ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر قلعه نویی: میلیاردها تومان هم بدهند از تبریز نمی روم



 

 

 

امیر قلعه نویی: میلیاردها تومان هم بدهند از تبریز نمی روم

 

 

امیر قلعه نویی در دیدار با هواداران تراکتورسازی در تمرین این تیم گفت: ما جمعه نیز همانند بازیهای گذشته برای کسب برد به میدان می رویم و اتفاقات این بازی دست خدا خواهد بود.

 

سرمربی تراکتورسازی در ادامه افزود: یکی از انگیزه هایی که باعث شد من به تبریز بیایم بازی تراکتور سپاهان در فصل قبل بود که صحنه های قشنگی اتفاق افتاد و دیدم که بیش از ۱۰۰ هزار نفر با کمترین امکانات به ورزشگاه می آیند.

وی افزود: ما دو وظیفه داریم. به مردم احترام بگذاریم و به خواسته های آنها توجه کنیم ولی در نهایت شما هم بدانید که ما با تیم زندگی می کنیم و می دانیم که نیازهای تیم چیست و از شما می خواهم که اجازه دهید ما کارمان را به خوبی انجام دهیم و من هیچ منتی هم بر شما نمی گذارم چون در درجه اول من به فکر کارنامه خودم هستم و اگر نتیجه نگیرم، ابتدا به کارنامه خودم می رود و سپس به کارنامه تراکتور.

قلعه نویی ادامه داد: من هیچ وقت کارهایی نمی کنم که به خودم لطمه بزنم و الان در کارنامه من می گویند که سه قهرمانی پشت سر هم دارد و من به دنبال چهارمین قهرمانی هستم و شما هم بدانید کارهای اخلاقی که ما می کنیم بیشتر از مسائل فنی به نفع شماست و من می توانم سال اول به نتیجه فکر کنم و فشاری هم تحمل نکنم ولی می دانم که در این صورت در آخرت چیزهایی از دست می دهم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: ما نمی توانیم برخی مسائل را به صورت شفاف اعلام کنیم و از شما هم توقع داریم آرامش داشته باشید و تیمتان را تشویق کنید. تیم هم به لطف خدا خوب بازی می کند، در حالی که سه بازیکن کلیدی خود را از دست داده ایم و تا این سه بازیکن را جایگزین کنیم زمان نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما دنبال این هستیم که شرایط خوبی در تراکتور درست کنیم و به فکر آینده هستیم و من خدا را گواه می گیرم کاری که ما می کنیم در جهت اصلاحات اخلاقی و فنی تیم است و از نظر رفتاری هم تیم ما خیلی خوب است و از نظر اخلاقی هم در حال پاکسازی یک سری مسائل ریز هستیم و به امید خدا نیم فصل هم یکسری بازیکنان جذب می کنیم تا تراکتوری که مد نظر من است را درست کنیم.

قلعه نویی تصریح کرد: من اول از شما ممنونم. تیم مال شماست و سرمایه تیم شما هستید و شما هم در این اصلاحات ما را کمک کنید و کمی صبور باشید و بعدها اگر باشگاه ضروری دانست یک سری مسائل را بازگو می کند تا شما بگویید که خدا پدر قلعه نویی را بیامرزد که این مسائل را در نظر داشت و قصد تشکیل یک تیم حرفه ای را داشت.

در ادامه یکی از هواداران حاضر از قلعه نویی خواست تا یکسری مسائل در خصوص بازیکن کنار گذاشته شده از تیم را اطلاع رسانی کند تا هواداران آگاهانه در این خصوص تصمیم بگیرند که قلعه نویی پاسخ داد: یکسری مسائل را نمی توان گفت و شاید شما این مسائل را بدانید ولی نتوانید به دوستانتان بگویید و ما باید صبوری داشته باشیم و کمی فشارها را تحمل کنیم تا تیم از شرایط کنونی رهایی یابد.

سپس یکی دیگر از هواداران علت بازی ندادن به آرفی را از سرمربی تیم جویا شد که وی گفت: مربی اول فصل بازیکنانی را جذب می کند. ممکن است یک بازیکن ستاره در یک فصل نتواند آن طور که باید بازی کند و ما دیدیم تیم مان نیاز دارد از نظر تاکتیکی طوری دیگر بازی کند و ۲ بازیکن مهاجم به جای اینکه فانتزی بازی کنند بهتر است جنگنده باشند و به همین دلیل تغییراتی را در تیم به وجود آوردیم.

