ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!



تیم پرسپولیس,مهرداد پولادی,فوتبال ایران

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تجویز‌های اشتباه پزشکان پرسپولیس بلایی سر من آوردند که تیم ملی را از دست دادم.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: تا به حال هیچ حرفی نزده بودم اما از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چه بلایی سر من آوردند. از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چرا من تیم ملی را به دلیل تجویزهای اشتباه آنها از دست دادم؟

وی افزود: دست پزشکان پرسپولیس درد نکند که من را به این روز در آوردند. البته خدا پدر و مادر دکتر نوروزی و خانم محمدی را بیامرزد که پیگیر مصدومیت من هستند و خدا را شکر از روزی که خدمت این عزیزان آمدم خیلی بهتر شدم.

پولادی ادامه داد: با تلاش دکتر نوروزی و خانم محمدی انشاءالله چند هفته دیگر پا به توپ می‌شوم. البته قطعا به بازی با قطر نمی‌‌رسم که به امید خدا تمام تلاشم را می‌کنم که بعد از این بازی بتوانم پا به توپ شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پزشکان پرسپولیس چه اشتباهی کرده‌اند گفت: ببینید چه کار کردند که من دست به دامن کلینیک خوب استقلال شدم. تا الان حرفی نزده بودم اما مصدومیت کوچک من باعث شد که دو ماه عصا دستم باشد و حتی جراحی کنم. آمپولی به پایم زدند که همه چیز را بدتر کرد و مهمتر از همه تیم ملی را از دست دادم اما الان همه چیز تمام شده و در کلینیک دکتر نوروزی سعی می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در خصوص آینده فوتبالی‌اش نیز گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم. بعد از تیم ملی سعی می‌کنم بهترین تصمیمم را بگیرم که چکار کنم. فعلا تمام فکر و ذکرم بهبودی پایم است.

مدافع تیم ملی در مورد بازی با عمان نیز گفت: این بازی دوستانه بود و ما 90 درصد از بازیکنان اصلی تیم ملی را نداشتیم البته بچه‌هایی که بودند همه زحمت کشیدند ولی درست نیست که اینطور در این شرایط حساس انتقاد کنیم الان باید مهمترین فکر و ذکر ما بازی با قطر و 3 امتیازش باشد تا راه صعود را هموار کنیم نه چیز دیگر.

پولادی در خصوص حضور دایی در پرسپولیس گفت: من فصل قبل نظرم را اعلام کردم. دایی باید زودتر به پرسپولیس می‌آمد چون یکی از بهترین گزینه‌ها بود البته کادر فنی ما در نیم‌فصل دوم نیز زحمات خود را کشید. من امیدوارم که پرسپولیس با دایی فصل تلخ گذشته را جبران کند.

وی در خصوص احتمال حضورش در اروپا نیز گفت: همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم و 3 بازی آینده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سپردم. الان اجازه بدهید فقط به این 3 بازی فکر کنیم تا بعدا بهترین تصمیم را بگیرم. من امیدوارم همه با یک حمایت همگانی یار دوازدهم تیم ملی باشند تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم و از این راه دل میلیون‌ها هوادار فوتبال و ورزش شاد و خوشحال شود./جام ورزشی

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گزارش صداوسیما علیه مهرداد پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات تند و جنجالی مدیر سابق پرسپولیس علیه رویانیان



اخبار,اخبارورزشی,رویانیان

 

 اخبار ورزشی - اظهارات تند و جنجالی مدیر سابق پرسپولیس علیه رویانیان

رحیمی از نگاه منتقدانش تنها یک مشکل دارد و آن هم اصفهانی بودنش است که اشکالی به آن وارد نیست. این درست مثل آن است که ما بگوییم چون کی روش ایرانی نیست نباید او را دوست داشت و از او حمایت کرد!

 داریوش مصطفوی به سازوکار انتخاب هیات مدیره جدید پرسپولیس انتقاد دارد. او معتقد است وزیر ورزش همه هم و غمش در انتخاب کادر جدید مدیران این باشگاه را بر مسائل اقتصادی معطوف کرده و کمتر به فکر مسائل فنی بوده است.

 

مصطفوی که خود روزی مدیرعامل سرخ ها بود، مدیران تازه به پرسپولیس آمده را «غیرخودی» می‌خواند و صرف پولدار بودن آن ها را هم دلیل‌خوبی برای مدیر شدنشان نمی داند. او اما بخش اعظم گفت و گویش با «قانون» را به موضوع بدهی میلیاردی رویانیان اختصاص داده. می گوید، رویانیان و فتح ا... زاده مدیران چسبیده به فوتبال بودند و بخش زیادی از بریز و بپاش‌های کنونی فوتبال را هم مرتبط با ندانم کاری های آنها می‌خواند. رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بر دادگاهی شدن رویانیان به خاطر این همه بدهی اش هم تاکید دارد.

