ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی به نیمكت تراكتورسازی نزدیك شد



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه تراكتورسازی

 

اخبار ورزشی - خبری كه زینی زاده هم به نوعی تأییدش می كند
 استیلی به نیمكت تراكتورسازی نزدیك شد

باشگاه تراكتورسازی حتی مذاكرات اولیه را هم با حمید استیلی انجام داده و احتمال اینكه او همین روزها به عنوان سرمربی تراكتورسازی معرفی شود، بسیار قوی است.

 حمید استیلی كه از مدت‌ها پیش با حضور در بازی تراكتورسازی مقابل پرسپولیس، زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در این تیم تبریزی را به وجود آورده بود حالا همان گزینه ای است كه حمید زینی‌زاده آن را گزینه پنهانی باشگاه برای جایگزینی مجید جلالی می‌نامد.


زینی زاده در پاسخ به احتمال حضور اولیویرا و رسول خطیبی در تراكتورسازی تأكید كرده كه كسی در این تیم روی نیمكت می‌نشیند كه حتی اسمش هم تا به حال مطرح نشده است.


گفته می‌شود باشگاه تراكتورسازی حتی مذاكرات اولیه را هم با حمید استیلی انجام داده و احتمال اینكه او همین روزها به عنوان سرمربی تراكتورسازی معرفی شود، بسیار قوی است.

اخبار ورزشی - بانك ورزش

 


ویدیو مرتبط :
دریفت با نیمكت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایكون یك قدم دیگر به مادرید نزدیك شد



 

مایكون یك قدم دیگر به مادرید نزدیك شد

 

با توجه به تلاش اینتر برای یافتن جایگزین

مایكون یك قدم دیگر به مادرید نزدیك شد

مقامات باشگاه رئال مادرید تلاش می‌كنند با توجه به افزایش فاصله مایكون با اینتر، این بازیكن را به سمت خود جذب كنند.

به نقل از ABC، اینتر میلان از دو روز گذشته به دنبال جانشینی برای مایكون است. این تیم تلاش می‌كند گلن جانسون و گرت بال از لیورپول را به خدمت بگیرد. این دو هافبك تدافعی می توانند در سیستم دفاعی كالچو به مدافعانی كاركشته برای اینتر تبدیل شوند.
به نظر می‌رسد اینتر نیز رفتن مایكون را باور كرده و رئال مادرید به شدت به این مدافع پرتلاش و دونده نزدیك شده است.
مایكون به عنوان یك مدافع پر تلاش و تحت فشار در جام جهانی تنها در یك بازی 213 پاس سالم داد و از این نظر در تاریخ جام جهانی ركورد زد.
رئال مادرید برای خرید مایكون مبلغ 35 میلیون یورو كنار گذاشته است...../تحلیل:ایلنا