ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال و الریان؛ اولین برد مقابل تیم همیشه بازنده/ فولاد مقابل تیم هشتم عربستان



اخبار ,اخبار ورزشی ,لیگ قهرمانان آسیا

 

اخبار ورزشی - لیگ قهرمانان آسیا
استقلال و الریان؛ اولین برد مقابل تیم همیشه بازنده/ فولاد مقابل تیم هشتم عربستان

در روز سه‌شنبه استقلال ایران میهمان تیم الریان قطر است و فولاد هم میزبان تیم الفتح عربستان است.

به گزارش فارس، سه‌شنبه روز دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و دو تیم اول جدول لیگ برتر ایران در این روز به مصاف حریفان می‌روند. استقلال در قطر میهمان تیم الریان است و فولاد خوزستان از تیم الفتح عربستان در اهواز پذیرایی می‌کند. نگاهی به این دو مسابقه می‌اندازیم:

 الریان قطر- استقلال ایران؛ اولین برد مقابل تیم همیشه بازنده
هر دو تیم الریان و استقلال در بازی اول خود بازنده شده‌اند و نمی‌خواهند دومین شکست متوالی را تجربه کنند. به همین دلیل بازی سختی در انتظار آبی‌پوشان ایرانی در قطر است. به خصوص اینکه استقلال آندرانیک تیموریان و محمدمهدی نظری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

با این حال پتانسیل فوتبال ایران و تیم استقلال بسیار برتر از حریف قطری است. الریان در حال حاضر در رده یازدهم لیگ چهارده تیمی قطر قرار دارد و با 34 گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ قطر را دارد.

 

البته الریان خودش را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کرده و قدرتمندتر از قبل شده است. استقلال هم به خوبی این تیم را می‌شناسد تیمی که در سه دوره متوالی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال هم‌گروه بوده و هیچگاه نتوانسته برابر استقلال به پیروزی برسد.

الریان مقابل هیچ تیم ایرانی موفقیتی نداشته است بنابراین این بازی بهترین فرصت است تا استقلال اولین بردش را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دشت کند و امیدوارانه به مسابقات ادامه بدهد. گرفتن یک امتیاز هم برای آبی‌پوشان نتیجه بدی محسوب نمی‌شود اما آبی‌پوشان اگر دست پر به تهران برگردند برای دیدار هفته بعد مقابل الجزیره امارات هم با روحیه‌تر خواهند بود.

 جدول گروه A :
1- الجزیره امارات 3 امتیاز

2- الشباب عربستان 3 امتیاز

3-الریان قطر بدون امتیاز

4- استقلال بدون امتیاز

 فولاد - الفتح ؛ صدرنشین ایران مقابل تیم هشتم عربستان
در گروه B مسابقات در روز اول هر دو مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا اکنون هر چهار تیم یک امتیازی و بدون گل زده و گل خورده باشند! این اولین میزبانی آسیایی فولادی‌ها در فصل جدید است و قطعا تماشاگران پرشور اهوازی از تیم محبوب‌شان حمایت خواهند کرد.

 

فولاد صدرنشین لیگ برتر ایران است و همین مسئله می‌تواند برای تیم الفتح عربستان رعب‌انگیز باشد؛ آن  هم تیمی که اولین حضورش را در لیگ آسیایی تجربه می‌کند. الفتح هفته گذشته هم در لیگ عربستان مقابل الاهلی شکست خورده و در جدول لیگ عربستان هم در رده هشتم قرار دارد.

 

بنابراین اگر فولاد به همان خوبی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند به راحتی می‌تواند تیم الفتح عربستان را شکست بدهد. شاگردان فرکی سه امتیاز این بازی را می‌توانند به حساب خود بگذارند به شرطی که حریف را دست‌کم نگیرند و با تمام توان برای رسیدن به اولین برد تلاش کنند.


جدول گروه B
1- فولاد ایران یک امتیاز

2-الجیش قطر یک امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- الفتح عربستان یک امتیاز
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
امارات تیم همیشه بازنده برابر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاوره: در تیم‌های بزرگی بودم، می‌توانم به استقلال کمک کنم/استقلال با 60درصد پتانسیل‌اش بوریرام را می‌برد



گوران لاوره,استقلال,بوریرام ,باشگاه استقلال

لاوره: در تیم‌های بزرگی بودم، می‌توانم به استقلال کمک کنم/استقلال با 60درصد پتانسیل‌اش بوریرام را می‌برد

گوران لاوره روز گذشته مبلغ 40 هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت کرد و سرانجام در تمرینات این تیم حضور یافت

 این در حالی است که لاوره به دلیل بدقولی مسوولان باشگاه استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت. حالا او می‌تواند با آرامش بیشتری کارش را در استقلال دنبال کند، لاوره تاکید می‌کند که هواداران استقلال 2 روز زمان بدهند تا بتواند بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام بدهد.


او در مورد انتظار برای حل مشکلات مالی اش به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید:«من خیلی انتظار کشیدم و انتظار داشتم این مشکلات زودتر حل شود. در قرارداد من ذکر شده بود که درصدی از مبلغ پیش قراردادم را دریافت کنم و سر تمرینات حاضر شوم.

 

من حسن نیت نشان دادم و با اینکه پولم را نداده بودند با استقلال تمرین کردم ولی گذشت زمان چیزی را تغییر نداد. من نه جایی برای زندگی داشتم و نه راننده‌ای داشتم و حتی در یک مسابقه هم مقابل فجر بازی کردم. واقعا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم و کنار آمدن با این وضعیت آن هم در یک کشور غریب بسیار سخت بود.»


او در پاسخ به این سوال که آیا مقابل ذوب آهن بازی می کنی تاکید می کند:«در این مدت تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دادم و حالا نیاز بیشتری دارم تا در کنار تیم تمرین کنم. تمرین انفرادی با تمرین گروهی فرق دارد و از هواداران استقلال می‌خواهم که به من زمان بدهند تا خودم را نشان بدهم. من در باشگاه بزرگی بازی کردم و اگر صددرصد آماده باشم مطمئنا کمک زیادی به استقلال خواهم کرد.»


لاوره در پاسخ به این سوال که بازی با بوریرام تایلند را چطور ارزیابی می‌کنی می گوید:«تیم تایلندی خوب است ولی استقلال تیم بهتری است. من معتقدم تیم ما با 60درصد پتانسیل‌اش می‌تواند در آنجا نتیجه بگیرد. اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلال حتی می‌تواند در تایلند به پیروزی برسد.»/خبر انلاین