   کادر جدید مدیریت پرسپولیس اخیرا امور این باشگاه را به دست گرفت، نظرتان چیست؟
به هر حال در همه جای دنیا هیات مدیره باشگاه ها انتخاب می شوند. البته گاهی هم احتمال دارد انتصاب شوند و حتی گاه هم ممکن است که، مردم اعضای هیات مدیره باشگاه محبوب شان را انتخاب کنند. امیدوارم موفق باشند.


   نظری در مورد هیات مدیره جدید ندارید؟!
خب، تا آنجا که من خواندم بیشتر این افراد کمتر مرتبط با فوتبال هستند. ای کاش از مدیران تازه رفته هم به خاطر زحمات‌شان تقدیر می شد. متاسفانه در انتخاب هیات مدیره های سرخابی معمولا سلیقه ای عمل می شود و گاهی افرادی که می توانند کمک کنند بیرون می مانند. به هر حال افراد جدیدی به پرسپولیس آمده اند که من آن ها را «غیر خودی» می خوانم و امیدوارم این غیر خودی ها بتوانند رضایت مردم و هواداران را جلب کنند. کشتی فوتبال سال‌هاست به گل نشسته. خدا کند اینها بتوانند با پول هایشان گشایشی در آن ایجاد کنند.

   پروین رفت و جمع مدیران احمدی‌نژادی پرسپولیس را هم با خود برد. چرا پروین چند ماه بیشتر دوام نیاورد؟
من با اتوبوسی آمدن و اتوبوسی رفتن کلا مخالفم. این را در دوره احمدی نژاد هم چندین و چند بار گفتم. ای کاش مدیران کلان این مملکت قدری به کیفیت ها و کارنامه ها نگاه می کردند تا بگردند و ببینند چه کسی احمدی نژادی بوده و چه کسی طرفدار روحانی. متاسفانه اخیرا رسم شده هر مدیری بر یک صندلی تکیه می کند، واگن پر از آدم خودش را می آورد و واگن مدیر قبلی را از ریل هل می دهد بیرون.

 

اتوبوسی آمدن هنر نیست. ای کاش ما ببینیم دیگران چه هنری دارند. اینکه ما افراد را به صرف تمایلات سیاسی شان حذف کنیم دوره اش دیگر گذشته. کار درست این است که لیاقت ها بررسی شوند و مشکلات. متاسفانه همین نگاه سلیقه ای در 8 سال گذشته مشکلات عدیده ای برای کشور به بار آورد و ثمره اش هم همینی است که می بینیم.

   شما فکر نمی کنید روند مدیریتی که رویانیان داشت و اینکه او این همه بدهی به بار آورد، دولت را به اجبار در مسیر تغییر افراد قرار داد؟
من در گذشته نظرم را در مورد امثال رویانیان و فتح ا... زاده گفتم. آنها نه چکیده فوتبال بلکه چسبیده به فوتبال هستند. من به هر دوی این مدیران به خاطر همه ندانم کاری هایشان کارت قرمز می دهم و ایضا به آن مدیرانی هم که اینها را به روی کار آوردند، کارت قرمز می دهم. ما یادمان هست.

 

همین ها یک روزی آرزو داشتند با علی کریمی ها عکس یادگاری بگیرند. اما ورق به نفع‌شان برگشت و مدیران آنها شدند و حق شان را هم خوردند. همین علی کریمی زمانی که من مدیرعامل پرسپولیس بودم 270 میلیون از ما گرفت اما دوستان به بازیکنی مثل کریم انصاری فرد یک میلیارد و 400 میلیون تومان پول دادند. همین آقایان و امثال اینها بساط پول های زیر میزی را به راه انداختند و پول های خارج از عرف را بین بازیکنان پخش کردند تا امروز این وضع‌مان باشد. ما تیم ملی را با 45 میلیون تومان به جام جهانی بردیم اما امروز مدیرانی هستند که برای اداره پرسپولیس و استقلال 150 میلیارد تومان کسری بودجه دارند.

