ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال 30 یا 31 خرداد حریفش را می‌شناسد/ شکایت دوباره الهلال از استقلال در AFC



حریف استقلال,شکایت الهلال از استقلال

استقلال 30 یا 31 خرداد حریفش را می‌شناسد/ شکایت دوباره الهلال از استقلال در AFC

مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در یکی از دو روز 30 یا 31 خرداد خبر داد.

شاهین رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا  درباره‌ی زمان قرعه‌کشی رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به دلیل هماهنگی‌هایی که نیاز است هنوز زمان قرعه‌کشی نهایی نشده اما قرار است بین یکی از دو روز 30 یا 31 خرداد این مراسم در کوالالامپور برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید مشخص نبودن زمان قرعه‌کشی این مرحله یکی از نشانه‌های تفاوت‌های عمده فوتبال آسیا با فوتبال اروپاست، گفت: از قبل قرار بود این قرعه‌کشی در یکی از همین دو روز برگزار شود اما به خاطر این‌که برگزاری این مراسم، نیاز به هماهنگی‌هایی دارد هنوز یکی از این دو روز به طور مشخص نهایی نشده است.

مثلا یکی از کارهایی که باید هماهنگی‌های آن صورت بگیرد، مربوط به پخش مستقیم مراسم است.

مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت، گفت: یکی از تفاوت‌های رقابت‌های امسال با مسابقات فصل گذشته و دو فصل بعد، برگزاری دیدار فینال به صورت رفت و برگشت است.

همان‌طور که می‌دانید کمیته‌ها در AFC تصمیم می‌گیرند و بر اساس تصمیم کمیته مسابقات که کفاشیان هم عضو آن است، تنها فینال رقابت‌های امسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در دو سال آینده قرار است بار دیگر فینال به صورت تک حذفی و در خانه یکی از دو تیم فینالیست انجام شود.

رحمانی درباره‌ی جریمه 15 هزار دلاری استقلال به خاطر اتفاقات دیدار برابر الهلال عربستان به ایسنا گفت: بخش مسابقات درباره تصمیمات کمیته انضباطی AFC ورود نمی‌کند اما درباره‌ی این سوال شما باید بگویم باشگاه الهلال نسبت به جریمه نقدی استقلال معترض است و از طریق فدراسیون فوتبال عربستان از AFC خواسته تا درباره‌ی اتفاقات بازی استقلال و الهلال بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.

این باشگاه به غیر از توضیحاتی که ارسال کرده، تصاویری را به AFC فرستاده و مدعی شده برخی از این اتفاقات نظیر برگزاری مراسم مذهبی در ورزشگاه خلاف مقررات است. ضمن این‌که یکی دیگر از مواردی که در گزارش ناظر بازی آمده، این بوده که باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران به عنوان میزبان این دیدار برای عزیمت ناظر به فرودگاه، خودرو در اختیار او قرار نداده است.

البته موارد متعددی در این گزارش عنوان شده است. بخش حقوقی AFC از استقلال توضیح خواسته و باشگاه استقلال هم توضیحاتش را عنوان کرده و دیگر با بخش انضباطی AFC است که درباره‌ی این موارد حکم صادر کند.

وی در پایان درباره‌ی حرکت زشت حنیف عمران‌زاده در مواجهه با تماشاگران اماراتی گفت: گزارش ناظر بازی و تصاویر تلویزیونی به AFC ارسال شده و قرار است بخش حقوقی نظرش را به کمیته انضباطی بفرستد و در پایان درباره‌ی این حرکت تصمیم‌گیری می‌شود./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال تهران و استقلال اهواز 30 مرداد 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت دوباره الهلال از استقلال در AFC


مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در یکی از دو روز 30 یا 31 خرداد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در یکی از دو روز 30 یا 31 خرداد خبر داد.

شاهین رحمانی درباره‌ی زمان قرعه‌کشی رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به دلیل هماهنگی‌هایی که نیاز است هنوز زمان قرعه‌کشی نهایی نشده اما قرار است بین یکی از دو روز 30 یا 31 خرداد این مراسم در کوالالامپور برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید مشخص نبودن زمان قرعه‌کشی این مرحله یکی از نشانه‌های تفاوت‌های عمده فوتبال آسیا با فوتبال اروپاست، گفت: از قبل قرار بود این قرعه‌کشی در یکی از همین دو روز برگزار شود اما به خاطر این‌که برگزاری این مراسم، نیاز به هماهنگی‌هایی دارد هنوز یکی از این دو روز به طور مشخص نهایی نشده است. مثلا یکی از کارهایی که باید هماهنگی‌های آن صورت بگیرد، مربوط به پخش مستقیم مراسم است.

مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت، گفت: یکی از تفاوت‌های رقابت‌های امسال با مسابقات فصل گذشته و دو فصل بعد، برگزاری دیدار فینال به صورت رفت و برگشت است. همان‌طور که می‌دانید کمیته‌ها در AFC تصمیم می‌گیرند و بر اساس تصمیم کمیته مسابقات که کفاشیان هم عضو آن است، تنها فینال رقابت‌های امسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در دو سال آینده قرار است بار دیگر فینال به صورت تک حذفی و در خانه یکی از دو تیم فینالیست انجام شود.

رحمانی درباره‌ی جریمه 15 هزار دلاری استقلال به خاطر اتفاقات دیدار برابر الهلال عربستان به ایسنا گفت: بخش مسابقات درباره تصمیمات کمیته انضباطی AFC ورود نمی‌کند اما درباره‌ی این سوال شما باید بگویم باشگاه الهلال نسبت به جریمه نقدی استقلال معترض است و از طریق فدراسیون فوتبال عربستان از AFC خواسته تا درباره‌ی اتفاقات بازی استقلال و الهلال بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. این باشگاه به غیر از توضیحاتی که ارسال کرده، تصاویری را به AFC فرستاده و مدعی شده برخی از این اتفاقات نظیر برگزاری مراسم مذهبی در ورزشگاه خلاف مقررات است. ضمن این‌که یکی دیگر از مواردی که در گزارش ناظر بازی آمده، این بوده که باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران به عنوان میزبان این دیدار برای عزیمت ناظر به فرودگاه، خودرو در اختیار او قرار نداده است. البته موارد متعددی در این گزارش عنوان شده است. بخش حقوقی AFC از استقلال توضیح خواسته و باشگاه استقلال هم توضیحاتش را عنوان کرده و دیگر با بخش انضباطی AFC است که درباره‌ی این موارد حکم صادر کند.

وی در پایان درباره‌ی حرکت زشت حنیف عمران‌زاده در مواجهه با تماشاگران اماراتی گفت: گزارش ناظر بازی و تصاویر تلویزیونی به AFC ارسال شده و قرار است بخش حقوقی نظرش را به کمیته انضباطی بفرستد و در پایان درباره‌ی این حرکت تصمیم‌گیری می‌شود.