ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس

خبرگزاری فارس: رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ارسال نامه‌ای به وزرات ورزش و جوانان ایران از برکنار دنیامالی ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری فارس: انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از برکناری دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی، رئیس کنفدراسیون آسیا با ارسال نامه ای به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان خواستار تجدید نظر درباره برکناری دنیامالی شد.

متن نامه وی به شرح زیر است:

در روز 22 می نامه ای مبنی بر برکناری دنیا مالی از ریاست فدراسیون دریافت کردیم که باعث شوکه شدن ما شد. وی سال ها برای توسعه کانوئینگ در آسیا به عنوان عضو هیئت رئیسه قایقرانی جهانی فعالیت فراوان کرده است.

از زمان روی کار آمدن وی با توجه به سخاوتش توسعه نه تنها در ایران بلکه در کشور های همسایه نیز انجام شده است. دنیامالی دوستی قدیمی و منصف بوده که در طی سال ها همکاری با هم همیشه از رهنمودهایش استفاده کرده ایم.

تا کنون دلیل برکناری ایشان اعلام نشده است اما هر دلیلی که داشته باشد ما به ایشان اعتماد داشته و خواهان تجدید نظر در این زمینه هستیم.

ناریتا

رئیس کنفدراسیون آسیا/فارس


ویدیو مرتبط :
صحبت با کفاشیان در خصوص نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه قوه قضاییه در مورد پرسپولیس به وزارت ورزش(عکس)



اخبار ورزشی - نامه قوه قضاییه در مورد پرسپولیس به وزارت ورزش(عکس)

بازپرس شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب در نامه به وزارت ورزش و جوانان خواستار توقف روند واگذاری باشگاه پرسپولیس به علت پرونده های مفتوح در سالهای 1390 الی 1392 شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در نامه قاضی جعفری امده است


" احتراما با عنایت به اینکه پرونده ای در این شعبه بازپرسی علیه مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس در سنوات 1390 الی 1392 مفتوح و مطرح رسیدگی می باشد و از انجاییکه حسب بررسی های بعمل آمده ، درآمدها و دارایی های متعلق به دوره موصوف افشا نگردیده است لذا متقاضی است تا اطلاع ثانوی از هرگونه قیمت گذاری یا واگذاری باشگاه پرسپولیس ، قبل از نتیجه رسیدگی این شعبه و حصول اطمینان از واقعی بودن عملکرد و نیز شناسایی دارایی ها متوقف گردد "

 

اخبار,اخبار ورزشی ,وزارت ورزش

 
محمدرضا رویانیان در ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۰، مدیر عامل پرسپولیس شد و در ۲ بهمن ۱۳۹۲ از مدیر عاملی پرسپولیس استعفا کرد


یاداوری میشود با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با قانون مجلس از سال گذشته در دستور کار گرفت و شنبه همین هفته هم اولین جلسه شورای قیمت گذاری با حضور وزرای ورزش و جوانان ، دادگستری و اقتصاد برگزار گردید

اخبار ورزشی -  عصر ایران