وی افزود: همچنین هر بازیکنی که به تیم می آید نمی تواند بازی کند و اگر ما ۲۰ بازیکن آوردیم نباید که همه آنها بازی کنند و ما می خواهیم در نیم فصل چندین بازیکن خوب جذب کنیم.

پس از توضیحات قلعه نویی یکی از هواداران با تشکر از اقدامات او دلیل کاهش تماشاگران را این گونه عنوان کرد: ما ۳ جلسه اول را محروم بودیم و بقیه بازیهای حساس ما در خانه حریفان بود و همچنین سرمای هوا هم مزید بر علت شد و به امید خدا در نیم فصل دوم هواداران راهی ورزشگاه خواهند شد تا به تیم روحیه دهند.

امیر قلعه نویی عنوان کرد: من آدم روراستی هستم و دوست ندارم به مردم دروغ بگویم و خوشم نمی آید به مردم حرفهایی بزنم تا خودم را شیرین کنم و اگر من دروغ بگویم ۲ ماه دیگر معلوم می شود. به همین دلیل از اول راست می گویم و به مردم می گوییم این بضاعت و توان ماست و این هم اهداف ماست. اگر الان میلیاردها پول بدهند من این تیم را ترک نمی کنم چون پیراهن تراکتور الان ناموس ورزشی من است و باید به این پیراهن وفادار باشم.

سرمربی تراکتورسازی در انتهای صحبت هایش گفت: من افتخار می کنم که در این تیم هستم و هم خودم و هم خانواده ام از شرایط تبریز راضی هستیم و خدا هم کمک می کند نتایج خوبی کسب کنیم.

در انتهای این دیدار هواداران امیر قلعه نویی را تشویق کردند و برای او و تیم آرزوی موفقیت کردند..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی در کنسرت رحیم شهریاری در تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه نویی به تبریز می رسد؟


شایعات از نزدیک شدن امیرقلعه نویی به تراکتورسازی خبر می دهند.

عصرایران: شایعات از نزدیک شدن امیرقلعه نویی به تراکتورسازی خبر می دهند. تیم اول تبریز که در هفته های اخیر نتایج مورد نظر مدیریت را نگرفته به تغییر سرمربی دست می زند. عباسی چند روزی است که اعلام کرده از تونی جدا می شوند و روز گذشته سرمربی پرتغالی از بازیکنان خداحافظی کرده و این شروع پایان سرمربیگری مرد محبوب در تبریز است.

امیرقلعه نویی و حسین فرکی حالا مهمترین گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی هستند اما رسانه ها امیرقلعه نویی را به تبریز نزدیک تر می دانند. او مربی پرافتخارتری است و با قهرمانی هایی که داشته می تواند انرژی بازگشت به بالای جدول را برای تبریزی ها ایجاد کند. اما او در کنار کارنامه پرافتخارش سابقه ای هم در تبریز دارد . سابقه ای که به قهرمانی تراکتورسازی منجر نشد. تی تی ها یا همان تراکتوری های متعصب از همان روزها خاطرات خوبی ندارند. این مساله را می شود در فن پیج های تبریزی به وضوح دید . آنها شاید به قهرمانی با ستاره تیم های دیگر رضایت داشته باشند اما با قلعه نویی به قهرمانی نرسیده اند و او را سرمربی برند تراکتورسازی هم نمی دانند. همین هواداران و تاثیراتشان برتیم بود که تونی را به این باشگاه تبریزی نزدیک کرد و منجر به امضای قرارداد شد.

با این شرایط هرچند مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرده که قلعه نویی یکی ازدو گزینه اصلی برای سرمربیگری این تیم است و هرچند شایعات از احتمال بالای امضای قرارداد با سرمربی سابق استقلال می گویند، اما ظاهرا پیوستن ژنرال به تراکتورسازی با مشکلاتی مواجه است.

البته برای مدیریت تراکتورسازی هیچ چیز مهمتر از گرفتن نتیجه برای تضمین ادامه کار مهم نیست و همین مساله می تواند به سرمربیگری قلعه نویی منجر شود.