ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال در امارات هم العین را شکست داد/سپاهان با برد تشریفاتی به فینال رسید



لیگ قهرمانان آسیا,اخبارلیگ قهرمانان آسیا

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در امارات هم العین را شکست داد/شاگردان قلعه‌نویی صدرنشین گروه مرگ شدند

استقلال در دیدار ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد العین امارات را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 استقلال در امارات به مصاف العین رفت. 

این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. در نیمه اول العین بازی بهتری ارائه کرد اما در نیمه دوم همه چیز متعادل شد و هر 2 تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند. مهدی رحمتی در این دیدار بارها با عکس‌العمل‌هایش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. با این نتیجه استقلال به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتیم نهایی صعود کرد و چشم به دیدارهای فردا شب گروه B دارد تا حریف خود را بشناسد.

در دقیقه 78 بازیکنان العین روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطای پنالتی شد. جواد نکونام یک بار پنالتی را در دقیقه 79 به گل تبدیل کرد که داور دستور به تکرار ضربه داد تا این بازیکن برای بار دوم در دقیقه 80 پشت توپ قرار بگیرد و تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

استقلال در دیدار رفت موفق شده بود العین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. استقلال با این پیروزی صدرنشین شد و توانست به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند. الهلال به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

استقلال در این مسابقه با ترکیب مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، ویسنته آرزه (46 امیر حسین صادقی) ، ایمان موسوی (76 سیاوش اکبرپور) و آرش برهانی (46 فرهاد مجیدی) به میدان رفت.

ماساکی توما داور ژاپنی این مسابقه به هاشم بیک‌زاده از استقلال و هلال سعید و اسماعیل احمد از العین کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه الهلال و الریان به صورت همزمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه تا دقیقه 90 با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

در این گروه استقلال با 13 امتیاز، الهلال با 12 امتیاز،‌ العین با 6 امتیاز و الریان با 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

سپاهان با برد تشریفاتی به فینال رسید/ طوفان دیرهنگام و بی‌حاصل زرد در آسیا

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی پرگل برابر الغرافه قطر به فینال جام حذفی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف الغرافه قطر رفت که بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 11 پاس عمقی امید ابراهیمی به امین جهان عالیان رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با یک ضربه دقیق گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 48 ارسال محسن ایران‌نژاد به محمد غلامی رسید تا او با یک ضربه سر شیرجه‌ای گل دوم سپاهان را بزند.

در دقیقه 55 محمدرضا خلعتبری که در نیمه دوم به میدان آمد و با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

عبدالله صدیق در دقیقه 43 روی یک ضربه کاشته گل الغرافه را به ثمر رساند.

این بازی با توجه به حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا یک مسابقه تشریفاتی بود با این حال بازیکنان سپاهان بازی بسیار خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند و این تلخ‌ترین پیروزی زردپوشان اصفهانی بود. سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دیر به فکر بردن حریفان افتاد و این پیروزی هیچ تاثیری در سرنوشت این تیم ندارد.

با این برد سپاهان 9 امتیازی شد ولی همچنان در رده سوم باقی ماند.

در گروه C  این مسابقات الاهلی عربستان با 13 امتیاز و الغرافه قطر 10 امتیازی صعودشان قطعی شده است.  النصر امارات بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. با این نتیجه الاهلی به عنوان صدرنشین صعود کرد. دیدار الاهلی و النصر ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

در این دیدار حدود 600 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که این دیدار یکی از کم تماشاگرترین مسابقات سپاهان در دو فصل اخیر است.

سپاهان روز یکشنبه باید در ورزشگاه آزادی در فینال جام حذفی به مصاف تیم پرسپولیس برود و با این برد با شرایط روحی مناسب قدم به آن بازی می‌گذارد.

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، علی احمدی، میلان سوشاک، مهدی جعفرپور( از دقیقه 46 حسین پاپی)، محسن ایران‌نژاد، امید ابراهیمی( از دقیقه 83 علی کریمی)، حسن جعفری، امین جهان عالیان، اکبر ایمانی( از دقیقه 46 محمدرضا خلعتبری) ، محمد غلامی و جالوویچ

سرمربی: زلاتکو کرانچار

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز استقلال و العین امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال، العین امارات را شکست داد


ز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی تیم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات رفت. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی تیم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه اول در شرایطی که در بعضی دقایق تحت تاثیر بازی تاکتیکی رقیب اماراتی خود بودند سعی داشتند که دروازه العین را باز کنند اما حملات این تیم به اندازه کافی خطرناک نبود و در نهایت بدون باز شدن دروازه حریف به رختکن رفتند.

در جریان این مسابقه در نیمه اول با توجه به اینکه آرزه مهاجم آبی ها بازی خوبی از خود نمایش نداد و ظاهرا هم مصدوم شده بود، در دقیقه 35 تعویض شد و فرهاد مجیدی که روی نیمکت نشسته بود به میدان آمد.

 در نیمه دوم آبی پوشان و تیم العین بازی بهتری از خود نشان دادند. فرهاد مجیدی با شوت محکمی که به سمت دروازه العین در دقیقه 59 زد خطرناک ترین حمله استقلال را رقم زد.

در دقیقه 65 جی لویید ساموئل مدافع سیه چرده استقلال توانست با یک ضربه زیبا دروازه العین را باز کند.

در ادامه مسابقه بار دیگر در دقیقه 73 توسط فرهاد مجیدی استقلال به گل دوم رسید.

تیم العین بعد از دریافت این دو گل حملات مختلفی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که آنها را از دست داد.

داوری این مسابقه بر عهده کوالنکو از ازبکستان بود. وی به امیر حسین صادقی از استقلال و کمبو و محمد الرحمان از العین کارت زرد نشان داد.

تیم استقلال با این پیروزی 4 امتیازی شد و به صدر رفت. تیم العین نیز 3 امتیازی باقی ماند.

تیم های الریان قطر و الهلال عربستان دو تیم دیگر این گروه از ساعت 21 به مصاف هم می روند.

تیم استقلال در بازی اول خود مقابل الریان در قطر به تساوی 3 بر 3 رسیده بود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، ساموئل، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، فرزاد حاتمی( 45- آرش برهانی)، علی حمودی و آرزه(35- فرهاد مجیدی)

سرمربی: امیر قلعه نویی