ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال با شکست ملوان فینالیست شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - جام شهدا
استقلال با شکست ملوان فینالیست شد

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به فینال جام شهدا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار افتتاحیه اولین دوره جام شهدا از ساعت 22 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌پوشان راهی فینال این جام شوند.

سیدجلال رافخایی در دقیقه 18 روی سانتر ارسالی با یک ضربه سر گل ملوان را به ثمر رساند.

در دقیقه 68 داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد که آرش برهانی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود. پنالتی برهانی بعد از برخورد به تیرک دروازه و اصابت به ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان تبدیل به گل شد.

در دقیقه 75 ضربه کاشته امید ابراهیمی را دروازه‌بان ملوان برگشت داد که توپ برگشت داده شده را آرش برهانی تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

سیدعلی داور مسابقه به نیما دلاوری، سعید یوسف‌زاده، محمد دارابی از ملوان و علیرضا رمضانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال در نیمه اول بازی با نفرات امید خود به میدان آمد اما در شروع نیمه دوم تعویض‌های زیادی انجام داد و بازیکنان اصلی تیمش را به میدان فرستاد.

دیدار دیگر این جام فردا شب بین دو تیم پیکان و تراکتورسازی برگزار می‌شود. برنده این مسابقه پنجشنبه شب مقابل استقلال فینال را برگزار می‌کند و تیم بازنده هم روز چهارشنبه با ملوان دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

ترکیب استقلال:
فرزین گروسیان، محمد خلیلی (از دقیقه 46 امید ابراهیمی)، هرائیر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن (پژمان نوری)، محمد کربلایی (از دقیقه 46 سجاد شهباززاده)، مجید ابراهیمی (از دقیقه 46 محمد قاضی)، غلامرضا رمضانی، امیرحسین طاحونی، محمدرضا خرسندنیا و محمدرضا سلیمانی (از دقیقه 46 آرش برهانی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب ملوان:
ایمان صادقی، عزیز معبودی، سید احمد آهی، نیما دلاوری( از دقیقه 45 حسین کنعانی)،مرتضی فلاحتی( از دقیقه 64 حسن جعفری)، مازیار زارع،محمد دارابی( از دقیقه 66 مهیار زحمتکش)، سعید یوسف‌زاده، محمدهادی یعقوبی، رضا اعتمادی( از دقیقه 75 علیرضا رمضانی)، سیدجلال رافخایی
سرمربی: نصرت ایراندوست

اخبار ورزشی  - فارس

 


ویدیو مرتبط :
فینال ملوان-استقلال در جام حذفی(برد ملوان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست استقلال مقابل سپاهان در ضربات پنالتی/ زردپوشان فینالیست شدند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نیمه‌نهایی جام حذفی

شکست استقلال مقابل سپاهان در ضربات پنالتی/ زردپوشان فینالیست شدند

تیم فوتبال استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر سپاهان در ضربات پنالتی شکست خورد.

به گزارش  فارس، اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه قانونی و دو وقت اضافه 15 دقیقه ای‌ با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. تا ماراتن فوتبال بین این دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. در  ضربات پنالتی سپاهان به پیروزی رسید.

محمدرضا خلعتبری در دقیقه 42 با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمی در دقیقه 64 در داخل محوطه شش قدم برای استقلال گلزنی کرد.

پنالتی‌های استقلال: مجتبی جباری، ساموئل، عباس محمدرضایی، امیرحسین صادقی(ضربه‌اش را به بیرون زد)، جواد نکونام، مهدی رحمتی(ضربه‌اش را به بیرون زد)، فرزاد حاتمی(شهاب گردان ضربه پنالتی را مهار کرد).

پنالتی‌های سپاهان: اروین بلکو، امید ابراهیمی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج‌صفی، احمد جمشیدیان(ضربه پنالتی را رحمتی مهار کرد)، محسن ایران‌نژاد(مهدی رحمتی ضربه پنالتی را مهار کرد)، میلان سوشاک

علیرضا فغانی داور مسابقه به آرش برهانی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و خسرو حیدری از استقلال و محمدرضا خلعتبری و بلکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشید طالبی مدافع سپاهان در دقیقه 25 به دلیل خطایی که روی آرش برهانی از استقلال انجام داد کارت قرمز دریافت کرد و از میدان اخراج شد.

خسرو حیدری بازیکن استقلال نیز در دقیقه 62 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حیدری گلزنی کرد.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان روز 17 فروردین در رشت برگزار می‌شود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده،( از دقیقه 92 عباس محمدرضایی)، جواد نکونام، ساموئل، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور ( از دقیقه 52 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی( از دقیقه 46 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، حسین پاپی، محرم نویدکیا، خلعتبری، فرشید طالبی، امید ابراهیمی، جواهیر سوکای( از دقیقه 55 محسن ایرانژاد)، احسان حاج صفی، امین جهان عالیان( از دقیقه 28 علی احمدی)، میلان سوشاک و اروین بلکو

سرمربی: زلاتکو کرانچار

فارس