ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیرآبادی: مظلومی توقعات را بالا برد


مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، پرویز مظلومی و شاگردانش توقع را از این تیم بالا بردند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی امیرآبادی در مورد عدم ناکامی استقلال در دیدار فینال جام حذفی گفت: به‌نظر من بازیکنان استقلال و همچنین پرویز مظلومی توقعات را از این تیم بالا بردند. معتقدم کارنامه این مربی بد نبود و مظلومی به بازیکنان جوان میدان داد. فراموش نکنید که استقلال یارگیری مناسبی نداشت و این موضوع به ضرر این تیم تمام شد.

وی در ادامه افزود: البته هواداران حق دارند ناراحت شوند، ولی به‌هر حال فوتبال همین است. استقلال چند سال پیش با ضربات پنالتی قهرمان شد، ولی این بار در ضربات پنالتی شکست خورد. نباید فقط مظلومی را مورد انتقاد قرار داد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در واکنش به احتمال حضور علیرضا منصوریان در این تیم گفت: او بازیکن بزرگی بود و در مربیگری هم عملکرد خوبی داشته است. من معتقدم استقلال باید مثل پرسپولیس جمع شود و حاشیه نداشته باشد. مطمئناً منصوریان می‌تواند گزینه خوبی برای استقلال باشد، ولی او می‌داند که مربیگری در این تیم با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. امیدوارم منصوریان با درایتی که دارد، اگر به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، در این تیم موفق باشد.


ویدیو مرتبط :
گلهای قدیمی امیرآبادی ...استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورحیدری:برکناری پرویز منطقی نیست / مظلومی خودش توقعات را بالا برد



اخبارورز,خبرهای ورزشی,پورحیدری

سرپرست تیم استقلال گفت: مشکل استقلال این بود که روزبه چشمی مصدوم شد و نمی دانم چرا آندو را در نیم فصل جذب نکردیم.

منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص دیدار استقلال مقابل صبا اظهار داشت: فکر می کنم باید هنوز حوصله کرد. تیم باید کارش را انجام دهد. تیم صبا از مهره های خوبی برخوردار است ولی ما باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. به نظرم استقلال هنوز هم می تواند قهرمانی را به دست آورد و نتایج قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: هواداران باید کمی حوصله کنند. ما امسال در بعضی از بازی ها دچار بدشانسی شدیم. ما می توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و اگر هم سهمیه بگیریم، نتیجه بدی به دست نیامده است.

سرپرست استقلال درباره اینکه این روزها بحث برکناری مظلومی از استقلال شنیده می شود تصریح کرد: طبیعی است انتظارات از استقلال بالا باشد ولی ما در ابتدای فصل برنامه مان این بود که سهمیه بگیریم. چند سال بود که این اتفاق نیفتاده بود. صدرنشینی استقلال باعث شد انتظارها از تیم بالا برود. مشکل مظلومی در این فصل این بود که انتظارات را از استقلال بالا برد.

پورحیدری همچنین اضافه کرد: فایده ای ندارد سرمربی را در این مقطع کنار گذاشت. پرویز خوب کار کرده است و به نظرم ما هنوز مدعی کسب دو جام هستیم. مشکل استقلال این بود که روزبه چشمی مصدوم شد و نمی دانم چرا آندو را در نیم فصل جذب نکردیم. او استقلالی است و می توانست به ما کمک کند.

وی تاکید کرد: فکر می کنم استارت بدشانسی های ما از دربی به وجود آمد. با احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم دربی روز بد استقلال بود و اگر کمی خوش شانس تر بودیم، آن نتیجه به دست نمی آمد. با این حال بعد از آن با 2 برد خوب به کورس قهرمانی بازگشتیم.

سرپرست استقلال درباره اینکه خیلی ها اعتقاد دارند نبودن او در نیم فصل دوم به استقلال لطمه زد اذعان داشت: من ناراحتم که در نیم فصل دوم در کنار تیم نبودم. خودم خیلی دلم می خواست کنار بازیکنان و بچه ها حضور داشتم. قصد دارم برای دیدار فینال حذفی به خرمشهر بروم.

پورحیدری در پایان در خصوص اینکه طرفداران تراکتورسازی در تبریز در دیدار رفت به وی بی احترامی کرده بودند گفت: دیگر این اتفاقات گذشته و از این بابت ناراحت نیستم. تراکتور در تهران اشتباه کمتری داشت و توانست به پیروزی برسد.