ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسنایدر: مرگ کرایف روز سیاهی را رقم زد


ستاره تیم ملی هلند مرگ اسطوره فوتبال این کشور را دردناک توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: وسلی اسنایدر، بازیکن تیم ملی هلند از مرگ یوهان کرایف، اسطوره فوتبال این کشور به عنوان اتفاقی تلخ و روزی سیاه نام برد.

 یکی از ستارگان جام جهانی 2010 در این باره گفت: کرایف نقش زیادی در موفقیت من ایفا کرد. آخرین بار او را در جشن سالگرد تولد «اسوارت» یکی از بازیکنان سابق تیم ملی هلند دیدم. روز سیاهی برای فوتبال دنیا رقم خورد؛ نه برای من بلکه برای هر کسی که یوهان کبیر را می‌شناخت.

همچنین دنی بلیند، سرمربی تیم ملی هلند هم با این جملات از کرایف حرف زد: او نقش بسیار سازنده‌ای در دوران حرفه‌ای من داشت و یکی از کسانی بود که سال 1986 مرا به آژاکس آورد. وقتی یک نگاه کلی به گذشته‌ام می‌اندازم، رد پای یوهان را پررنگ‌تر از بقیه می‌بینم.دوست‌داشتنی بودن او باعث شده حالا همه دنیای فوتبال در غم از دست دادن این چهره افسانه‌ای، احساس غم یکسانی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
چگونه نمک تمدن ما را رقم زد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ با خرس مرگ جوان آمریكایی را رقم زد



 

 

جنگ با خرس مرگ جوان آمریكایی را رقم زد

 

یك جوان ۲۴ ساله در پی جنگ میان خرس و انسان، زیر چنگال های قوی این حیوان لت و پار شد.

 

«برنت كاندرا» ۲۴ساله اهل ایالت «اوهایو» در ایالات متحده آمریكا، روز گذشته در مسابقه ای كه به جنگ خرس و انسان شهرت دارد، شركت كرده و موفق نشد در مقابل این حیوان دوام بیاورد.

 

خرس او را زیر ضربات سنگین دست های خود گرفته و با پنجه هایش چند بار به سر و صورت جوان بیچاره و نگون بخت كوبید.

 

پلیس منطقه «كلولند» ایالت «اوهایو» در بیانیه ای یادآور شد كه این جوان ۲۴ ساله در نهایت با بالگرد امدادی به بیمارستان «مترو هلث» انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

این مسابقه توسط «سام مازولا» كه مجموعه دار حیوانات درنده است، ترتیب داده شده بود. این مرد در مجموعه خود چندین خرس قهوه ای، ۲۰ گرگ، شیر و ببر نگهداری می كند.

 

گروه های حافظ حیات وحش چهار سال است كه با این مرد مجموعه دار برای نگهداری و انجام مسابقات میان انسان و حیوان درگیری دارند و از او چندین بار درخواست كرده اند تا این حیوانات را به زیستگاه اصلی خودشان بازگرداند.... / جام جم آنلاین