ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال 3 بر صفر برنده شد



 

استقلال 3 بر صفر برنده شد

 

دیدار تیم های استقلال اهواز و صنعت ساری از هفته اول لیگ دسته اول با رأی کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود اهوازی‌ها شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم دسته اولی صنعت ساری را به دلیل استفاده غیر مجاز از میلاد جهانی، بازیکن سرباز این تیم جریمه کرده و نتیجه دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز را 3 بر صفر به سود اهوازی‌ها اعلام کرد.

حسین عبدالهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با فارس درباره حکم کمیته انضباطی اظهار داشت: اهوازی‌ها نسبت به یکی از بازیکنان صنعت ساری که از نظر نظام وظیفه مشکل داشت، اعتراض داشتند.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی بعد از استعلام از سازمان نظام وظیفه شکایت را وارد دانست و حکم به پیروزی 3 بر صفر استقلال اهواز به علت تخلف صنعت ساری در این دیدار داد.

این دیدار از هفته اول لیگ دسته اول به میزبانی تیم صنعت سازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسیده بود


ویدیو مرتبط :
استقلال صفر - گسترش فولاد صفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی برنامه 90؛ طعنه های غیرفوتبالی فردوسی پور ؛ دعوا بر سر پنالتی استقلال ؛ بازی پرسپولیس 3 بر صفر نخواهد شد



 

فردوسی پور , وزیر ورزش

 

* طعنه فردوسی پور این بار به خادم و وزیر ورزش؛ کریمی فن بزکش را از رسول یاد گرفته؟

عادل فردوسی پور به تغییرات در فدراسیون کشتی هم طعنه ای انداخت.

در بخش 90 درجه برنامه 90 این هفته طعنه ای زد به تحولات تیم ملی کشتی آزاد و وقتی تصویر یکی از خطاهای علی کریمی را نشان داد، گفت: «حالا با تغییراتی که در تیم کشتی انجام شده و آمدن رسول خادم، علی کریمی هم یاد فن های او افتاده فن مچ پایش را توی زمین پیاده کرد.» بزکش های معروف رسول خادم، فن مورد اشاره فردوسی پور بود.

او دقایقی بعد داشت اسامی برندگان هفته قبلش را می خواند که یکی از آنها نامش بود محمد عباسی که بیش از 90 بار در برنامه شرکت داشته. عادل گفت: «البته قطعا این برنده ، وزیر محترم ورزش نیستند و این فقط یک تشابه اسمی است!»

* تبریک ویژه عادل فردوسی پور به اهالی سینما؛ جایزه مهم «جدایی نادر از سیمین» از گلدن گلوب مبارک!

عادل فردوسی پور موفقیت فیلم اصغر فرهادی را تبریک گفت.

در شروع برنامه این هفته برنامه 90، عادل فردوسی پور قبل از ورود به بحث فوتبال از فیلم «جدایی نادر از سیمین» آغاز کرد و گفت: «جا دارد حالا که دارم از بهترین های فوتبال حرف می زنم، موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزه مهم گلدن گلوب را به همه اهالی سینما تبریک بگویم.»

این شاید یکی از اولین تبریک های تلویزیونی برای موفقیت فیلم فرهادی در کسب یکی از مهمترین رخدادهای سینمایی آمریکا و جهان بود. فردوسی پور پیش از این هم فیلم جدایی نادر از سیمین را همراه با همسرش در جشنواره سال قبل فجر تماشا کرده بود و همان زمان لب به تمجید از این فیلم گشوده بود.

* منصوری: شرفی ماندگار است

منصوری مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه اولین میهمان تلفنی برنامه بود که در مورد حضور ابراهیم قاسم‌پور در ورزشگاه گفت: دو هفته پیش اصغر شرفی با این مربی تماس گرفته بود تا به کمک وی بیاید و ما احساس کردیم با تفاهمی که بین این دو وجود دارد می‌توان به مس کمک کرد. در این میان قاسم‌پور اعتقاد داشت به دلیل داشتن قرارداد با داماش نمی‌تواند به مس بیاید، اما پس از قطع همکاری وی با تیم داماش قرار شد تا به کرمان آمده و از نزدیک بازی را تماشا کند.

