ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری بازیکن استقلال از مشکلات و وضعیت غیرقابل تصورش



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - افشاگری بازیکن استقلال از مشکلات و وضعیت غیرقابل تصورش

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال که برای نخستین بار در دیدار مقابل الریان قطر برای آبی‌پوشان بازی کرد، از مشکلاتش در سالی که گذشت، صحبت کرد.

قاسم قموشی رامندی یکی از بازیکنان جوان استقلال بود که فصل گذشته در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد. این بازیکن که نامش تنها برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در لیست استقلال قرار داشت، برای نخستین بار در یک بازی رسمی در دیدار مقابل الریان قطر به میدان رفت و به قول خودش عملکرد خوبی داشت. این بازیکن شهرستانی با مشکلات زیادی در تهران زندگی می‌کرد و حتی برخی مواقع پول خوردن غذا هم نداشت.

رامندی درباره نخستین تجربه‌ بازی کردنش برای استقلال در دیدار مقابل الریان قطر اظهار داشت: پیش از این دیدار، بزرگ‌ترهای تیم از ما حمایت کردند و چون برد و باخت این بازی تاثیری نداشت، بازی خوبی انجام دادیم. باید از همه بازیکنان استقلال به خصوص حنیف عمران‌زاده که حمایتم کردند، تشکر کنم.

بازیکن استقلال با تشکر از امیر قلعه‌نویی که به بازیکنان جوان میدان داد، تصریح کرد: اگر بگویم که برای این دیدار استرس نداشتم، دروغ گفته‌ام. امیرخان پیش از بازی به ما گفت که از این فرصت‌ها دیگر پیدا نمی‌کنید؛ پس بروید و بهترین بازی‌تان را انجام دهید تا همه توانایی شما را ببینند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این فصل داشت، گفت: خانه ما در قزوین بود و من مجبور بودم شب‌ها در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی که قشرهای مختلف حضور داشتند، زندگی کنم. برخی زمان‌ها برای شرکت در تمرین استقلال کار می‌کردم تا پول توجیبی‌ داشته باشم. موقعی که تمرینات استقلال در کمپ بود با مترو و تاکسی خودم را به محل تمرین می‌رساندم و این اواخر هم که تمرینات به زمین شماره 2 آزادی منتقل شد، با اتوبوس BRT به میدان آزادی و از آنجا با مینی‌بوس به زمین شماره 2 می‌رسیدم.

رامندی ادامه داد: موقعی که به استقلال آمدم هیج صحبتی درباره پول با من نشد و به غیر از چند مورد که به همه پاداش دادند، یک ریال هم از استقلال نگرفتم. روزهایی را سپری کردم که پول غذا خوردن نداشتم. شاید باور نکنید که برخی مواقع با خوردن سیب‌زمینی آب‌پز در تمرینات شرکت می‌کردم. با این شرایط، همه تلاشم را در تمرینات انجام می‌دادم که جزو بهترین‌ها باشم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: هیچ موقع از مشکلات برای بازیکنان و کادر فنی صحبتی نکردم و آنها نمی‌دانستند که در سرما و گرما چطور خودم را به محل تمرین می‌رساندم و یا شب‌ را کجا سپری می‌کنم. روزهای ابتدایی که به استقلال آمدم خیلی استرس داشتم اما 3 ماه آخر قصل با شرایط عادت کرده و با بازیکنان دوست شده بودم.

وی افزود: پس از خدا، پدرم خیلی برای من تلاش کرد. باید مشکلاتم را با مسئولان استقلال در میان می‌گذاشتم، چرا که روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.

رامندی بار دیگر با اشاره به بازی کردنش برای استقلال در دیدار مقابل الریان قطر تصریح کرد: خیلی خوشحال بودم 90 دقیقه برای استقلال بازی کردم. وقتی بازی تمام شد خستگی یک‌سالی که گذشت از تنم خارج شد. اصلا باورم نمی‌شد که بتوانم برای استقلال خوب بازی کنم.

