گرفتند.

دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل در وقت‌های اضافی و اصلی برنده نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات نفس‌گیر پنالتی این تیم ملی فوتبال آرژانتین بود که با درخشش سنگربان خود هلند را از پیش‌رو برداشت و به فینال ماراکانا صعود کرد.

رود گولیت ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند هر چند لاله‌های نارنجی از صعود به فینال بازمانده‌اند اما به بازیکنان این تیم افتخار می‌کند.

گولیت در سخنانی تلویزیونی گفت: درست است که هلند با شکست برابر آرژانتین از صعود به فینال بازماند اما من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. آن‌ها از همان بازی نخست تا الان تلاش زیادی داشتند و عملکرد خوبی از خود نشان دادند. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم و آن‌ها وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند.

او ادامه داد: بازیکنان هلند در زمین از جان مایه گذاشتند و تا می‌توانستند جنگیدند اما شانس با آنها یار نبود. شاگردان فان خال این شانس را داشتند که برای دومین بار پیاپی جواز صعود به فینال را به دست آورند اما در نهایت این آرژانتین بود که باتجربه عمل کرد و با درخشش دروازبان خود به فینال راه یافت.

ستاره سابق میلان به انتقاد از لوئیس فان خال سرمربی هلند پرداخت و گفت: فان خال تیمش را در دیدار برابر آرژانتین دفاعی به میدان فرستاد و همین باعث شد تا عملا خط حمله تیم بیکار شود. بازی دفاعی هلند باعث شد تا مدافعان آرژانتین نفس راحتی بکشند و به راحتی در کارهای هجومی شرکت کنند. نباید چنین سبکی را در دستور کار خود قرار می‌دادیم. اگر به بازی هجومی روی می‌آوردیم می‌توانستیم برابر آرژانتین به پیروزی برسیم و به فینال راه یابیم. در نهایت می‌خواهم به آرژانتین برای راهیابی به فینال تبریک بگویم.