وی ادامه داد: با این حال شرفی ماندگار است و بهترین گزینه برای ما محسوب می‌شود.

* دعوا سر پنالتی استقلال

نادر جعفری کارشناس داوری برنامه 90 با پخش صحنه مشکوک دقیقه پایانی مسابقه استقلال و مس این صحنه را پنالتی ندانست و اعلام کرد خطا بیرون محوطه بوده است. فردوسی‌پور در ادامه برنامه اعلام کرد از 8 کارشناس داوری 5 نفر به پنالتی نبودن این صحنه و 3 نفر به پنالتی بودن آن رأی دادند.

* راهکار کمیته داوران به مظلومی؛ بیا اینجا فیلم بازی را ببین که پنالتی نیست!

پرویز مظلومی روی خط برنامه 90 آمد و از تصمیم داور بازی استقلال و مس به شدت گلایه داشت. او تاکید می کرد، داور خطا را دیده و نگرفته است. درحالی که کارشناس داوری تاکید می کرد خطا بیرون 18 بوده مظلومی تاکید داشت این خطا پنالتی بوده است. دقایقی بعد هم وقتی سلیمانی دبیر فدراسیون روی خط آمد به او گفت: «آقای مظلومی ما از شما خواهش می کنیم بیایید در کمیته داوران، فیلم را با هم ببینیم.»

سرمربی استقلال رفتار برخی از هواداران این تیم را غیرطبیعی دانست و گفت: «نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم و تماشاگران ما باید هوشیار باشند.»

پرویز مظلومی در مورد شعارهای تماشاگران پس از باخت استقلال به مس گفت: «از هواداران میلیونی استقلال تشکر می‌کنم، اما همیشه چند نفر هم پیدا می‌شوند که از روی عصبانیت چیزهایی می‌گویند که البته غیرطبیعی است. نمی‌دانم باید چه کاری می‌کردیم که تا به حال نکردیم؟ صدرنشین لیگ برتر هستیم و با وجود مصدومیت‌ها و محرومیت‌های فراوان نیم‌فصل دوم را آغاز کردیم. دربی را بردیم و به فینال جام حذفی راه یافته‌ایم و نمی‌دانم چرا باز از جایگاه سمت راست حتی بعد از برد سه بر صفر دربی هم به من تیکه می‌اندازند.»

وی ادامه داد: «توقع هواداران متعصب استقلال بالا است. من نمی‌گویم از جایی خط می‌گیرند، اما می‌گویم رفتارشان غیرطبیعی است. ما نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم. قبول دارم در بازی با مس خوب نبودیم و این موضوع به دلایل فنی برمی‌گردد. قرار نیست همیشه برنده باشیم و در مسابقه با مس روز استقلال نبود. تیم‌های بزرگ هم شکست می‌خورند.»

مظلومی تأکید کرد: «یکسری افراد با حضور در استادیوم مشکل‌تراشی می‌کنند. ما دوست نداریم به کسی توهین شود و از سکوها حرفی زده شود که در شأن فوتبال نباشد. از کانون هواداران می‌خواهیم در این مورد محکم‌تر برخورد کنند و یگان ویژه نیز در این زمینه ورود کند.»

وی یادآور شد: «در شرایط حساسی قرار داریم و هواداران استقلال باید هوشیار باشند. ما برای شاد کردن طرفداران روز و شب تلاش می‌کنیم و انتظار داریم آنها هوشیار و صبور باشند. استقلال شرایط خوبی دارد و با یک باخت همه چیز تمام نمی‌شود.»

