ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیدوار رضایی از هیات مدیره استقلال استعفا كرد!



 

 

امیدوار رضایی از هیات مدیره استقلال استعفا كرد!

 

 

 

تلویزیون آقای ضرغامی در جهت گیری های خاص تخریب توهین، بداخلاقی و تهمت بدون محكمه عادلانه و با حضور متهم مسائل نادرستی را به عرصه اجتماعی جامعه می كشاند.

امیدوار رضایی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پی انتقادهای صورت گرفته از انتخاب اعضای هیات مدیره دوباشگاه استقلال و پرسپولیس از سمت خود استعفا كرد.او به طور مشخص از برنامه شب گذشته نود به شدت دلخور است. او در این نامه مخالفان خود را حسود ، نا اهل و دشمن لقب داده است.

نامه استعفای رضایی خطاب به محمد عباسی وزیر وزارت ورزش و جوانان كه در برخی از رسانه ها منتشر شده به شرح زیر است:

&#۰۳۹;برادر گرامی جناب آقای عباسی

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام و احترام

ضمن تشكر از حسن نظر جناب عالی نسبت به انتخاب بنده به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران بدین وسیله آمادگی خود در جهت استعفا در این جایگاه را تقدیم می دارم.

بنده در طول ۶ سال گذشته بارها به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه مردمی و پر افتخار آسیا استقلال با كمك سایر دوستان در مدیریت كادر فنی بازیكنان و هواداران عزیز و شایسته چندین مقام قهرمانی لیگ برتر جام حذفی و نایب قهرمانی باشگاه های كشور و همچنین افتخار حضور و راه یابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه كردیم.

مردم و هواداران آگاه و صادق استقلال به خوبی به یاد دارند كه در این مدت بارها شده بود مدیر عامل، سرمربی و یا هیئت مدیره با همه استعفا كرده و این تیم شایسته را با هواداران بی شمار تنها گذاشتند و بنده با تمام توان ایستادم تا با كمك سایر دوستان در باشگاه و حمایت هواداران استقلال به افتخارات فوق نائل آمد و همانگونه كه مطلع هستید بنده چندین سال رئیس كمیسیون فرهنگی ورزش شورای عالی انقلاب فرهنگ و رئیس فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و عضو كمیسیون پزشكی ورزشی كمیته ملی المپیك ایران و سوابق ورزشی از تیم های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان و تهران را داشته ام و در جهت حمایت ورزش كشور به ویژه فوتبال حداكثر توان خود را به كار بردم.

هر چند ورزش فوتبال یك ورزش با ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی فرهنگی، علمی، فنی و سیاسی و اقتصادی است نمی دانم چطور بعضی از رسانه ها و تلویزیون آقای ضرغامی در جهت گیری های خاص تخریب توهین، بداخلاقی و تهمت بدون محكمه عادلانه و با حضور متهم مسائل نادرستی را به عرصه اجتماعی جامعه می كشاند.

بنده حقیر ضمن قبول بسیاری از كوتاهی های خود نسبت به وظایف و نسبت به این مردم جواب این دوستان را به خدا واگذار می كنم باشد كه در فرصت مناسب ناگفته های بسیاری كه در دل دارم برای مردم عزیز بازگو نماییم. از آنجا كه همیشه خود را هوادار و حامی ساده این تیم می دانم و آن را به هر پست و مقام دیگر باشگاه ترجیح می دهم و دوست ندارم دشمنان، حسودان و نااهلان برای این باشگاه به بهانه نام من در مدیریت و امور آن حاشیه سازی كنند و باشگاه استقلال قهرمان و صدر نشین را دچار مشكل و حاشیه نمایند به این دلیل چنین پیشنهادی را تقدیم می نمایم...../سایت گل


ویدیو مرتبط :
‫حواشی جلسه هیات مدیره استقلال تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را انتخاب می‌کند



 

 

 

پس از حدود دو سال بلاتکلیفی، قرار است استقلال و پرسپولیس صاحب هیات مدیره شوند.

پیش از تاسیس وزارت ورزش، در برنامه بود، سعیدلو رئیس مجمع پرسپولیس باشد و امیدوار رضایی، نماینده نماینده مسجدسلیمان در مجلس هشتم شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه مجلس، رئیس مجمع باشگاه استقلال.

عمر علی سعیدلو اما در ساختمان سئول اینقدر کفاف نداد که بتواند ترکیب مورد نظرش را در هیات مدیره دو باشگاه بزرگ تهرانی دور یک میز بنشاند. به این ترتیب او رفت تا این بار توپ به زمین محمد عباسی وزیر جدید سانتر شود. مهمترین ماموریت او در روزهای ابتدایی حضور در ورزش، ساختارسازی برای وزارت ورزش بود اما اولتیماتوم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب هیات مدیره، رئیس مجمع و مدیر عامل استقلال و پرسپولیس، ماموریت او را تغییر داد.

محمد عباسی دو هفته پیش، وقتی با علی فتح ا... زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال دیدار کرد، نکته نهایی را گفت: «30 اسم لیست شده و در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته تا ایشان اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را خود انتخاب کند.» در واقع وزیر با چنین جمله ای پای خود را از ماجرا بیرون کشید. حالا دولت دهم و در راس آن، اولین شخص اجرایی کشور، دوباره تصمیم گیرنده نهایی بود.

تنها نکته این است که وزیر به کمک مشاورهای خود، این 30 اسم را انتخاب کرده. هنوز رئیس جمهور اعضای منتخب را با خودکار در لیست مشخص نکرده اما آنچه قطعی به نظر می رسد تا روز دوشنبه، اسامی باید در اختیار سازمان لیگ برتر قرار بگیرد تا ایمیلی حاوی این اسامی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. اعضای جدید، باید سریعا مدیر عامل باشگاه را برگزینند تا بعد از نزدیک به دو سال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چارت مدیریتی خود را سر و سامان دهند و با یک فرد، اداره نشوند.

30 اسمی که این روزها در لیست معروف روی میز رئیس جمهور قرار دارد، اسامی معروفی هستند که انتخاب گزینه هایی نهایی از داخل آن چندان ساده و آسان به نظر نمی رسد.

برای هیات مدیره پرسپولیس اسامی افرادی چون محمد دادکان، محمد مایلی کهن، مجید فرخزادی، علی پروین، پروین احمدی نژاد(خواهر رئیس جمهور)، نژاد فلاح(عضو سابق هیات مدیره و نماینده مجلس)، حسین هدایتی(مالک باشگاه استیل آذین) حبیب کاشانی(سرپرست فعلی باشگاه)، علی سعیدلو و.. دیده می شود.

در بین گزینه های استقلال نیز نام هایی چون امیدوار رضایی، علی فتح ا.. زاده، زیبافان(رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سابق مجمع استقلال)، حسین قریب(مدیر عامل سابق استقلال)، رسولی نژاد (معاون امور مجلس، حقوقی واموراستانهای وزارت ورزش و جوانان و معاونت پشتیبانی حقوقی و امور مجلس)، علی انصاری(عضو سابق هیات مدیره استقلال) و.. به چشم می خورد. رئیس جمهور از میان این اسامی، 5 گزینه نهایی برای هیات مدیره دو باشگاه برخواهد گزید.