بازیکن تیم استقلال در پایان گفت: وقتی به شهرستان‌مان برگشتم مردم استقبال خیلی خوبی از من انجام دادند. برای آنها هم جای خوشحالی داشت که یک نفر از میان آنها برای استقلال بازی کرده بود. باید تشکر ویژه‌ای از امیر قلعه‌نویی داشته باشم که به ما جوان‌ها اعتماد کرد.
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات، فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و مشکلات مالی استقلال



آخرین وضعیت نقل و انتقالات,آخرین اخبارنقل وانتقالات

آخرین وضعیت نقل و انتقالات، فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و مشکلات مالی استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از هزینه شدن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده این باشگاه در فصل قبل خبر داد و از کوتاهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حل مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گلایه کرد. نجف‌نژاد همچنین تاکید کرد که تلاش می‌کند فتح‌الله‌زاده را برای فصل آینده به عنوان مدیرعامل نگه دارد اما ماندن قلعه‌نویی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان قطعی است.

مقداد نجف نژاد، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و مسائل و مشکلات اخیر این تیم بویژه در زمینه مشکلات مالی گفتگویی را با مهر انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

از هواداران انتظار داریم نگران نباشند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اوضاع نابسامان فعلی باشگاه استقلال بویژه در زمینه مسائل مالی خطاب به هواداران این تیم گفت: هواداران مطمئن باشند در هر شرایطی از همه ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا توقع آنها را بر آورده کرده و از کیان فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم بنابراین انتظار داریم که هیچ نگرانی نداشته باشند.

کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد

وی در پاسخ به این پرسش خبدنگار مهر که تا چه حد به کمک های مالی وزارت ورزش امیدوار هستید، اظهار داشت: ما تا حدودی از هزینه ها و مخارج باشگاه استقلال را خودمان تهیه می‌کنیم که در این فصل این موضوع شامل 50 درصد از هزینه ها و مخارج باشگاه بود و 50 درصد باقی مانده را خود دولت می پرداخت که طی سال های اخیر در برخی از موارد این کمک های مالی از 50 درصد نیز بیشتر بوده است. بنابراین مطمئن باشید کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

دولت می خواست راه ما را برای حضور در بورس هموارتر کند

نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات عدیده مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چرا دولت در معرفی این دو باشگاه دولتی به مجلس آنها را شرکت هایی سودده معرفی کرده، تصریح کرد: برای آنکه سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به عنوان دو شرکت دولتی زیر مجموع وزارت ورزش در بورس ارائه شود این شرکت ها نباید زیان ده باشند به همین دلیل دولت این شرکت ها را به مجلس شورای اسلامی سودده معرفی کرد تا راه این دو باشگاه را برای حضور در بورس هموارتر کند.

ای کاش طبق روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی واگذار می شدیموی در مین خصوص افزود: متاسفانه این موضوع به دلایل شرایط خاصی که حضور یک شرکت در بورس دارد زمان بر شده است و ای کاش این دو باشگاه نیز طبق قانون و روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی، واگذار می شد.

کمک های وزارت ورزش مانند مسکن است

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش مشکلات مالی جدی دارد و کمک آنها به باشگاه استقلال مانند مسکن است و مشکلات مالی باشگاه را به طور ریشه ای برطرف نمی کند.

وزیر ورزش قول همکاری را داد

وی در خصوص نشست اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در نشستی که روز دوشنبه با وزیر داشتم، وی بر روی حل مشکلات مالی باشگاه استقلال نظر مساعد داشت و قول کمال همکاری را به من داد.

تقاضای کمک 4 میلیارد تومانی از وزارت ورزش

نجف نژاد در خصوص مبلغ درخواستی باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان گفت: ما تقاضای 4 میلیارد تومان کمک مالی از وزارت ورزش کرده ایم.

استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم

وی در خصوص استعفای فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: نظر هیات مدیره این است که فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال به وظایف خود ادامه دهد و وزیر ورزش و جوانان نیز تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره باشگاه واگذار کرده است. ما در هیات مدیره باشگاه استقلال تقاضای استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم.