مظلومی با بیان اینکه به عنوان مربی از شرایط راضی نیستم گفت: «ستاره داریم اما کجا هستند؟ سه تا رفتند و سه چهار نفر هم مصدوم هستند. در بازی با سپاهان 11 نفر را به زحمت جور کردیم. فریدون زندی نیز نتوانسته انتظاراتم را برآورده کند و امیدوارم در آینده بازیکنی شود که همه انتظار دارند.»

سرمربی استقلال در ادامه در مورد حضور حسین علوی در این تیم و حرف و حدیث‌های پیش‌آمده گفت: «این بازیکن جوان انگیزه زیادی دارد. تیم‌های دیگر هم بازیکن جوان می‌آورند، اما همه روی این بازیکن زوم کرده‌اند. او در تیم امید ابومسلم و تیم ملی جوانان حضور داشته و یک دوران به خاطر مشکلات بیماری پدرش از فوتبال دور بوده است.»

مظلومی تصریح کرد: «یعقوب کریمی را فرستادیم تا با تجربه‌تر شود. او انتظاراتی داشت و خودم کمکش کردم که به نفت برود، چرا که سه تا هافبک چپ داشتیم اگر می‌ماند در تیم می‌سوخت.»

وی خاطرنشان کرد: «علوی جوان و باانگیزه است و تلاشش را انجام می‌دهد. ما یک سهمیه زیر 23 سال خالی داشتیم و او را جذب کردیم، اما نمی‌گویم الان می‌تواند مشکل ما را حل کند.»

مظلومی گفت: «این شایعاتی که به راه انداختند به من نمی‌چسبد و من آدمی نیستیم که تحت فشار بازیکن بگیریم. در آن زمان پورحیدری در جریان نبود که آن صحبت‌ها را مطرح کرد و دیدید که بعد از آنکه با او صحبت کردم، آن مصاحبه را تکذیب کرد.»

سرمربی استقلال که با برنامه نود صحبت می‌کرد، گفت:‌ «یکسری مسائل را آدم نمی‌تواند بگوید، علوی مسائل روحی ـ‌ روانی دارد و پدرش بیمار است و نمی‌دانم چرا پافشاری می‌کنید.»

فردوسی پور در این زمان به مظلومی گفت: «پافشاری ما به این دلیل است که نباید با لابی‌بازی حق کسی خورده شود.» مظلومی در جواب وی گفت: «ما حق کسی را نمی‌خوریم و در آینده این مسئله حل خواهد شد. حتی زمانی که در مس بودم، این بازیکن به کرمان آمد و وقتی دید که نمی‌تواند در شهرستان بازی کند بازگشت.»

عادل به کنایه به وی گفت: «گویا هرجا برای مربی‌گری می‌روید این بازیکن هم با شما می‌آید. فقط نمی‌دانم چرا بازی نمی‌کند.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که برگزاری لیگ با چند تیم مناسب است گفت: «همگام با مردم نظر آنها را می‌پذیریم و 16 تیم می‌تواند مؤثر باشد.»

* بختیاری زاده: اگر ویسی شبیه گواردیولاست تو هم شبیه گزارشگر انگلیسی هستی

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم مهمان ویژه برنامه نود این هفته بود.

فردوسی پور در ابتدای بخش گفتگوی ویژه خود به شوخی با بختیاری زاده پرداخت و وقتی تاریخ تولد کاپیتان صبای قم را پرسید خطاب به وی گفت که 21 روز از من بزرگتر هستی.

بختیاری زاده در خصوص شیطنت هایی که در دوران بازیگری اش انجام می داد خاطر نشان کرد: «در گذشته دوربین های تلویزیونی کمتری وجود داشتند و شیطنت ها کمتر دیده می شد.»

وی در مورد جدایی از استقلال و ناکامی در تیم ملی عنوان کرد: «اگر زمان مربیگری قلعه نویی در استقلال می ماندم نمی توانستم تا الان در فوتبال بمانم و بازی کنم.»

