ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افتخاری بزرگ برای زنان ایرانی پس از 36 سال


تیم شمشیربازی دختران ایران برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب مدال برنز اسلحه فلوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

ایسنا: در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا تیم اسلحه فلوره بانوان ایران توانست در بین 10 تیم به مقام سوم برسد و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

بانوان ایران به دلیل عملکرد خوبی که در بخش انفرادی داشتند در دور نخست بخش تیمی با قرعه استراحت روبه رو شدن دو در دور دوم نیز تیم هند را شکست دادند. بانوان ایران در نیمه نهایی با شکست برابر ژاپن از رسیدن به فینال بازماندند و دختران شمشیرباز اسلحه فلوره مدال برنز مشترک را با قزاقستان را به دست آوردند.

این برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که تیم ایران در اسلحه فلوره بانوان مدال به دست آورده است. هم چنین این اولین مدال تاریخ بانوان ایران در بخش فلوره مسابقات قهرمانی آْسیاست.

در بخش تیمی اسلحه سابر مردان نیز تیم ایران بین 15 تیم، پنجم شد. این مسابقات در ابوظبی امارات برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
درباره یک مهمانی ایرانی - آمریکایی پس از 36 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلخ و شیرین زنان ایرانی در سال 93


زنان ایرانی در سال 93 در همه عرصه ها فعال ظاهر شدند و موفقیت های مختلفی به دست آوردند.