ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشای خیانت قطبی به ایران بعد از ۶ سال



 

 

افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال  افشین قطبی

 

 

در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، صهیونیست ها تلاش می کردند فیفا را تحت تاثیر قرار بدهند و تیم ملی ایران را از حضور در جام جهانی محروم کنند.

 

جهان نیوز :  آنها لابی های زیادی انجام دادند اما فیفا در آن زمان تسلیم فشارهای سیاسی نشد و مقابل بدخواهان و صهیونیست ها ایستاد.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه به قاصد گفت: همان زمان وقتی بلاتر دادکان را در آلمان دید، گفت شما نیازی ندارید به دنبال دشمن بگردید چراکه برخی از داخل کشورتان حتی خواستار تحریم تیم ملی ایران در جام جهانی شده بودند. این افراد به بهانه اینکه نیمی از جمعیت ایران که زنان هستند حق حضور در ورزشگاه ها را ندارند با ارسال نامه ای به فیفا خواستار تحریم ایران شدند.

این مقام آگاه در فدراسیون در ادامه حرف هایش مدعی شد که برخی از روزنامه نگاران ایرانی نیز متاسفانه این نامه را امضا کردند و از همه جالب تر اینکه افشین قطبی که آن زمان در تیم ملی کره جنوبی حضور داشت نیز از امضا کنندگان این نامه است!

هرچند قطبی بعدها به ایران آمد و توانست سرمربی تیم ملی ایران شود و با حرف های احساسی که زد لقب امپراتور وعده ها را هم گرفت زیرا تیم ملی با سرمربیگری قطبی نتوانست موفقیتی داشته باشد...../جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
افشای دیدار حسن روحانی و نماینده ای از اسرائیل سال 65

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید



 

 

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید

 

رضاییان:

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید

معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: به قطبی باید ابتدا نقشه جغرافیایی ایران را یاد داد و به او گفت خوزستان هم جزء ایران است.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره شرایط فولاد در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: سرعت گرفتن بازیكن از لیگ برتر كمتر شده است و اكنون در فاز جذب بازیكنان لیگ یكی هستیم. به دنبال جذب یك مهاجم و پیستون چپ و راست هستیم. بازیكنان خارجی زیادی به تیم معرفی شده اند اما هنوز بازیكنی مد نظر ما نیست.

وی افزود: در صورتی كه بازیكن خوب خارجی به باشگاه معرفی نشود به همراه آقای جلالی به برزیل سفری خواهیم داشت تا از نزدیك بازیكنان را زیر نظر بگیریم.

معاون باشگاه فولاد در ارتباط با اینكه نسبت به برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش اعتراض دارند یا خیر گفت: این بار اول است كه باشگاه فولاد نسبت به برنامه ریزی تیم ملی اعتراضی ندارد چون بازیكن ملی پوشی نداریم. در تیم "ب " كه هیچ در تیم " Z " هم بازیكنان فولاد جایی در تیم ملی نداشتند. خط دفاع فولاد دومین خط دفاع برتر لیگ لقب گرفت و حسین آشنا با كمترین گل خورده بهترین گلر لیگ شد اما مربیان تیم ملی بی اهمیت از كنار این موضوع گذشتند.

رضاییان ادامه داد: این آمار در شرایطی به دست آمده كه تیم فولاد 33 هفته دغدغه سقوط داشت و فقط هفته 34 با خیال راحت و بدون دغدغه بازی كردیم. با این حال آشنا جزء 4 گل دعوت شده به اردوی تیم ملی نبود. فدراسیون باید اول نقشه جغرافیایی را به مربیان تیم ملی یاد بدهد و به آنها بگوید خوزستان هم متعلق به ایران است.

وی تصریح كرد: قطبی هر چند زیاد در ایران نبوده اما قطعا می داند كه خوزستان برای ایران است. از تیم های بوشهری و شیرازی هیچ بازیكنی به تیم ملی دعوت نشده است. یعنی در این تیم ها هیچ بازیكنی در حد تیم ملی نبود. پس لیگ برتر با چه نفراتی زنده بود؟