ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

المپیک 2012 -رونمایی از لباس ها، گل و سکوی توزیع مدال قهرمانان المپیکی 2012



رونمایی از لباس ها، گل و سکوی توزیع مدال قهرمانان المپیکی 2012

المپیک 2012 - کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 از لباس ها، گل و سکوی توزیع مدال به قهرمانان المپیک پرده برداشت.

کمیته برگزاری سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن از لباس ها، گل و سکوی توزیع مدال به قهرمانان المپیکی  پرده برداشت.

بر اساس این گزارش؛ در طول بازی های 16 روزه المپیك 2012 لندن، 302 مراسم اهدای مدال برگزار می شود و بیش از 2100 مدال بین ورزشكاران توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ یك طرف مدال های لندن تصویر الهه پیروزی یونان نقش بسته كه نماد پیروزی و روح بازیها است و طرف دیگر آن نشان بازی های لندن و سومین دوره برگزاری المپیك در این شهر را در بر دارد. در این سوی مدال خطوطی نیز دیده می شود كه تشعشع انرژی از شهر لندن را نشان می دهد. طرحی از رودخانه 'تیمز' نیز بر روی آن دیده می شود.

این مدال ها 7 میلیمتر ضخامت دارند كه قرار است نام ورزشكاران بر لبه آن حكاكی شود/باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قهرمانان المپیک 2012 لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

المپیک 2012 - مدال های المپیك را گاز نزنید!



مدال های المپیك را گاز نزنید!

المپیک 2012 - با توجه به اینكه مدال های فعلی بیشتر با نقره ساخته می شوند و روكش نازكی از طلا دارند توصیه می شود ، مدال آوران المپیك مدال ها را گاز نزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مدال های المپیك لندن وزنی معادل 400 گرم دارد كه برابر با كنسرو بزرگ خوراك لوبیا است مدال های فعلی بیشتر با نقره ساخته می شوند كه روكش نازكی هم از طلا كه حداقل 6 گرم است دارند كه باید به برندگان المپیك لندن توصیه كنیم مدال هایشان را محكم گاز نگیرند چون در این مدال ها تنها 5/1 درصد طلا به كار رفته است.

با توجه به قیمت فعلی طلا و نقره مدال نفرات روال در لندن چیزی حدود 706 دلار ارزش دارد./باشگاه خبرنگاران