ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد



 

 

 

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد

 

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد

مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: اگر در 2 مسابقه باقي‌مانده تا پايان ليگ اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد.

محمدحسن انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي درباره برتري 3 بر صفر برابر پيكان قزوين اظهار داشت: بازي را خيلي خوب شروع كرديم و خوشبختانه در نيمه اول موفق شديم 2 گل از ضربات ايستگاهي كه روي آنها تمرين كرده بوديم، بزنيم.
وي افزود: از ابتداي فصل بازي‌هاي خوبي انجام مي‌داديم حتي بهتر از اين مسابقه، اما برخي از مشكلات مانند اشتباهات داوري باعث شده بود نتوانيم به نتايج مورد نظر دست پيدا كرده و افت كنيم.

مديرعامل راه آهن تصريح كرد: 2 بازي ديگر تا پايان ليگ داريم كه هر كدام از حساسيت‌هاي خاص خودش برخوردار است. بايد در هر 2 مسابقه به پيروزي برسيم تا در ليگ برتر بمانيم. اگر در مسابقات باقي مانده اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد.

انصاري‌فرد درباره برنامه راه آهن براي فصل آينده عنوان كرد: زحمات بازيكنان و كادر فني و از همه مهم‌تر حمايت‌هاي وزارت راه و معاون وزير راه باعث شده انگيزه زيادي براي ادامه كار در فصل آينده داشته باشيم و مطمئنا از اين بهتر خواهيم بود و با قدرت بيشتري در مسابقات شركت خواهيم كرد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
قرائتی : اگر قیامتی در کار نباشد چقدر ضرر می کنیم ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا اشتباهات فغانی فقط به ضرر ماست؟


سایت باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور سپاهان و استقلال انتقاد کرد.

تسنیم: سایت باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور سپاهان و استقلال انتقاد کرد.

سایت باشگاه استقلال در مطلبی نسبت به عملکرد علیرضا فغانی داور دیدار سپاهان و استقلال پرداخت.

در این مطلب آمده است:

«داور وسط علیرضا فغانی بود. مسابقه‌ای که خیلی‌ها اعتقاد داشتند یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر در دوره گذشته بود اما در آن بازی هم مثل روز گذشته فغانی با اشتباهات تاثیر گذارش نتیجه بازی را تغییر داد. خطای پنالتی روی پژمان نوری در نیمه دوم آن مسابقه ( دقیقه 73 ) گرفته نشد و یک پنالتی هم به اشتباه علیه تیم استقلال رقم خورد که منجر به گل تیم سپاهان شد.

بعد از بازی سال گذشته در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و از جمله نود، کارشناسان داوری حق را به باشگاه استقلال دادند و حتی به گوش رسید که تیم داوری آن مسابقه چند هفته محروم شدند اما متاسفانه به دلیل اعتراض شدید هواداران، یک امتیاز از تیم استقلال کسر کردند!

با گذشت یکسال دوباره همه آن اشتباهات تکرار شد و انگار این بار هم قرار است هواداران میلیونی تیم استقلال با تاثر و ناراحتی، هزینه این اشتباهات را پرداخت کنند؟! پیرو اشتباهات تکراری علیرضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می شود که چرا او باید همواره در ابتدای رقابت‌های لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است؟»