ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری عجیب قلعه نویی از پشت پرده استقلال



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,امیر قلعه نویی

این آقایان از خدا بی خبر همه چیز را می گویند و از هیچ چیز خبر ندارند و نه خدا را می شناسند و نه مسلمانی و معرفت دارند.

 امیر قلعه نویی بعد از مدت ها دست به افشاگری در مورد استقلال زده است.


امیر قلعه نویی در قسمتی از مصاحبه نوروزی اش از اتفاق 10 سال پیش پرده برداشت و با تمجید از علی نظری جویباری گفت: " فکر می کنم سال دومی بود که من در استقلال بودم. دیدم همه به هم نگاه می کنند و می خواهند یک حرفی بزنند اما رویشان نمی شد. یک هفته پیش از دربی بود. گفتند می خواهند نیکبخت را بدهند اما رویشان نمی شود به تو بگویند. نیکبخت را می خواهند به الوصل بدهند چون پول نداریم. من گفتم آقای قریب! این 5_6 هفته تا قهرمانی راه داریم و نیکبخت یک بازیکن تاثیرگذار است. گفت قلعه نویی! فردا یک هزارتومانی در باشگاه نداریم چه کنیم؟ گفت 120 میلیون به ما پول می دهند و این خیلی بار تیم را می کشند. گفتم آقا خودتان می دانید و برخلاف میل من این اتفاق افتاد."
وی ادامه داد:" سال بعد سال سوم بود. 6-7 هفته تا پایان لیگ مانده بود که عنایتی را امارات خواست. این ها را می گویم تا بشود برای باقیات و صالحات من. ما دیدیم باز همان جلسه را گذاشتند و باز همان داستان و من این دفعه زیر بار نرفتم. سال سومی بود که من قول داده بودم تیم را قهرمان کنم و گفتم آقای قریب اصلا حرفش را نزن. گفتم اگر این اتفاق بیفتد دیگر نمی شود جواب مردم را داد. خدا را گواه می گیرم که من برای این فوتبال چه کردم. "


"نزدیک 400 تا 500 میلیون به استقلال پول می دادند. خود عنایتی را صدا کردم و گفتم آقای عنایتی 6 هفته مانده بعد از چند هفته برو کل پولت را بگیر و وایسا کمک کن و مردم را خوش حال کن. هفته بعد زنگ زدند و 300 میلیون به من می دادند اماراتی ها. علی نظری شاهد زنده است. این آقایان از خدا بی خبر همه چیز را می گویند و از هیچ چیز خبر ندارند و نه خدا را می شناسند و نه مسلمانی و معرفت دارند. کی می آمد آن موقع از 300 میلیون بگذرد. من پایم را در یک کفش کردم در حالی که قرارداد سال سوم من 70 میلیون تومان بود. سال اول 35 میلیون و سال دوم 45 میلیون. گفتند 300 میلیون در تهران به حسابت پول می ریزیم که عنایتی را به ما بدهید. این در حالی بود که این پول به من می رسید، 400-500 میلیون به باشگاه و 600-700 میلیون هم به خود رضا می رسید. من پایم را در یک کفش کردم و گفتم نه! رسید بازی با برق شیراز که تیم قهرمان شد. علی نظری بعد از سه سال می خواست بپره وسط زمین، تا آمد این کار را بکند دستش را گرفتم. میان 130 تا 140 هزار هوادار بازی را بردی، سه سال هم منتظر هستی، گفتم علی نظری چقدر حاضر هستی بدهی تا این صحنه را ببینی و او گفت همه زندگی ام را. گفتم یک معامله با خدا کردیم و عنایتی را ندادیم خدا چه عزتی به ما داد. هلم داد و گفت ولم کن بابا بذار شادی کنم.

" نظری شاهد زنده است. واقعا علی نظری از کسانی است که زندگی خود را برای استقلال گذاشته و متاسفم برای آن هایی که به علی نظری می تازند. واقعا اگر در تاریخ باشگاه 10 نفر عاشق استقلال باشند، یکی از آن ها نظری جویباری است. یعنی می خواهم بگویم این کارها و این معامله ها را با خدا کردیم." 

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
سخنان امیر قلعه نویی درباره ی دست های پشت پرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده افشاگری قلعه نویی علیه ملی پوش استقلال؛ ۶۰۰ میلیون گرفتی بازی هم نمی کنی



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی استقلال خطاب به ملی پوش تیمش گفت: «این چه وضعش است؟ تا پولت عقب می افتد شاکی می شوی، بعد هم که پول می گیری نمی توانی بازی کنی؟»

  امیر قلعه نویی روز گذشته اعلام کرد که در بازی دربی روز جمعه چند بار از هاشم بیگ زاده خواسته خود را آماده حضور در میدان کند اما ملی پوش استقلال با اعلام اینکه آماده بازی نیست، از حضور در بازی خودداری کرده است!

در همین راستا قلعه نویی پس از دربی هم در رختکن با بیگ زاده درگیری لفظی پیدا کرده بود. قلعه نویی خطاب به وی گفت: «۶۰۰ میلیون پول گرفته ای و آن وقت در این بازی حساس برای ما بازی نکردی؟ این چه وضعش است؟ تا پولت عقب می افتد شاکی می شوی، بعد هم که پول می گیری نمی توانی بازی کنی؟»

 بعد از صحبت های قلعه نویی، بیگ زاده گفت: «شما که دیدید من چه حالی داشتم. دل درد شدید داشتم و با این وضعیت نمی توانستم برای استقلال بازی کنم.»

 بیگ زاده مدعی است كه پیش از بازی مسموم شده بود و به همین دلیل هم قادر به بازی نبوده است اما قلعه نویی توجیه او را نپذیرفت و گلایه های تند خود را از این بازیکن داشت.

 گفتنی است بیگ زاده در چند جلسه از تمرینات استقلال پیش از دربی هم به بهانه مشكلات مالی اش غایب بود و این اظهارات قلعه نویی در رختكن نشان می دهد به دلیل اعتراضات او مبلغ قابل توجهی از معوقات وی پیش از دربی پرداخت شده است.


 اخبار  ورزشی  - جام  نیوز