ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشک‌های طارمی و بازار داغ سلفی



اخبار,خبر های ورزشی,طارمی

پرسپولیسی‌ها طبق وعده‌ای که داده بودند در مراسم رونمایی از آرامگاه کاپیتان فقید تیمشان حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس امروز طبق وعده و با توجه به تعطیلی تمرین این تیم بعد از پیروزی مقابل فولاد در کپورچال حاضر شدند تا در مراسم رونمایی از آرامگاه هادی نوروزی حضور فعال داشته باشند.

محسن بنگر، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، علیرضا نورمحمدی، محسن مسلمان، علی علیپور، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده بازیکنانی بودند که از جمع پرسپولیسی‌ها در این مراسم حاضر شدند و به قرائت فاتحه برای کاپیتان فقید تیمشان پرداختند.

از نکات جالب این مراسم می‌توان به اشک‌های بی‌امان مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس اشاره کرد که تا پایان مراسم نیز ادامه داشت. آقای گل فعلی لیگ که در زمان درگذشت هادی نوروزی در ایران حضور نداشت و در اردوی تیم‌ملی حاضر شده بود، در این مراسم در کنار قبر کاپیتان سابق این تیم به شدت اشک می ریخت و حاضران را متاثر کرده بود.

اما بازار سلفی و عکس های یادگاری و بی‌برنامگی این مراسم از حاشیه های دیگر آن بود که باعث شده بود بی‌نظمی در آن حکم فرما شود.

میثم بائو و ابراهیم تقی پور به عنوان دو بازیکن شمالی و هم استانی هادی نوروزی از دیگر حاضران این مراسم بودند و از مسوولان فدراسیون غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ‌برتر و عضو هیات رئیسه فدراسیون، در این مراسم حضور یافته بود.

مریم حیدرزاده که همگان او را به عنوان یکی از شاعران پرسپولیسی‌ می شناسند و بعد از درگذشت کاپیتان نیز برای او سروده بود نیز از حاضران این مراسم بود و مورد استقبال قرار گرفت.

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
سردار آزمون، گلزنی، اشک ها و سلفی با هوادارها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ سلفی میان بازیكنان بارسلونا پس از صعود(+تصاویر)



شاگردان لوئیس انزیکه با برتری 5 بر 3 برابر بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار راهی دیدار نهایی این رقابت ها شدند.

اخبار,اخبارورزشی,نیمار

 

اخبار,اخبارورزشی,نیمار

 نیمار و دنی آلوز

 اخبار,اخبارورزشی,نیمار

 

اخبار,اخبارورزشی,نیمار

نیمار و رافینیا
 

 اخبار ورزشی  -  جام نیوز