ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الهه منصوریان: شرمنده مردم شدم


الهه منصوریان از کسب مدال نقره بازی های آسیایی اظهار شرمندگی کرد.

خبرگزاری ایسنا: الهه منصوریان، ووشوکار تیم ملی ایران بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی، گفت: بابت کسب این نتیجه‌ از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم و واقعا شرمنده هستم که در فینال این بازی‌ها نتوانستم پیروز شوم و مدال طلا را به دست بیاورم.

منصوریان درباره حریف قدرتمند چینی خود گفت: همه می دانند که ووشو متعلق به کشور چین است و همه ورزشکاران این کشور قدرتمند هستند و شکست آنها بسیار سخت است. بازی من برابر حریف چینی بسیار سنگین بود. به خوبی آنالیز لازم را از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های او انجام داده بودم و حتی خود این حریف هم در مقابله با من کار خاصی انجام نداد و در نهایت با اختلاف کمی او برنده این بازی شد.

ووشوکار تیم ملی در پایان گفت: همه ورزشکاران دوست دارند به مدال برنز یا طلا برسند، چرا که شکست در فینال و در یک قدمی رسیدن به مدال طلا بسیار سخت است و من امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانم با کسب مدال طلا این شکست را جبران کنم.


ویدیو مرتبط :
بازیگر تئاتر شدم ( الهه فاخته ) ♥ دکلمه بانو الهه فاخته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه الهه راستگو به مسئولان امنیتی / از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم



 نامه الهه راستگو به مسئولان امنیتی ,  الهه راستگو

نامه الهه راستگو به مسئولان امنیتی / از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم

الهه راستگو طی نامه ای به مسئولان امنیتی استان تهران اعلام کرد: به دلیل تهدیدات برخی افراد خواستار حمایت دستگاههای امنیتی از خود و خانواده ام هستم.

 عصر دیروز الهه راستگو عضو شورای شهر تهران طی نامه ای به مسئولان عالی امنیتی و انتظامی استان تهران اعلام کرد از سوی یکی از اعضای شورای شهر و همراهانش تهدید شده ام و خود خانواده ام احساس امنیت نداریم و درخواست حمایت و تامین جانی دارم.

پیش از این نیز برخی رسانه ها پس از ماجرای انتخاب شهردار تهران در شوارای شهر و رای راستگو به محمد باقر قالیباف که با اعتراض دیگر اعضای اصلاح طلب شورا و همچنین اخراج راستگو از حزب کار همراه شد از برخی تهدیدات علیه وی خبر داده بودند. /مهر