ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض مودبانه سپاهان به استقلال


باشگاه سپاهان در بیانیه­‌ای از برخی مصاحبه­‌ها علیه تاریخ دیدار سپاهان و استقلال انتقاد کرد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان در بیانیه­‌ای از برخی مصاحبه­‌ها علیه تاریخ دیدار سپاهان و استقلال انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از مبارزه جانانه و عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران و سپاس از قدرشناسی و لطفی که هواداران فوتبال در استقبال از تیم ملی در بازگشت بدون نتیجه اما سرافرازانه از استرالیا داشتند لازم می­داند چند نکته را در مورد آغاز مجدد رقابت­های لیگ برتر عنوان نماید.

در این مدت و در طول تعطیلات لیگ پنج بازیکن از تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در خدمت تیم ­های ملی فوتبال بزرگسالان و امید کشور بودند. احسان حاج صفی، وریا غفوری در تیم ملی بزرگسالان و علی کریمی، محمدحسین مرادمند و حسین فاضلی در تیم ملی امید ایران که در طول تعطیلات لیگ در اردوی تیم­ های ملی بودند و باشگاه به هیچ عنوان نتوانست در تمرینات تیمی از وجودشان بهره ­مند شود و اکنون در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر آنها را خسته از اردوهای ملی به خدمت می­گیرد.

آنچه که این روزها در آغاز دوباره رقابت­ها مشاهده می­کنیم مصاحبه ­های بی­ حد و حصر و فراتر از نیاز در انتقاد به شروع مجدد لیگ برتر توسط برخی اهالی و البته دلسوزان فوتبال کشور است. موضوع به شکلی وانمود شده که فقط یک باشگاه پنج بازیکن در تیم ملی داشته و کاملاً از حضور ۵ یار سپاهان در تیم­ های ملی امید و بزرگسالان که همگی در ترکیبی اصلی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان بوده و در این اردوها شرکت نموده ­اند غفلت شده است.

لذا ضمن توصیه عزیزان برای پرهیز از مصاحبه ­های جنجالی و ایجاد فضای غوغا سالاری بیهوده در مورد آغاز لیگ که می­تواند آرمش لازم را از این مسابقات سلب کرده و ضربه دیگری باشد بر پیکره فوتبال کشور، تمامی تیمها، باشگاهها، بازیکنان و مربیان لیگ برتر را به آرامش و تمرکز بر روی مسابقات و البته بازیهای جوانمردانه دعوت نموده و امید است فردای روشنی برای فوتبال کشورمان ترسیم نمائیم.


ویدیو مرتبط :
اعتراض مودبانه دکتر رضایی به مناظره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض شدید سپاهان به تعویق بازی استقلال/ قرار بود اگر سنگ هم بارید بازی ها انجام شود



اعتراض سرپرست سپاهان به یك بام و دو هوای لیگ

خوروش: تعویق بازی استقلال عادلانه نیست/ هفته 24 پارسال را یادتان رفته؟!

سازمان محترم لیگ موظف است طبق برنامه اعلام شده تمامی بازی‌ها را در موعد مقرر برگزار کند مگر این‌که خدای ناکرده به‌یکباره سنگ از آسمان ببارد!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- خبر تعویق یك روزه دیدار داماش و استقلال چندان به مذاق سپاهانی‌ها خوش نیامده و مسئولان این تیم معتقدند سازمان لیگ در شرایطی بدتر از این هم بازی سپاهان را به تعویق نیانداخته است.

عصر امروز كاروان استقلال به دلیل لغو پرواز تهران- رشت موفق به حضور در رشت نشد و به همین دلیل لحظاتی قبل سازمان لیگ اعلام كرد دیدار هفته هفدهم داماش و استقلال با یك روز تاخیر در روز سه‌شنبه انجام خواهد شد. اما مسئولان سپاهان كه تیم‌شان برای كسب قهرمانی نیم‌فصل رقابت نزدیكی با استقلال دارد، تعویق بازی این تیم را عادلانه نمی‌دانند.

رسول خوروش مدیر تیم سپاهان که به همراه کادر فنی و بازیکنان این تیم در بندرعباس به سر می‌برد، در گفتگو با سایت گل ضمن اعلام این مطلب گفت: «سازمان محترم لیگ موظف است طبق برنامه اعلام شده تمامی بازی‌ها را در موعد مقرر برگزار کند مگر این‌که خدای ناکرده به‌یکباره سنگ از آسمان ببارد!»

وی افزود: «اگر به هفته بیست‌وچهارم لیگ سال قبل فلاش‌بک بزنید متوجه می‌شوید که در آن شرایط بد جوی که پرواز ما به رشت به علت بارش شدید برف انجام نشد، سازمان لیگ برتر اعلام کرد در هر شرایطی باید خودتان را به محل برگزاری مسابقه برسانید. ما نیز مجبور شدیم طی زمانی 9 ساعته مسیر تهران تا گیلان را در بدترین شرایط جوی آن هم روی برف سفر کنیم تا خللی در برگزاری مسابقات لیگ پیش نیاید.»

سرپرست تیم سپاهان در پایان گفت: «کاری به تیم خاصی نداریم. فقط حرف‌مان این است كه عدالت در زمان برگزاری مسابقات به نحو احسن باید برای همه تیم‌ها رعایت شود. سفر زمینی در مسیر تهران تا رشت با توجه به جاده‌های سهل‌العبور كاملا ممکن است و دلیلی ندارد که سازمان لیگ بخواهد این مسابقه را یک روز به تعویق بیاندازد.»/گل