ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الگو برداری ریوالدو از کرار/پولم را ندهید تمرین نمی کنم



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

ریوالدو، هافبک برزیلی استقلال مثل کرار ساز مخالف را کوک کرد.

به گزارش خبر آنلاین؛ در حالی که به نظر می آمد ریوالدو باربوسا هافبک برزیلی استقلال بعد از دریافت 80 هزار دلار پول نقد، با باشگاه کنار بیاید و به تمرینات برگردد اما این اتفاق نیافتد و او هم مثل کرار ساز مخالفت با باشگاه  را کوک کرده است.

ریوالدو گفته بود:« این 80 هزار دلار برای اینکه باشگاه استقلال حسن نیت خودش را ثابت کند خوب بود اما کافی نبود.»

کل طلب ریوالدو 104 هزار دلار است که 80 هزار دلار آن پرداخت شده اما ریوالدو تاکید دارد که باید 24 هزار دلار مانده هم پرداخت شود تا او در تمرین حاضر شود. معلوم است که ریوالدو هم مثل کرار راه گرفتن مطالباتش را بلد است. هافبک برزیلی بهانه کرده که طاقت دوری فرزندش را ندارد.او پیش از این گفته بود حتی پول ندارد برای بجه اش شیر خشک بخرد! به نظر علاوه بر کرار داستان ریوالدو هم وارد قسمت جدیدی شده است. او در تمرین امروز استقلال هم آفتابی نشد تا مشکلات خط هافبک مظلومی و تیمش را دو چندان کند. 

 

 اخبار  ورزشی  -  خبرانلاین


ویدیو مرتبط :
حزب اللهی ها از دست ندهید : کدام مکتب کدام الگو؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم کرار: پولم را ندهید بازی نمی کنم!


بازیکن عراقی استقلال تهدید کرده که اگر پولش را ندهند شاید در هفته دوم برای تیمش به میدان نرود.

خبر آنلاین: جاسم کرار که همیشه حاشیه های زیادی در فوتبال ایران داشته است تا این هفته باید بخشی از رقمی را که با استقلالی ها توافق کرده بود را دریافت می کرد اما این اتفاق هنوز نیفتاده است.به همین دلیل جاسم که در بازی نخست با راه آهن یکی از گل های آبی ها را به ثمر رساند لب به اعتراض گشوده و گفته است:«من پولم را می خواهم.»

به نظر استقلالی ها تا اینجای کار پول او و 4 ملی پوش خودشان را نداده اند اما کرار پس از گلزنی در بازی اول صدایش درآمده و تهدید کرده که شاید در هفته دوم برای تیمش به میدان نرود.البته استقلالی ها نباید دغدغه زیادی داشته باشند چون اسپانسر آنها برخلاف اسپانسر پرسپولیس نزدیک به 10 میلیارد تومان پرداخت کرده است.با این حال آبی ها به دنبال شرایطی هستند تا با پرداخت پول به کرار این قائله را ختم به خیر کنند.