ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر قلعه‌نویی بیانیه صادر کرد



امیر قلعه‌نویی بیانیه صادر کرد:

امیدوارم با نگاه پدرانه وزیر استقلال تقویت شود/ از قلم‌های پاک و خبرنگاران شریف تشکر می‌کنم

امیر قلعه‌نویی با صدور بیانیه‌ای از مسئولان،خبرنگاران، هواداران، بازیکنان و اعضای تیم استقلال تشکر کرد.

 

امیرقلعه نویی,بیانینه امیرقلعه نویی

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی با صدور بیانیه ای  از مسئولان،خبرنگاران، هواداران، بازیکنان و اعضای تیم استقلال تشکر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند رحیم را شاکرم که به لطف او و محبت اهل بیت (ع) در پایان یکی از سخت ترین فصل های دوران مربیگری ام، دل 30 میلیون هوادار استقلالی شاد و خوشحال شد و اکنون تیم محبوب من در جمع 8 باشگاه برتر آسیا قرار دارد. اتفاقی که در یک دهه اخیر برای باشگاه استقلال رخ نداده بود. اینک که همه روزهای سخت و پرفشار با خاطره ای خوش به پایان رسید، تصمیم دارم بدینوسیله  با ذکر چند نکته از مجموعه افرادی که در موفقیت اخیر نقش داشتند ، تشکر و قدردانی کنم:

1- ابتدا می خواهم از شاگردان نجیب و با تعصب خودم در تیم استقلال تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی باشگاه در فصلی که گذشت، حرمت پیراهن استقلال را حفظ کردند و با شرافت و تعصبی که در ذات ایرانیان پیدا می شود، بهترین نتایج را کسب کردند. من از زحمات تک تک آنها سپاسگذارم و خدای بزرگ شاهد است که در راه برطرف کردن مشکلات آنها در طول فصل همه تلاش خود را انجام دادم .

2- باشگاه استقلال، بخش قابل توجهی از موفقیت اخیرش را مدیون بزرگمردی است که بدون هیچ توقعی در مقاطع مختلف فصل به کمک مجموعه باشگاه آمد و اگر حسن نظر و همکاری ایشان نبود، شاید ما نمی توانستیم به راحتی از برخی گلوگاه ها بگذریم. جناب آقای مهندس علی انصاری، حامی ویژه و قلبی تیم استقلال هستند که جا دارد به نمایندگی از طرف هواداران و کلیه اعضای باشگاه استقلال از حمایت مادی و معنوی ایشان تشکر کنم.

3- همکاران من در بخش فنی و مجموعه مربیان و مشاوران، گروه آنالیز، تیم پزشکی و گروه تدارکات و کارمندان زحمتکش کمپ استقلال، ساختمان اداری و مجموعه شهید مرغوبکار در فصلی که گذشت بیشترین فشار مالی را تحمل کردند. دست تک تک آنها را بابت شعور، ایثار و صبوری می فشارم. تلاش این تعداد از همکاران که عمدتا به تصویر کشیده نمی شوند و در صفحات روزنامه ها جا نمی گیرند، ستودنی است.

همچنین یادی کنم از آقای اصغر حاجیلو به عنوان یکی از متعصب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال و کسی که فقط با پیراهن آبی فوتبال را آغاز کرد و به پایان رساند. ایشان در فصلی که گذشت با سخت ترین شرایط و امکانات محدود توانست با مدیریت در بخش آکادمی باشگاه استقلال کارهای ساختاری و پایه ای موفقی را انجام دهد. وظیفه خود می دانم از فداکاری و زحمات ایشان تشکر کنم.

4- مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال شامل مدیرعامل، معاونین و اعضای محترم هیئت مدیره هم در این فصل سختی های زیادی را متحمل شدند. از آنها سپاسگذارم و امیدوارم ادامه تلاش این بزرگواران منجر به تامین منابع مالی، تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده و در نهایت قهرمانی استقلال در آسیا باشد.

5- از همه هواداران دوست داشتنی تیم استقلال در سراسر دنیا تشکر می کنم که حامی تیم خود در یک فصل گذشته بودند. به خصوص تماشاگرانی که در بازی های داخلی و خارجی برای حمایت از تیمشان به محل برگزاری تمرینات و مسابقات استقلال آمدند .

اینجا علاقمندم یادی کنم از همه آن هشتاد ، نود هزار نفری که در مقاطع حساس مسابقات برای تشویق استقلال به آزادی آمدند و با شور و هیجان خود ما را به سمت قهرمانی هدایت کردند  و البته با یاد و خاطره مرحوم داود جورابلی ،تشکرمی کنم از زحمات لیدرهای استقلال که باز هم مانند همیشه یاور تیمشان بودند.

6- به مانند چند سال اخیر ، منحنی رابطه من با رسانه ها نوساناتی داشت که دلیل عمده آن شاید تفاوت های کار مربیگری با حوزه رسانه باشد . بدون تردید کمتر سازمان و نهادی در مملکت ما به اندازه تیم های استقلال و پرسپولیس مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند.

همین دلیل احتمالا حاشیه ها و شیطنت هایی را به همراه دارد اما وظیفه خود می دانم که به قلم های پاک و خبرنگاران شریف عرصه رسانه به خاطر نقدهای سازنده و اخبار صحیح تشکر کنم و امیدوارم که در فصل های آینده ، تحلیل و نگاه فنی به فوتبال در رسانه های ما جای اخبار حاشیه ای و مخرب را بگیرد .

