ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم ممنوع المصاحبه شدن علی دایی



 

 

 

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم ممنوع المصاحبه شدن علی دایی


مجازات آقای دایی می‌تواند ممنوعیت از انجام مصاحبه در مورد مقامات فدراسیون یا مسئولان تیم ها در مدتی معین را در برگیرد و ممنوعیت مصاحبه در خصوص حوزه عمومی فوتبال، نادیده گرفتن حق طبیعی افراد در آزادی بیان و البته با رعایت حریم های قانونی و همچنین حقوق مسلم فنی و تبلیغی باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس نامه اعتراض خود به رای کمیته انضباطی درباره علی دایی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص مفاد این اعتراض به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ایرادات باشگاه به رای صادره در دو قالب ایرادات شکلی و ماهوی است.

شکری ادامه داد: متاسفانه در موضوع اخیر کمیته محترم انضباطی قبل از قطعیت رای و حتی قبل از ابلاغ رای به باشگاه اقدام به انتشار رای خود از طریق رسانه های عمومی کرده است. با عنایت به وقوع این تخلف از ناحیه مرجعی که خود متولی امر نظم و انضباط در حوزه ورزش است، تقاضای رسیدگی در این خصوص از دیگر موارد در نامه باشگاه بوده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ایراد اصلی ماهوی رای کمیته انضباطی را اینگونه تشریح کرد: ماده استنادی کمیته محترم انضباطی در احراز تخلف آقای دایی ماده 23 ایین نامه است این در حالیست که ماده 23 اشاره بر توهین یا بیان تحریک آمیز علیه مقامات رسمی فدراسیون، تیم ها و یا مدیران ارکان ورزشی دارد. در این حالت مجازات آقای دایی می‌تواند ممنوعیت از انجام مصاحبه در مورد مقامات فدراسیون یا مسئولان تیم ها در مدتی معین را در برگیرد و ممنوعیت مصاحبه در خصوص حوزه عمومی فوتبال، نادیده گرفتن حق طبیعی افراد در آزادی بیان و البته با رعایت حریم های قانونی و همچنین حقوق مسلم فنی و تبلیغی باشگاه است. به طور مثال انجام کنفرانس های مطبوعاتی و نشست های خبری با لحاظ استفاده از لوگوی اسپانسرهای باشگاه از حقوق تبلیغی مصرح در ماده 23 آیین نامه است که با رای مذکور مورد خدشه قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
از قعر نشینی پرسپولیس تا اعتراض های علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات مذاکره علی دایی با باشگاه پرسپولیس/ بررسی شرایط در جلسه ویژه



مذاکره علی دایی با باشگاه پرسپولیس,باشگاه پرسپولیس

از پنجشنبه تا شنبه چه اتفاقی افتاد؟

جزئیات مذاکره علی دایی با باشگاه پرسپولیس/ بررسی شرایط در جلسه ویژه

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از آخرین جزئیات نشست محمد رویانیان با علی دایی خبر داد و گفت: دایی بین هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مقبولیت و محبوبیت زیادی دارد، ضمن اینکه اکثر اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه نیز بر روی وی نظر مثبتی دارند.

فداحسین مالکی در گفتگو بامهر، در خصوص آخرین وضعیت سرمربی فصل آینده تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: عصر شنبه طی تماسی تلفنی بین دایی با رویانیان، دایی آمادگی خود را برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بلافاصله رویانیان طی تماسی تلفنی موضوع را به من اطلاع داد که من نیز موافقت خود را برای برگزاری یک نشست دو جانبه بین وی و دایی اعلام کردم.

وی در همین خصوص افزود: پس از این موضوع نشستی بین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی دایی برگزار شد که وی در آن جلسه برنامه های خود را به رویانیان ارائه کرد. در مجموع نشست خوب و مفیدی بود و طرفین در خصوص مسائل کلی به توافق رسیدند.

علی دایی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرار است امروز در خصوص مسائل جزئی از جمله قرارداد، بحث مالی و سایر موارد مربوط به حضور دایی بر روی نیمکت پرسپولیس، جلسه ای بین مدیرعامل باشگاه و نماینده تام الاختیار دایی برگزار شود تا نتایج این نشست در جلسه اعضای هیات مدیره مطرح شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بنابراین قرار است پس از این نشست، جلسه اعضای هیات مدیره عصر روز یکشنبه یا حداکثر روز دوشنبه برگزار شود تا سه گزینه نهایی سرمربیگری تیم پرسپولیس یعنی علی دایی، منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن را بار دیگر بررسی کنیم و قطعا پس از نشست اعضای هیات مدیره سرمربی فصل آینده پرسپولیس را معرفی خواهیم کرد.

مالکی در پاسخ به این پرسش که نظر شخصی شما به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حضور دایی بر روی نیمکت تیم پرسپولیس چیست؟، گفت: قبل از مطرح شدن این سه گزینه، علی دایی جزو گزینه‌های مطرح و اصلی سرمربیگری تیم پرسپولیس بوده است. او بین هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز مقبولیت و محبوبیت زیادی دارد. ضمن اینکه اکثر اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه نیز روی این مربی نظر مثبتی دارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی جزئیات مذاکره با علی دایی را اعلام کرد که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد قرار بود دایی پنجشنبه شب پاسخ مثبت را به باشگاه پرسپولیس بدهد اما بنابردلایلی پاسخ وی منفی بود. با این حال عصر شنبه موضع او به دنبال تماس هایی که برقرار شد تغییر کرد و آمادگی اش برای حضور در پرسپولیس را اعلام کرد./مهر