کاپیتان صبای قم در خصوص لقب مربی تیم صبا نیز این چنین گفت: «گواردیولا فقط الگوی فنی آقای ویسی است و وی تنها در لباس پوشیدن از سرمربی بارسلونا تقلید نمی کند.»

سهراب بختیاری زاده سعی کرد در بحث مقایسه های گاه و بیگاه ویسی - دوست نزدیکش و سرمربی امروز صبا - با پپ گواردیولا، به عادل یادآور شود که خود او هم با یک گزارشگر - که البته نامش را نمی دانست - شباهت های زیادی دارد، او جان ماتسون را می گفت.

* تاریخ تولد فردوسی پور

مجری برنامه نود در بخش گفتگوی ویژه برنامه این هفته، در شرایطی با سهراب بختیاری زاده گفتگو می کرد که وقتی از تاریخ تولد این بازیکن سوال کرد متوجه شد که بختیاری زاده تنها 21 روز از فردوسی پور بزرگ تر است.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم متولد 20 شهریور سال 53 است و با این تفاسیر فردوسی پور متولد 10 مهر ماه سال 53 بوده و 37 سال سن دارد.

* دایی خطاب به خبرنگار: شب به خیر آقا

در بخش 90 در 90 این هفته برنامه نود صحنه ای از علی دایی را پخش کرد که جالب به نظر می رسد.

در این بخش خبرنگاری از دایی پرسید که آیا علت ناکامی های تیم فوتبال راه آهن حاشیه های شخص علی دایی بوده که سرمربی راه آهن در پاسخ به این خبرنگار پاسخ جالبی داد: «شب بخیر آقا، شب بخیر.»

* رئیسی‌نیا: فیروز کریمی شاهین را به تمسخر گرفته است

در ادامه برنامه در مورد نتایج ضعیف شاهین و انتقادات هواداران این تیم گزارشی پخش شد، که صحبت‌های یک پیرزن بوشهری در مورد تیم شاهین بسیار قابل‌توجه بود.

وی با برشمردن مشکلات باشگاه شاهین گفت: «خواب دیده‌ام که این تیم در لیگ برتر نمی‌ماند و سقوط می‌کند، ضمن اینکه رئیسی‌نیا عضو هیئت ‌مؤسسین باشگاه شاهین در مورد نتایج این تیم گفت، فیروز کریمی اعتبار شاهین را به تمسخر گرفته و از وقتی به این تیم آمده، شاهین فقط شکست خورده است.»

* مدیرروستا: دقیقی 3 اخطاره نبود

یکی از مباحث برنامه بحث سه اخطاره بودن یا نبودن سعید دقیقی بازیکن شهرداری در دیدار با پرسپولیس بود که در همین زمینه مجری 90 با مدیر روستا ارتباطی را برقرار کرد و این مربی گفت: «پس از شنیدن این شایعه با سرپرست تیم صحبت کردم که وی گفت، دقیقی دو اخطاره بوده و مشکلی برای بازی کردن مقابل پرسپولیس نداشته است، ضمن اینکه ناظر بازی به سرپرست ما در مورد این بازیکن حرفی نزد.»

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش لیگ باید با چند تیم برگزار شود؟ گفت: «اگر می‌خواهد لیگ برگزار شود باید با 14 تیم باشد، اما من به 16 تیمی رأی می‌دهم!»

* ادامه سریال دلالی: تیمی به نام "پرسپولیس پروین"

در ادامه سریال دلالی در این مورد گزارشی پخش شد و یکی از بازیکنان گمنام در این زمینه گفت که توسط روزنامه‌ها متوجه شده تیم پرسپولیس برای رده سنی تیم امید در حال بستن تیم است، اما زمانی که برای تست دادن به این باشگاه می‌رود با فردی 28 ساله آشنا شده و می‌پذیرد و ضمن دادن پول به وی به تیم "پرسپولیس پروین" برود.