   رویکرد کنونی دولت و وزارت ورزش در انتخاب مدیران پرسپولیس را چطور می بینید؟
من فکر می کنم تمرکز وزارت ورزش بیش از هر چیز بر مسائل اقتصادی این باشگاه بوده. این ها غالبا افرادی هستند که با پولشان آمده‌اند و فوتبال را نمی شناسند اما مردم تا 4ماه دیگر از آنها مدیریت فوتبالی می خواهند. باشگاهداری تنها کار اقتصادی نیست. بهره‌وری اقتصادی باید با اصل فوتبال توأمان باشد و موفقیت در یکی از این دو هیچ‌وقت رضایت کسی را جلب نمی کند. آقای وزیر باید هوشیار باشد که یک بخش را درست نکند اما در عوض چند بخش دیگر را خراب کند.

   اما قبول دارید که بخش اعظم مشکلات پرسپولیس همین بدهی های چند میلیاردی گذشته است. اگر این هیات مدیره بتواند بدون کمک دولت این حجم زیاد بدهی ها را پرداخت کند بازهم ایرادی به انتخاب آنها وارد است؟
اصلا سوال من این است. چرا هیات مدیره جدید باید بدهی مدیران قبلی را پرداخت کند؟ یا بهتر بپرسم، چرا برخی افراد به خاطر پرداخت بدهی مدیران قبلی باید به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در بیایند. کجای دنیا اینگونه است. مدیران بدهکار باید دادگاهی شوند. این که نمی شود یک عده بیایند میلیاردها بدهی بر جای بگذارند و سپس تیم بعد بدهی مدیران پیش از خودش را پرداخت کند. این‌طوری که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 

دادگاه و نهادهای بازرسی باید ورود کنند. رویانیان و امثالهم باید در دادگاه پاسخگوی نوع مدیریت‌شان باشند. شما بروید اوضاع مالی پرسپولیس زمان من را بررسی کنید. من آن زمان حتی یک ریال بدهی هم بر جای نگذاشتم. انصاری فرهم همینطور. کاشانی هم همینطور بوده است. متاسفانه امثال رویانیان سعی کردند با پول بیت المال کاستی های غیرفوتبالی شان را پوشش دهند.

   یعنی شما اعتقاد دارید در همین دوره پرداخت های میلیاردی به بازیکنان هم رسم شد؟
صددرصد. ممکن است عده ای ناراحت شوند اما فکر می کنم ما الان بازیکنی نداریم که بیشتر از 250 میلیون تومان ارزش داشته باشد. متر و ملاک آقایان برای پرداخت حقوق های یک میلیارد و 400 میلیونی به بازیکنان‌شان باید روشن شود. آقایان باید بگویند از کیسه چه کسی این حاتم بخشی ها را کرده اند. متاسفانه همین که هیات مدیره جدید می پذیرد بدهی مدیران قبل از خود را پرداخت کنند یعنی سرپوش گذاشتن و پوشش خرابکاری های گذشتگان.

   اساسا با حضور افراد سرمایه دار در فوتبال موافقید یا خیر؟
حداقل با شیوه کنونی من کاملا مخالف هستم. ما نمی دانیم این پول ها از کجا می‌آیند. این افرادی که به پرسپولیس آمده‌اند، قدمشان روی چشم. حتی این هم به ما ربطی ندارد که آنها چگونه می خواهند پول و سرمایه شان را خرج کنند اما بهتر از خیلی شفاف بگویند از کجا این پول ها  می آورند. من مطمئنم در هیچ کجای دنیا بخش خصوصی پیدا نمی شود که بخواهد بدون در نظر گرفتن نفع شخصی‌اش چنین هزینه هایی بکند.


   قرارداد 30 میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدیدش چطور بود؟
به نظرم اینکه آقای گودرزی قرارداد یک ساله با این اسپانسر بسته بسیار حرکت قشنگی است. چون در پایان فصل می تواند هر تصمیم جدیدی در این حوزه و حتی بحث خصوصی سازی آن بگیرد. البته پنهان ماندن نام اسپانسر 30 میلیاردی هم خود قصه ای است که امیدوارم هرچه زودتر از نام آن رونمایی شود.


   و انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس؟
انتخاب بسیار خوبی است. او فوتبالیست بوده، سابقه مدیریت در ورزش دارد و ساختار را به خوبی می شناسد. رحیمی از نگاه منتقدانش تنها یک مشکل دارد و آن هم اصفهانی بودنش است که اشکالی به آن وارد نیست. این درست مثل آن است که ما بگوییم چون کی روش ایرانی نیست نباید او را دوست داشت و از او حمایت کرد!


   فکر می کنید دایی باید بماند؟
بله. او فصل قبل نتایج خوبی با پرسپولیس گرفت و هیات مدیره باید از این مربی دفاع کند.
 اخبار ورزشی - ای اسپورت