وزیر از جایگزینی شایسته به جای فتح الله زاده اظهار بی اطلاعی کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با وزیر ورزش در خصوص حضور شایسته به عنوان جانشین فتح الله زاده صحبت کرده ، گفت: در این خصوص با عباسی صحبت کردم و اوی از این موضوع بی اطلاعی بود بنابراین این قضیه صحت ندارد.

مدیرعاملی انصاری صحت ندارد

وی همچنین در مورد احتمال حضور علی انصاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: من این موضوع را تا به حال نشنیدم و چنین موضوعی نیز صحت ندارد.

هزینه کردن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده

نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا شما بخشی از درآمدهای فصل آینده باشگاه را نیز در این فصل هزینه کرده اید،گفت: ما از روی ناچاری مجبور شدیم که بخشی از در آمد های مربوط به فصل آینده باشگاه را از حامیان مالی تیم بگیریم که رقم آن حدود 3 میلیارد تومان است.

مطمئن باشید قلعه‌نویی از استقلال نمی رود

وی در خصوص صحبت هایی که در مورد استعفای قلعه نویی و جدایی برخی از بازیکنان اصلی تیم مطرح می شود، گفت: مبنای همکاری سرمربی و بازیکنان با باشگاه استقلال پول نبوده است بلکه به خاطر حسی است که به باشگاه استقلال دارند و به همین دلیل نهایت همکاری را با ما داشتند که نتایج تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گواه بر این موضوع است بنابراین مطمئن باشید قلعه نویی از استقلال نمی رود.

بر اساس اولویت های قلعه نویی شاکله اصلی تیم را حفظ می کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه افزود: سیاست هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال حفظ شاکله تیم بر مبنای نظر سرمربی تیم برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستیم. سرمربی تیم در این خصوص اولویت هایی دارد که قطعا آنها را اعلام می کنیم.

بیش از 30 جلسه با وزارت خانه های مختلف داشته ایم

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به بدهی های سنگین باشگاه استقلال و بودجه 22 میلیارد تومانی فصل جاری کمک 4 میلیارد تومانی وزارت ورزش چه دردی را دوا می کند و چرا اینقدر بر روی این کمک مانور می شود، تصریح کرد: بودجه سال جاری ما 22 میلیارد تومان است و حدود 20 میلیارد بدهی داریم بنابراین برای حل مشکلات مالی باشگاه در آینده سه راهکار را در نظر گرفته ایم که برای رسیدن به این راهکار ها بیش از 30 جلسه با وزارتخانه های مختلف داشته ایم.

کوتاهی وزارت صنعت در حل مشکلات مالی سرخابی ها

نجف نژاد در همین خصوص تاکید کرد: اگر در برخی موارد وزارت صنعت با ما همکاری بهتری می کرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی امروز را نداشتند. متاسفانه وزارت صنایع و معادن در اجرای طرح های مشترکی که داشتیم کوتاهی کرد. ما با ارائه این طرح هامی خواستیم این دو باشگاه از بخشی از امتیازات بخش خصوصی بهره مند شوند تا امروز دچار تنگنای مالی و کسری بودجه نشویم.

فتح الله زاده برگردد نشست هیات مدیره را برگزار می کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست بعدی هیات مدیره این باشگاه عنوان کرد: فتح الله زاده در شهرستان است و به محض اینکه به تهران برگردد نشست هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد.

برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداریم

وی تاکید کرد: برای ما در حال حاضر موفقیت باشگاه استقلال در فصل آینده بویژه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است لذا به خاطر درآمد ناچیز حاصل از فروش یک بازیکن کلیدی تیم نباید باعث کاسته شدن قدرت تیم شویم بنابراین برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداشته و  بر مبنای نظر سرمربی تیم به طور جدی در صدد تمدید قرار داد بازیکنانی هستیم که قرار داد آنها به پایان رسیده است.

منتظری و برهانی را حفظ می کنیم

نجف نژاد در خاتمه تاکید کرد: بر مبنای این سیاست باشگاه استقلال بازیکنان اصلی تیم مانند پژمان منتظری و آرش برهانی را حفظ می کنیم./مهر