7-در طول فصل گذشته تعدادی از سازمان ها ،شرکت ها و مجموعه های ورزشی ، حمایت و لطف ویژه ای به مجموعه استقلال داشتند . اینجا می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از جناب آقای دکتر علی عسگری ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ، امیر سرتیپ دکتر " احمد رضا پور دستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مجموعه ورزشی آزادی ( آقای کابلی ) ، هتل المپیک ( سردار افقه ) ، هواپیمایی زاگرس ( آقای موسوی ) ، هواپیمایی تابان ( آقای عبدالله پور ) ، آقای علی شفیع زاده و آقای رضا حدادیان که همگی این بزرگواران ما را در این جاده پر از سنگلاخ تنها نگذاشتند و بدون تردید در قهرمانی استقلال سهم و نقش بسزایی دارند .

8- در برگزاری هر چه بهتر بازیهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ، مسئولان سازمان لیگ و کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران زحمات فراوانی را متحمل شدند. جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تشکر و قدردانی کنم

به امید آنکه با نگاه پدرانه و ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان ، جناب آقای دکتر عباسی تمهیداتی اندیشیده شود که تیم فعلی استقلال « حفظ » و تقویت شود . بی گمان ایشان با نقش پدر ورزش ایران تنها فردی هستند که می توانند در شرایط فعلی بخش قابل توجهی از مشکلات این باشگاه را برطرف کنند . آرزو می کنم باحمایت ایشان نام استقلال و ستاره سوم ، آبان ماه سال جاری در آسمان قاره آسیا بدرخشد.

والسلام ، برادر کوچک شما ، امیر قلعه نویی

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه علیه منصوریان را روابط عمومی صادر کرد نه قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «ممکن است در بیانیه صادر شده نظرات امیر قلعه‌نویی وجود داشته باشد اما آن بیانیه از طرف روابط عمومی باشگاه صادر شده است.»

 علی نظری‌جویباری در خصوص محرومیت جاسم کرار توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «تا این لحظه که در باشگاه حضور دارم هنوز نامه‌ای به دست ما نرسیده است و نمی‌دانم آیا این حکم قابل اعتراض است یا خیر اما کمیته انضباطی باشگاه نیز پیگیر موضوع شده و قطعا اگر جای اعتراض داشته باشیم آن را بررسی خواهیم کرد.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که حالا با توجه به این محرومیت چرا برخورد جدی با کرار صورت نگرفته و استقلال از این موضوع متضرر می‌شود، گفت:« برخورد لازم صورت گرفته و کمیته انضباطی هم تشکیل شده است اما رأی کمیته انضباطی در اختیار آقای افشارزاده است و اگر او صلاح بداند این رأی اعلام می‌شود.چیزی که ما می‌دانیم این است که داور مسابقه هیچ گزارشی علیه کرار به فدراسیون ارائه نکرده است.»

وی در ادامه در خصوص اینکه قرار است به بازیکنان پولی پرداخت شود، گفت: «آقای افشارزاده مبالغی را تهیه کرده که بین 20 تا 30 میلیون تومان است. قرار است این ارقام پس از امضای نهایی مدیرعامل توسط باشگاه به حساب بازیکنان منتقل شود. اما رقم زیاد چشمگیر نیست و ما در صدد هستیم به هر شکل ممکن مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.»

نظری‌جویباری در خصوص بیانیه‌ای که طی یکی دو روز گذشته علیه علیرضا منصوریان صادر شده اظهار داشت: «ما خودمان کلا به تمامی نفراتی که در استقلال مربی بودند یا فوتبال بازی کرده‌اند ارادت قلبی داریم و آنها را دوست داریم. ما هرگز نمی‌خواهیم وارد حیطه کاری دیگران شویم و این انتظار را هم داریم که دیگران وارد حیطه کاری استقلال نشوند.ما به مربیان تیم های پیکان و نفت تهران احترام می‌گذاریم اما از آنها توقع داریم حرفه ای تر صحبت کنند.»

 وی افزود: «چرا باید اتفاقی بیفتد که مثلا دیگران ما را متهم کنند یا خدای ناکرده ما بخواهیم به دیگران تهمت بزنیم؟ من از دوستان‌مان در باشگاه‌های دیگر انتظار دارم حرفه‌ای فکر کنند و اگر مثلا داوری به نفع یا ضرر استقلال است در مورد آن اظهار نظر نکنند.»

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد: «اگر بخواهیم بازی‌های امسال را از ابتدا مقایسه کنیم در خیلی از بازی‌ها داوری به ضرر ما بوده است البته این مسئله اصلا عمدی نبوده و این مشکلات همیشه به صورت سهوی وجود داشته اما اینکه مسئولان یا دست‌اندرکاران تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت کنند کار درستی نیست. داور ممکن است یک صحنه را ببیند و یا یک صحنه را نبیند. ما هم منکر نیستیم که اتفاقات همیشه به ضرر ما بوده اما بهتر است تیم‌ها شرح وظایف خود را بدانند و ما هم در مورد تیم‌های دیگر صحبتی انجام نمی‌دهیم.»

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها این بیانیه را منتسب به امیر قلعه‌نویی می‌دانند و آیا این مسئله نظر شخصی او بوده یا خیر، گفت: «این بیانیه از طرف قلعه‌نویی نبود هر چند ممکن است آقای قلعه‌نویی یا افشارزاده نظرات‌شان در آن وجود داشته باشد اما بیانیه به طور کل از طرف روابط عمومی باشگاه استقلال صادر شده و شاید مقداری بالا و پایین شده باشد اما این بیانیه از طرف روابط عمومی باشگاه بود.»

 اخبار ورزشی  -  فارس