ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال با گل حنیف به یک امتیازی پرسپولیس رسید



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال


اخبار ورزشی - هفته بیستم لیگ برتر
استقلال با گل حنیف به یک امتیازی پرسپولیس رسید

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل داماش به رده دوم صعود کرد و یک امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین  دیدار هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16 و 25 دقیقه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و داماش گیلان و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این برد 38 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده دوم جدول رسید و به یک امتیازی پرسپولیس رسید.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 41 با ضربه سر و روی سانتر ارسالی امیرحسین صادقی گل استقلال را به ثمر رساند.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به حنیف‌ عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و محمد قاضی از استقلال کارت زرد نشان داد.

داماش گیلان هم که با مشکلات فراوان خود را از رشت به تهران رسانده بود با 22 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

ترکیب تیم استقلال:
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، ایمان باصفا،( از دقیقه 30 مجید غلام نژاد) محمد قاضی و آرش برهانی( از دقیقه 60 محمد مهدی نظری)
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تیم داماش :
میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، ابوالفضل حاجی‌زاده، محمد سیاه، علیرضا نظیف‌کار، محمدرضا مهدوی( از دقیقه 63 امیرمحمد مظلوم)، مصطفی حاجتی(از دقیقه 73 رسول سروش‌نیا)، هادی سهرابی، حمید خدابنده‌لو، روح‌الله سیف‌اللهی( از دقیقه 78 امین متوسل‌زاده) و مسعود حسن‌زاده
سرمربی: افشین ناظمی

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل سوم استقلال توسط حنیف عمران زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل



لیگ برتر

 دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر
استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل

تیم فوتبال استقلال با شکست ملوان به رده دوم صعود کرد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار نیم فصل اول معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و ملوان برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 از روی ضربه کاشته ارسالی تیموریان در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد.

سیداحمد صالحی داور مسابقه به سعید یوسف‌زاده و مهدی دغاغله از ملوان و آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این برد 27 امتیازی شد و به دلیل اینکه تقاضل گل‌ کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت .پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. سرخ‌پوشان به دلیل تفاضل گل +7 نسبت به استقلال +6 صدرنشین ماندند. همین یک گل آنها را قهرمان نیم فصل کرد.

ملوان هم با 18 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

*ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 92 احمد جمشیدیان)، علیرضا واحدی‌نیکبخت، آرش برهانی، محمد قاضی و مهدی نظری( از دقیقه 65 جی لوید ساموئل)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:
سرگئی پاشینکو، احمد مهدی‌زاده، سیامک کوروشی، احمد آهی، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع( از دقیقه 82 سعید عزت‌الهی)، امیرحسین فشنگچی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 محمد پور رحمت‌الهی)، مهدی شیری( از دقیقه 46 مهدی دغاغله) و سیدجلال رافخایی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

/فارس