ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال با كمترین ملی‌پوش در مرداب


استقلال با نتایج رقم خورده در روز پایانی هفته بیست‌وپنجم بار دیگر این شانس را پیدا کرد تا برای قهرمانی در این فصل 5 دیدار پایانی خود را با انگیزه بالا برگزار کند.

خبر ورزشی: استقلال با نتایج رقم خورده در روز پایانی هفته بیست‌وپنجم بار دیگر این شانس را پیدا کرد تا برای قهرمانی در این فصل 5 دیدار پایانی خود را با انگیزه بالا برگزار کند.

اولین خوان سفر به انزلی و جدال با ملوان در خطر سقوط است كه چند هفته‌ای می‌شود خوب نتیجه نمی‌گیرد و هفته قبل هم با باخت به گسترش فولاد در تبریز زخم خورده به خانه بازگشت. استقلال برای این مصاف چند غایب سرشناس و ملی‌پوش دارد كه غیبت آنها نگرانی‌های زیادی برای طرفداران رقم زده است چون پر كردن جای بازیكنانی همچون امیرحسین صادقی و هاشم بیك‌‌زاده محروم و خسرو حیدری مصدوم كار ساده‌ای نیست، سه بازیكن ملی‌پوشی كه فصل پر‌فراز و نشیبی را سپری كردند و این اواخر با انتقادات زیادی هم روبه‌رو شدند چه از جانب كادرفنی چه از جانب طرفداران.

سرمربی استقلال در دو فصل گذشته بارها نسبت به عملكرد ملی‌پوشان خود انتقاد می‌كرد. این وضعیت تا قبل از جام ملت‌های آسیا هم ادامه داشت تا جایی كه این مربی در نقل و انتقالات زمستانی رسماً اعلام كرد ترجیح می‌دهد تعداد ملی‌پوشان استقلال را كمتر كند تا نفرات باانگیزه‌تر جذب تیم شوند. پیرو همین سیاست هم بود كه آندرانیك تیموریان راه تبریز را در پیش گرفت تا ملی‌پوشان استقلال به كمترین حد ممكن در چند فصل گذشته برسند و تنها 4 نفر باشند. حالا از این جمع تنها یك نفر یعنی امید ابراهیمی می‌تواند در سفر به مرداب استقلال را همراهی كند، تنها ملی‌پوشی كه همواره مورد تمجید سرمربی استقلال قرار داشت و كمترین انتقادات را در بین ملی‌پوشان به جان خریده است.

غیبت سه ملی‌پوش استقلال در مصاف با ملوان برای سرمربی استقلال كه كم از شاگردانش انتقاد نكرده است به نوعی توفیق اجباری محسوب می‌شود چون این فرصت را در اختیارش قرار می‌دهد تا تیمی با كمترین ملی‌پوش را روانه میدان كند، نفراتی كه به اذعان او با انگیزه و روحیه بالا برای موفقیت استقلال تلاش خواهند كرد. این برای اولین بار در فصل جاری است كه استقلال با كمترین ملی‌پوش ممكن به مصاف رقیب خود می‌رود چون همواره آبی‌پوشان دو تا سه بازیكن ملی‌پوش در تركیب خود داشتند اما الان تنها امید ابراهیمی می‌تواند تیمش را در مرداب همراهی كند تا نفرات جوان تیم جای ملی‌پوشان محروم و مصدوم را بگیرند.

اما برای پركردن جای خالی غایبان سرشناس استقلال، كادرفنی گزینه‌های زیادی در اختیار ندارد و تنها چند بازیكن هستند كه می‌توانند در تركیب اصلی به میدان بروند. با توجه به نیاز مبرم استقلال به 3 امتیاز دیدار با ملوان به نظر می‌رسد سرمربی تیم بار دیگر دل به جوانان استقلال ببندد، بازیكنانی نظیر مجید حسینی، محسن كریمی و... كه در مصاف با ذوب‌آهن نشان دادند جا برای پیشرفت دارند و با اعتماد بیشتر می‌توانند آینده استقلال را بسازند. در خط دفاع حنیف عمران‌‌زاده قطعاً جای صادقی را پر خواهد كرد و و زوج مكویان در دفاع خواهد بود. در پست دفاع راست مجید حسینی مثل بازی با ذوب‌آهن از ابتدا به میدان خواهد رفت ضمن اینكه در دفاع چپ هم یعقوب كریمی یك گام عقب‌تر خواهد آمد تا از بین خرسندنیا یا میلاد نوری یك نفر روانه میدان شود.

با این حساب می‌توان گفت جدال با ملوان از جمله بازی‌های استقلال خواهد بود كه در صورت ناكامی احتمالی ملی‌پوشانش نقشی در انتقادات نخواهد داشت و دیگر سیبل نخواهند شد، بازیكنانی كه همواره بعد از هر ناكامی در رختكن با آماج انتقادات و اعتراضات روبه‌رو می‌شوند اما حالا با خیالی آسوده‌تر در خانه و از پای گیرنده‌های تلویزیونی شاهد نمایش تیم‌شان در این جدال حساس خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
فیلم باخت استقلال با دستپخت مشترک دو ملی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم تیم ملی عراق به استقلال پیوست/ عماد رضا آبی‌پوش شد



مهاجم تیم ملی عراق به استقلال پیوست/ عماد رضا آبی‌پوش شد

پس از حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در شهر کربلا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست. این بازیکن یکی از معدود بازیکن خارجی بود که در طول دوران حضورش در فوتبال ایران توانست عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حضور یک هفته ای مدیرعامل باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در شهر کربلا، وی با عماد محمد رضا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان مذاکراتی را انجام داد و به توافق نهایی رسید تا وی با امضای قراردادی یک ساله پیراهن تیم فوتبال استقلال را بر تن کند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به مهر گفت: جذب این مهاجم عراقی بنا به درخواست امیر قلعه نویی برای حل مشکل گلزنی استقلال بوده و عماد رضا به زودی طی روزهای آینده برای حضور در تمرینات این تیم به ایران خواهد آمد.

براساس توافقات صورت گرفته قرارداد داخلی عمادرضا با تیم فوتبال استقلال به امضا رسیده و بنابر اعلام مدیر عامل این باشگاه قرار است قرارداد نهایی و ثبت آن در هیات فوتبال استان تهران پس از حضور این مهاجم عراقی در تهران انجام شود. مهاجم تیم ملی فوتبال عراق قرار است از هفته آینده در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند./مهر