ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی:ازلحاظ روحی تحت فشارراه‌آهن بودیم



 

 

استیلی:ازلحاظ روحی تحت فشارراه‌آهن بودیم

 

امیدوارم به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم

استیلی: از لحاظ روحی تحت فشار راه‌آهن بودیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین گفت: راه‌آهن تیم ما را از لحاظ روحی و روانی تحت فشار خود قرار داد.

حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل راه آهن عنوان كرد: از لحاظ روحی و روانی تحت فشار حریف بودیم، اما با بازی خوب، نتیجه را به سود خود رقم زدیم.

سرمربی شاهین گفت: با تغییراتی كه در نیمه دوم انجام دادیم توانستیم بازی را كنترل كنیم و 3 امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

استیلی عنوان كرد: گرمای هوای در بوشهر اجازه این را به بازیكنانمان نمی‌دهد تا 90 دقیقه مسابقه را پر قدرت بازی كنند.

وی خاطر نشان كرد: امیدوارم در ادامه دیدارهای لیگ برتر به آنچه كه استحقاقش را داریم، دست پیدا كنیم.


ویدیو مرتبط :
صحبت های قلعه نوعی و استیلی بعد از بازی استقلال،راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد مایلی کهن: ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم



 

 

 

محمد مایلی کهن: ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم

 

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با آنالیز خوبی که از ذوب آهن انجام داده بودیم توانستیم برابر این تیم به پیروزی برسیم.

محمد مایلی کهن پس از پیروزی عصر امروز شنبه تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که در نیمه دوم بازی ذوبی ها برای جبران به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به شایستگی بازیکنان ایرانی اظهار داشت: من هم می‌توانستم مثل بسیاری مربیان از بازیکنان خارجی در ترکیب تیم خود استفاده کنم اما این کار را نکردم و از شایستگی جوانان ایران استفاده کردم و کسانی همچون کریم انصاری‌فرد را به جامعه فوتبال معرفی کردم.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به شایستگی های ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن ابزار رسیدن به قهرمانی را دارد و بی جهت نیست که نایب قهرمانی آسیا و جام حذفی را در کارنامه خود دارد و با وجود این شکست مطمئن هستم که ذوب‌آهن در بازی آینده همان ذوب‌آهن قبلی می‌شود.

گ فتنی است، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا عصر امروز شنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی 2 بر صفر سایپا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پایان رسید.