ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتخابات فدراسیون فوتبال بدون رییس!


با گذشت چهار روز از آغاز ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هنوز چهره شاخصی ثبت نام نکرده است!

ورزش سه: با گذشت چهار روز از آغاز ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هنوز چهره شاخصی ثبت نام نکرده است! وزارت ورزش و جوانان پیشتر به دنبال این بود برای فدراسیون فوتبال سرپرست بگذارد تا مدیریت فدارسیون فوتبال از دست علی کفاشیان خارج شود و همه کاندیداها برای احراز این پست بخت مساوی داشته باشند اما مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آخرین نشست خود موافقت کرد تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال علی کفاشیان در سمت خود باقی بماند.

اعضای مجمع بر این باورند که حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال هیچ نفعی برای او در انتخابات به همراه نخواهد داشت و بقای او در سمت خود یک حسن بزرگ دارد و آن این است که در زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، کارها طبق روال پیش خواهد رفت.

صحبت ها در مورد نامزدها زیاد است. در حالی که گفته می شد اسلامیان نایب رئیس اول نیت ثبت نام دارد او صراحتا گفته در انتخابات شرکت نخواهد کرد. دبیر کل هم جزء کمیته سه نفره است که صلاحیت ها را احراز خواهد کرد و قطعا اگر نیت ثبت نام داشت باید از سمت خود استعفاء می کرد. از سلطانی فر گزینه اول دولت برای وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از گزینه ای ثبت نام نام برده می شد در حالی که این خبر تکذیب شده است.

اما یاسر رفیقدوست که بیشتر یک چهره سیاسی است تا ورزشی نیت حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد. او خیلی با فوتبال بیگانه نیست. پیش تر معاون اقتصادی اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران بوده و با فوتبال و مدیران باشگاه ها آشناست.

نام هایی چون عزیز محمدی ، سردار آجرلو، شهاب الدین عزیزی خادم و ... هم به میان آمده است. هریک از این ها نیت حضور در انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال را داشته باشند باید از سوی ده عضو مجمع عمومی تایید شوند.

علی کفاشیان هم در خصوص شرکت یا عدم شرکت در انتخابات گفته است:«در زمینه اداره فوتبال کشور به تجربیات خوبی دست یافته است و اگر در بین کاندیداها فردی قوی تر از خود نبیند حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد.»

قضاوت در مورد آینده فدراسیون فوتبال خیلی سخت نیست. خیلی ها می گویند بهترین گزینه علی کفاشیان است به این دلیل که در 8 سال اخیر تجربیات خوبی کسب کرده و فوتبال با توجه به تاوانی که به خاطر علی کفاشیان داده حال باید از او استفاده کند. از سویی دیگر اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که خیلی ها از هم اکنون علی کفاشیان را ر ئیس آتی فدراسیون فوتبال می دانند چرا که می گویند او رابطه خوبی با اعضای مجمع عمومی دارد و اگرغیر از این بود مدت زمان ریاست او تا زمان برگزاری انتخابات تمدید نمی شد. این یکی از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان هم هست.

گفتنی است ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال از 11 اسفند آغاز شده و تا 22 ادامه خواهد داشت. در حالی که چهار روز از زمان آغاز ثبت نام سپری شده هنوز کسی ثبت نام نکرده است.


ویدیو مرتبط :
برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی که به گفته رییس قبلی غیرقانونی است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: امیدوارم این بار انتخابات فدراسیون فوتبال سالم برگزار شود



 

دایی: امیدوارم این بار انتخابات فدراسیون فوتبال سالم برگزار شود

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران با بیان اینکه نباید با لابی کردن به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال باشیم، اظهار امیدواری کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال سالم برگزار شود.

به گزارش جام نیوز، علی دایی عصر دوشنبه پس از تساوی تیم های ستارگان اسبق تیم ملی و مربیان لیگ برتری در دیدار خیریه فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «اگر برای انتخاب رییس فدراسیون فوتبال اعمال نفوذ در کار باشد دیگر رای گیری و انتخابات معنایی ندارد.»

وی با طرح این پرسش که آیا 4 سال پیش که فقط یک نفر نامزد ریاست فدراسیون بود را می توان انتخابات نام گذاشت؟ افزود: «شرایط انتخابات باید به گونه‌ای باشد که همه نامزدها بتوانند در انتخابات شرکت کنند و رئیس فدراسیون فوتبال با رأی واقعی اعضای مجمع انتخاب شود.»

سرمربی تیم راه آهن تاکید کرد: «اگر باز هم انتخابات، به نوعی انتصابی و یک نفر از قبل انتخاب شده باشد، برای مردم راضی کننده نخواهد بود.»

دایی در خصوص دیدار خیریه امروز نیز اظهار داشت: «مسابقه بسیار خوبی بود و امیدوارم از برگزاری چنین مسابقه هایی بیشتر حمایت شود.»