در ادامه یک بازیکن گمنام دیگر نیز این بحث را مرتبط با یکی از خبرنگاران دانسته و در این مورد گفت: «آقایی که از من خواسته بود به وی پول بدهم، خبرنگار بود و کارتش را به من نشان داد. من در این زمینه شکایت کردم، البته هنوز به نتیجه نرسیدم.»

* نظرسنجی 90

سؤال نظرسنجی برنامه به این موضوع اختصاص داشت که بهتر است لیگ برتر با چند تیم برگزار شود و سه گزینه 18 تیم، 16 تیم و 14 تیم در نظر گرفته شد. یک میلیون و 800 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 65 درصد به 16 تیمی، 20 درصد به 14 تیمی و 15 درصد به 18 تیمی رای دادند.

ارسال نظر

|

ارسال به دیگران

نام (اختیاری) :     

پست الکترونیک (اختیاری) :     

نظر شما :

فتح الله زاده: مجیدی در 8 بازی برای استقلال گل نزد ؛ فقط 15 نفر علیه استقلال شعار دادند

معمارزاده به درب خروجی پرسپولیس نزدیک شد

جادوگر مرد سربلند میدان تبریز

فردوسی پور تبریزی ممنوع الفعالیت شد

کی روش سرپرست نخواست ؛ برنامه بازی های تیم ملی اعلام شد

فتح الله زاده: علیه استقلال یک سناریو در حال اجراست ؛ در تمام هتل ها جاسوس داریم

به بهانه مقایسه فردوسی پور با ماتسون توسط بختیاری زاده؛ عادل محبوب و ماندگار

پرسپولیس سه بر صفر برنده نمی شود

حواشی برنامه 90؛ طعنه های غیرفوتبالی فردوسی پور ؛ دعوا بر سر پنالتی استقلال ؛ بازی پرسپولیس 3 بر صفر نخواهد شد

شبکه 3؛ صحبت های سرمربیان لیگ برتر ؛ اخبار کوتاه

فیلم گل های شهرداری تبریز (2) پرسپولیس (2)

یورونیوز (فارسی)؛ آغاز رقابت های هندبال جام ملت های اروپا

CNN (انگلیسی)؛ نتایج فوتبال در لیگ های اروپا

بازتاب صحبت های غلامرضا محمدی علیه رسول خادم در BBC

فیلم گل های بارسلونا (4) بتیس (2) ؛ بارسا از مهلکه گریخت

فیلم گل های میلان (صفر) اینتر (1) ؛ اینتر دوباره مدعی شد

فیلم گل های یوونتوس (1) کالیاری (1) ؛ توقف بی جای بیانکونرها

مصاحبه فردوسی پور با مظلومی پس از شکست استقلال از مس کرمان ؛ فیام

سلطان و ژنرال در عزاداری مراسم اربعین حسینی ؛ عکس

احتمال تغییر در نتیجه دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز؛ استفاده از بازیکن 3 اخطاره در ترکیب شهرداری تبریز

تبعات شکست آبی پوشان

رویانیان در سوپرمارکتی در قم ؛ عکس

نود 26 / 10 / 90

مدیر روستا: در مقابل حریف متحول شده ای قرار گرفتیم ؛ از امتیازی که گرفتیم راضی نیستم

دنیزلی: اعتراف می‌کنم که شهرداری بیشتر از پرسپولیس مستحق برد بود ؛ معمارزاده یک سری اشتباهات دارد که باید آنها را برطرف کنیم

پروین: خدا را شکر با تدابیر دنیزلی و غیرت بچه‌ها یک مساوی خوب گرفتیم

نوروزی: آقای کی‌روش تو بازی‌های من را نمی‌بینی ؛ اگر در استقلال یا پرسپولیس بازی می کردم الان فیکس تیم ملی بودم

آیا طلسم 4460 روزه یاوری مقابل استقلال شکسته می شود

حواشی بازی شهرداری تبریز پرسپولیس؛ تشویق دایی، قلعه نویی، دنیزلی و حتی استیلی

برخورد توپ به سر کارشناس فوتبال در پخش زنده ؛ فیلم