ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری عجیب تارتار در مورد باشگاه راه‌آهن



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,تارتار

 از برطرف کردن مشکلات مالی توسط عضو کادرفنی تا بازیکن سفارشی!
افشاگری عجیب تارتار در مورد باشگاه راه‌آهن

سرمربی برکنار شده راه آهن که پیش از این اعلام کرده بود تا زمان دریافت مطالباتش علاقه ای به صحبت درباره برکناری اش ندارد در صحبت هایی عجیب دلایل برکنارش اش را توضیح داد. کرد.

به گزارش ورزش سه، تارتار در مورد برکناری اش از سمت هدایت راه آهن گفت: می دانستم آخرین تیمی بوده که بسته شده و در یارگیری خوب عمل نکردیم. با توجه به سیاست باشگاه در مورد درآمدزایی چند بازیکن نیز در نیم فصل از دست دادیم. ما فقط توانستیم محسن فروزان را جذب کنیم. به ناچار به سراغ بازیکنان لیگ دسته دومی و لیگ یکی رفتیم. یک بازیکن خارجی نیز باشگاه شخصا جذب کرد.

وی در واکنش به این سوال که چطور باشگاه شخصا بازیکن جذب کرده گفت: من درخواست بازیکن در پست های مورد نیاز داده بودم که آنها این بازیکن را جذب کردند. من بازیکن معرفی کردم اما آنها این بازیکن را جذب کردم. مطمئنا خودشان رزومه اش را دیده بودند و جذب کردند. روز آخر نقل و انتقالات بود و لیست بسته شد آنها گفتند این بازیکن را گرفته ایم. از این بازیکن استفاده کردیم. در بازی با صبا بعد از تعویض رفتار حرفه ای نداشت و به همین دلیل در برابر ملوان استفاده نکردیم.

تارتار در مورد اینکه این بازیکن به او تحمیل شده بود یا خیر گفت: خوشحالم که در حیطه کاری ام به کسی اجازه دخالت ندادم. طبیعتا آنها دوست داشتند این بازیکن بازی کند. یکی از دستیارانم که گفته می شد اگر به کادر اضافه شود مشکلات مالی برطرف می شود. من اسمی از کسی نمی آورم اما اینطور به من گفته بودند.

سرمربی برکنار شده راه آهن که دوست نداشت اسم فرشاد کرمی را عنوان کند گفت: من دوست ندارم اسم ایشان را بیاورم. مطمئنا ایشان دوست دارد اسم ایشان در این برنامه پرببینده گفته شود. یک توصیه به مربیانی متولی که دوست دارند مربیگری کنند دارم این است که با زحمت کشیدن در فوتبال مطرح شوند و راه درست را بروند.

او در مورد قرارداد 5 ساله اش گفت: تشکر از آقای رحیمی و دکتر رحیمی دارم که در بدترین شرایط با من قرارداد بستند. من اگر بتوانم قرارداد یکساله ام را اکتفا کنم و آن را دریافت کنم درست است.

در ادامه نیز سعید رمضانی به عنوان سرپرست باشگاه روی خط برنامه آمد و توضیحاتی در این باره ارائه داد: من در مورد آقای تارتار صحبت نمی کنم. هیات مدیره باشگاه به این جمع بندی رسیدند که با تغییر سرمربی به نتایج مطلوب دست یابند. این حق باشگاه است و در شغل مربیان این اتفاق می افتد و تصمیم باشگاه قابل احترام است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
مشکلات عجیب باشگاه راه آهن (نود ۳۱ فروردین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب باشگاه راه آهن در بازی


راه آهنی ها طبق قانون، توپ، تور و پرچم های کنار زمین را برای بازی با پرسپولیس فراهم کردند اما در اقدامی جالب روی توپ ها با ماژیک نام باشگاهشان را نوشتند. خبرآنلاین: راه آهنی ها طبق قانون، توپ، تور و پرچم های کنار زمین را برای بازی با پرسپولیس فراهم کردند اما در اقدامی جالب روی توپ ها با ماژیک نام باشگاهشان را نوشتند.


راه آهنی ها که با استفاده از شرایط میزبانی به پرسپولیسی ها اجازه ندادند تا پیراهن قرمز و همیشگی خودشان را به تن کنند در اقدام عجیب دیگری روی توپ هایی که با خودشان به ورزشگاه آورده بودند نوشته بودند"راه آهن".

طبق قانون سازمان لیگ هرتیمی که میزبان است باید توپ های آن بازی،پرچم های کنار زمین و تور دروازه را هم فراهم کند که راه آهنی با استفاده از این قانون از فرصت استفاده کرده رو روی توپ نام باشگاهشان را با ماژیک نوشتند.اتفاقی که هوشنگ نصیرزاده در موردش می گوید:«البته هیچ اشکالی ندارد.آنها احتمالا این کار را کرده اند که توپ هایشان گم نشود.اگر نه کاری غیر قانونی انجام نداده اند.در مسابقات لیگ برتر هر تیمی که میزبان است باید توپ،تو و پرچم های کنار زمین را تامین کند.»