ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال برای لیگ چهاردهم چند میلیارد هزینه می کند؟



اخبار,باشگاه استقلال د


اخبار ورزشی - افشارزاده خبر داد
هزینه ۳۵ میلیاردی استقلال برای لیگ چهاردهم

مدیرعامل باشگاه استقلال هزینه فصل آینده این تیم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال  از تخصیص 35 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال خبر داد و گفت: به جز قرار داد ما با اسپانسر که 20 میلیارد تومان است 10 میلیارد تومان از سازمان لیگ می‌گیریم و 5 میلیارد دیگر هم من از منابع دیگر تامین می‌کنیم.

 

----------------------------

 

چه اشکالی دارد قلعه‌نویی با بازیکنان مذاکره کند؛ کارهای بزرگتری در باشگاه دارم
افشارزاده: صحبت با قلعه‌نویی خودش یک نوع قرارداد است/ به نظری و امیری نگفتم کارتان را ادامه دهید

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز با قلعه‌نویی صحبت کردم و حرف زدن با او مثل یک نوع قرارداد است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده در نشست خبری بعد از قرارداد اسپانسر باشگاه استقلال گفت: در این چند روز مشکلی برای حساب‌های ما به وجود آمده که حساب‌های ما بسته شده اما راه‌هایی پیدا کردیم که بتوانیم سه میلیاردی که به ما تزریق شده واریز کنیم. طبق توافقی که انجام دادیم می‌خواهیم اول این مشکل را حل کنیم.

وی در خصوص بودجه باشگاه استقلال گفت: ما باید از سازمان لیگ هم مبلغ 10 میلیارد بگیریم که با حساب 20 میلیارد خودمان و 5 میلیاردی که خودم تامین می‌کنم 35 میلیارد پول داریم که برای لیگ چهاردهم آن را هزینه می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه امروز علی امیری و نظری جویباری به باشگاه آمده بودند و تکلیف آنها چه شد، گفت: امروز بیش از 30 نفر به باشگاه آمدند و همه می‌توانند  در باشگاه ما حضور پیدا کنند.

خبرنگاری گفت:‌اگر تکلیف آنها مشخص نیست پس چطور علی امیری تا بعداز ظهر امروز تلفن دستش بود و در باشگاه کار می‌کرد که افشارزاده گفت من به هیچ کس اجازه صحبت با بازیکنان را ندادم به این خاطر که باشگاه 45 میلیارد تومان بدهی دارد و اگر 35 میلیارد خودمان را وسط بگذاریم باید فکری کنم که با نفراتی که طلبکار هستند مذاکره کرده شاید بتوانم آنها را راضی کنم مقداری از طلبشان را ببخشند.

وی تاکید کرد: یک اولویت هم داریم و آن این است که کمپ استقلال باید تجهیز شود و خود باشگاه هم باید تعمیر شود. طبقه دوم و سوم باشگاه مشکلاتی دارد که ممکن است میهمانان خارجی بیایند و به همین دلیل باید سروسامانی به وضعیت باشگاه بدهیم.

خبرنگاری گفت: ظاهرا شما با حضور اهالی رسانه در باشگاه مخالفید که افشارزاده گفت: من که نمی‌توانم همه را در اتاق خودم کنار دستم بنشانم اما آن مشکل را حل کردم تا خدای ناکرده بی‌احترامی به رسانه‌ها صورت نگیرد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس یارگیری‌اش را شروع کرده و شما چه کار کرده‌اید، گفت: من نمی‌دانم قلعه‌نویی چه کاری کرده اما او ممکن است مذاکره کرده باشد. یکی از خبرنگاران گفت مگر مربی می‌تواند با بازیکنان مذاکره کند که افشارزاده گفت: چرا نتواند من به هیچ عنوان در این زمینه دخالت نمی‌کنم چون کارهای بزرگتری در باشگاه دارم فردا گروهی را مشخص می‌کنیم که کار را پیش ببرند البته نه آن گروهی که قبلا حضور داشتند.ولی خیال ما که از اسپانسر راحت شود کار آن گروه جدید شروع خواهد شد. این را هم بگویم به هیچ عنوان قصد تخریب مدیران 40 سال گذشته استقلال را ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا با قلعه‌نویی به توافق رسیده یا خیر، گفت:‌صحبت با قلعه‌نویی خودش یک نوع قرارداد است و نیازی به این مسائل ندارد.

وی در پایان در خصوص اینکه نظری جویباری و علی امیری امروز مدعی شدند شما از آنها خواسته‌اید به کارشان ادامه دهند، گفت: من هرگز چنین حرفی نزدم و فقط در جلسه امروز از اهمیت کار صحبت کردم. حتی آنها نمی‌دانستند من با قلعه‌نویی جلسه دارم. من امروز با همه در مورد اهمیت کار صحبت کردم و به هیچ کس قولی ندادم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گلهای استقلال در لیگ چهاردهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به سربالایی لیگ چهاردهم رسید


تیم فوتبال استقلال در شرایطی خود را برای برگزاری دیدار با نفت آماده می کند که از هفت دیدار گذشته خود تنها دو بازی را خارج از خانه برگزار کرده است و از این به بعد کار سخت تری پیش رو دارد.

خبرگزاری مهر: نگاهی به وضعیت جدول رده بندی نشان می دهد که استقلال طی روزهای آینده محک جدی‌تری خواهد خورد چرا که منهای دیدار با سپاهان دیگر دیدار های این تیم با نیمه پایینی جدول بوده و فشار کمتری به دفاع این تیم وارد آمده است.

به واقع باید گفت این تیم به سربالایی لیگ رسیده و از اینجا به بعد زیر ذره بین می رود چرا که تاکنون تنها دوبار از تهران خارج شده و از هفت بازی پنج تای آن را در تهران انجام داده و به همین دلیل است که کارشناسان برای قضاوت کامل این تیم منتظر همین چند هفته تا پایان نیم فصل هستند.

نکته مثبت ماجرا البته اینجاست که آرام آرام استقلال بازیکنان مصدوم خود به ویژه در خط دفاعی را آماده و سرحال می بیند و تیمش کامل می شود. در هر صورت رقابت تا سه یا چهار هفته دیگر احتمالا فشرده تر شده و جذاب تر می شود مگر اینکه تیم‌های دیگر نتوانند به استقلال در بالای جدول و با وجود بازیهای سخت تر نزدیک شوند.