ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افتخارات ووشوی ایران کم‌نظیر است


رئیس فدراسیون ووشو گفت: جایگاه جهانی و بین‌المللی ایران در رشته ووشو بی‌نظیر است و همچنان شاهد درخشش ووشوکاران زن و مردمان را در مسابقات مختلف هستیم.

خبرگزاری فارس: مهدی علی‌نژاد عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ووشوی اردبیل اظهار کرد: تیم‌های مختلف ورزشی ووشوی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان، رویدادهای بین‌المللی و مسابقات دوستانه حضوری قدرتمندانه دارند که این نشان از جایگاه با عظمت رشته ورزشی ووشو است.

وی تأثیرگذاری ایران را در فدراسیون جهانی ووشو یادآور شد و تصریح کرد: این ارتباط به نحوی توانمند و قوی است که این فدراسیون بدون همراهی و هماهنگی فدراسیون ووشوی ایران حرکتی را انجام نداده و تصمیم‌گیری واقعی را نمی‌کند.

رئیس فدراسیون ووشو جایگاه ووشوی ایران را یک جایگاه کم‌نظیر در سطح جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: ایران از آن جهت که یکی از قطب‌های توانمند ورزش ووشو است همیشه در رویدادهای بین‌المللی و جهانی در رده‌های مختلف جوانان، ‌نوجوانان و بزرگسالان افتخاراتی را به دست آورده است.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در کنار همه استان‌ها، استان اردبیل نیز از جایگاه خاصی در رشته ووشو برخوردار است به طوریکه با حضور تیم‌های ورزشی، ووشوی این استان تاکنون برای کشورمان مدال‌های رنگارنگی به دست آمده است.

وی اعزام تیم ووشوی جوانانمان را به کشور چین یادآور شد و بیان کرد: با تمام قدرت در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنیم تا بار دیگر جایگاهمان را ارتقا ببخشیم.

علی‌نژاد اضافه کرد: هیچ یک از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به کشور چین از تهران نیستند بلکه سایر شهرستان‌ها حضوری قدرتمندانه به همراه استعداد نابشان در این رقابت‌ها دارند.

وی با بیان اینکه ظرفیت ووشوی کشورمان یک ظرفیت بی‌نظیری است که می‌تواند بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد، ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا ورزش ووشو بتواند بیشتر از این در گروه‌های سنی مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در استان اردبیل انتظار می‌رود همه دلسوزان این رشته کنار هم جمع شده و در قالب هیئت ووشو فعالیتشان را انجام دهند چرا که در هر فدراسیون و مجموعه‌ای که کارها با ارتباط مستمر و هدفمند به پیش برود نتایج مثبتی نیز به همراه دارد.


ویدیو مرتبط :
حسین اجاقی افتخار ووشوی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شانس حمله مؤثر به تاسیسات هسته ای ایران روز به روز کم می شود



 

 

شانس حمله مؤثر به تاسیسات هسته ای ایران روز به روز کم می شود

 

كارشناس آمریكایی-اسراییلی:‌

شانس حمله مؤثر به تاسیسات هسته ای ایران روز به روز کم می شود

یك كارشناس آمریكایی-اسراییلی مسایل هسته ای در مصاحبه با یك روزنامه اسراییلی از كم شدن روز به روز شانس موثر بودن حمله نظامی برای نابودی تاسیسات و توان هسته ای ایران ابراز نگرانی كرد .

پروفسور  "آنور كوهن " كارشناس آمریكایی - اسراییلی اشاعه تسلیحات هسته ای در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست اسراییل ضمن اشاره به این مطلب خاطر نشان كرد ‌:"‌ من فكر می كنم ما داریم به سمتی می رویم كه شانس موفقیت برای اقدام نظامی موثر علیه ایران از بین می رود ."

این كارشناس آمریكایی - اسراییلی افزود : ‌" تاسیسات هسته ای ایران پراكنده است ، زمان مورد نیاز برای ایران برای تولید بمب اتم روز به روز كاهش می یابد و توانایی ایران برای جابجایی سریع تر مواد خود در مراكز پرشمار و پراكنده هسته ای اش در سرتاسر این كشور روز به روز زیادتر می شود و لذا نیازمند  یك ساختار اطلاعاتی پویا هستیم تا بتوانیم ارزیابی درستی از محل و جابجایی های هسته ای ایران داشته باشیم."

وی افزود :‌"‌برخی از آمریكاییان كه به منابع اطلاعاتی دسترسی دارند معتقدند كه شانس موثر بودن حمله نظامی برای نابودی تاسیسات و توان هسته ای ایران روز به روز كمتر می شود."

كوهن مدعی شد استراتژی هسته ای ایران نیز همانند اسراییل ابهام آلود است و ایران نیز همچون اسراییل توان هسته ای خود را نه تایید و نه تكذیب می كند.

این درحالی است که ایران برخلاف اسرائیل ،‌بارها تصریح کرده است که به دنبال سلاح اتمی نیست.

وی افزود كه استراتژی هسته ای ایران بر مبنای رشد بطئی و آرام توان اتمی بنا نهاده شده و ایران در نظر دارد تا قابلیت ساخت سلاح هسته ای را كسب كند و این الزاما به معنای تولید سلاح هسته ای نیست.

از نظر این كارشناس آمریكایی زمان كاملا به نفع ایران در گذر است و این كشور روز به روز با نزدیك تر شدن به نقطه غیر قابل بازگشت ، شانس موفقیت و موثر بودن حمله نظامی برای نابودی توان هسته ای اش را از بین می برد...../تحلیل:عصرایران