ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام غیر اخلاقی، بیخ گوش وزارت ورزش


بی شک در صورت عدم مداخله مسئولان وزارت ورزش و واکنش مناسب به اقدامات غیراخلاقی در این حوزه شایعه نظر داشتن وزارت ورزش در انتخاب کاندیدای خاص و به عبارتی مداخله در امور انتخابات فدراسیون ها را تقویت می کند، اقدام نادرستی که نتایج نامناسبی برای ورزش کشور خواهد داشت

عصرخبر: در حالی که به انتخابات فدارسیون هندبال نزدیک می شویم بازار لابی و رایزنی داغ شده و افراد سعی دارند از این فرصت برای کسب جایگاه در مدیریت آینده این فدراسیون پرحاشیه استفاده حداکثری بکنند، اما این تلاش گاه غیرحرفه ای می شود آن هم بیخ گوش وزارت ورزش و جوانان.
 
اخبار رسیده به خبرنگار ما حاکیست، یكی از مسئولان فدراسیون هند بال (رییس سازمان لیگ) نماینده باشگاه ها را از استان ها برای همفكری فنی به تهران دعوت كرده آنهم با دعوتنامه رسمی فدراسیون، در اقدامی عجیب به همراه یكی دیگر از مسئولان لیگ، جلسه ای با مهدوی یکی از کاندیداهای این فدراسیون ترتیب داده است.
 
این جلسه گویا در کمیته ملی المپیک برگزار شده است. مهدوی که فردی بازنشسته است و پیش از این حضور در انتخابات این فدراسیون باز مانده بود گویا دست هایی در کار است که وی بتواند بر صندلی ریاست فدراسیون تکیه بزند در حالی که این گونه اقدامات هم غیراخلاقی و ارتباط دادن فعالیت های فنی با انتخاباتی و سیاسی است.
 
بی شک در صورت عدم مداخله مسئولان وزارت ورزش و واکنش مناسب به اقدامات غیراخلاقی در این حوزه شایعه نظر داشتن وزارت ورزش در انتخاب کاندیدای خاص و به عبارتی مداخله در امور انتخابات فدراسیون ها را تقویت می کند، اقدام نادرستی که نتایج نامناسبی برای ورزش کشور به خصوص این فدراسیون خواهد داشت.

گفتنی است، مسئولان فدراسیون از جمله سرپرست فعلی،نایب رییس و دبیر فدراسیون از این اقدام رییس سازمان لیگ بی اطلاع هستند.


ویدیو مرتبط :
لحظه هایی که از بیخ گوش گذشتن...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام غیر اخلاقی بیخ گوش وزارت ورزش



اخبار,اخبار ورزشی , وزارت ورزش

 

اخبار ورزشی - اقدام غیر اخلاقی بیخ گوش وزارت ورزش

در حالی که به انتخابات فدارسیون هندبال نزدیک می شویم بازار لابی و رایزنی داغ شده و افراد سعی دارند از این فرصت برای کسب جایگاه در مدیریت آینده این فدراسیون پرحاشیه استفاده حداکثری بکنند، اما این تلاش گاه غیرحرفه ای می شود آن هم بیخ گوش وزارت ورزش و جوانان.

 یكی از مسئولان فدراسیون تمام مسئولان استانی را برای همفکری فنی به تهران دعوت کرده و در اقدامی عجیب جلسه ای با مهدوی یکی از کاندیداهای این فدراسیون ترتیب داده است.

این جلسه که گویا در کمیته ملی المپیک برگزار شده، مهدوی که فردی بازنشسته است و پیش از این حضور در انتخابات این فدراسیون باز مانده بود گویا دست هایی در کار است که وی بتواند بر صندلی ریاست فدراسیون تکیه بزند در حالی که این گونه اقدامات هم غیراخلاقی و ارتباط دادن فعالیت های فنی با انتخاباتی و سیاسی است.
 
بی شک در صورت عدم مداخله مسئولان وزارت ورزش و واکنش مناسب به اقدامات غیراخلاقی در این حوزه شایعه نظر داشتن وزارت ورزش در انتخاب کاندیدای خاص و به عبارتی مداخله در امور انتخابات فدراسیون ها را تقویت می کند، اقدام نادرستی که نتایج نامناسبی برای ورزش کشور به خصوص این فدراسیون دارد.

اخبار ورزشی - عصرخبر