ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/قلعه‌نویی: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان استقلال هستم



هفته ششم لیگ برتر فوتبال
استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/ سومین باخت متوالی شاگردان ابراهیم‌زاده

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه‌آهن به رده دوم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و راه آهن در  ورزشگاه آزادی و در حضور 10 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)ئن از ساعت 19 و 10 دقیقه برگزار شد که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 12 خسرو حیدری سانتری را روی دروازه راه آهن ارسال کرد که محمد قاضی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 67 حنیف‌عمران‌زاده توپ را با سر به ساموئل رساند و او هم در دقیقه 67 با یک ضربه سر گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 52 فرار بهنام برزای و ارسال او بر روی دروازه استقلال توپ را در دهانه دروازه به بهادر عبدی رساند و او با یک ضربه آرام گل راه آهن را به ثمر رساند. در دقیقه 87 جواد نکونام از روی نقطه پنالتی گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

محسن ترکی داور مسابقه به جواد نکونام،فرهاد مجیدی و پژمان منتظری از استقلال و سامان آقازمانی و بهنام برزای از راه آهن کارت زرد نشان داد.

سامان آقازمانی؛ بازیکن راه آهن در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد استقلال 14 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. راه آهن هم با پنج امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد. این سومین شکست متوالی راه آهن در این فصل است. استقلال هم پنجمین برد خود را به دست آورد.

*ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، فردین عابدینی( از دقیقه 55 حنیف عمران‌زاده)، ساموئل، خسرو حیدری، پژمان نوری( از دقیقه 52 سیاوش اکبرپور)، هاشم بیک‌زاده، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 فرهاد مجیدی)، جواد نکونام و محمد قاضی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب راه آهن:
وحید طالب‌لو، رامین رضائیان، ابراهیم‌ کریمی، پیروز قربانی، حامد زمانی، سامان آقازمانی، غلام عباس آشوبی( از دقیقه 82 مجتبی شیری)، حسین پاشایی( از دقیقه 46 بهنام برزای)، رضا خالقی‌فر( از دقیقه 86 علیرضا عظیمی)، بهادر عبدی و سید امین منوچهری
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود کند
قلعه‌نویی: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان استقلال هستم/ بردیم اما برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان تیم‌مان هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار با راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت روز پهلوانی تبریک می‌گویم و روز پزشک را هم تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از بازی با تایلند بازیکنان را ریکاوری کردیم و به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم از پارسال تا کنون هفت هشت تومان بیشتر پاداش نگرفته‌ایم و مخلصانه کار می‌کنند و به خاطر پیراهن و مردم تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان و همکارانم را می‌بنیم خجالت ‌زده می‌شوم که اینطور تلاش می‌کنند و من قلعه‌نویی نمی‌توانم کاری کنم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. در دقیقه 20 به بعد کمی افت کردیم هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت جواد نکونام، گفت: جواد و سایر بازیکنان بازیکنان بزرگی هستند. ما خوب بدنسازی نکردیم و طبیعی است در نمودار حرکتی ‌شان فراز ونشیب دارند البته با توجه به تجربه‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند. برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زنند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.

سرمربی استقلال در مورد بازی با استقلال خوزستان، و پرسپولیس و اینکه می‌توانید آماده شوید، گفت: زمانی سه ماه سه ماه بازی برگزار نمی‌شد اما اکنون یک روز هم استراحت نمی‌دهند. یک روز استراحت که حق‌مان است را می‌خواهیم از بهروان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خواسته‌ ما توجه کنند به استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و بعد به دربی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اعلام برنامه چهار هفته بعدی لیگ، گفت: باید برنامه را ببینم و به تاج هم گفتم که در برنامه ریزی اشتباه کردند که فکر می‌کردند 4 تیم آسیایی داریم اما اکنون یک نماینده در آسیا داریم این برنامه ریزی برای اسفند مناسب است. اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود و مشکل را حل کند.
فارس


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی مربیان و بازیکنان استقلال و راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: شکست استقلال در آخرین دربی ربطی به امسال ندارد/از بازگشت مجیدی بی‌خبرم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باید با اختلاف 4 گل ملوان را می‌بردیم

قلعه‌نویی: شکست استقلال در آخرین دربی ربطی به امسال ندارد/از بازگشت مجیدی بی‌خبرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شکست در آخرین دربی ربطی به دربی امسال ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از کسب تساوی یک بر یک برابر ملوان در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تبریک عید فطر و تسلیت به جان‌باختگان زلزله آذربایجان در مورد این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود، خدا وکیلی ما بازی خوبی از خود ارائه کردیم. در 5 بازی گذشته این بهترین نمایش ما بود، بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. متاسفانه یک موقعیت 30 درصدی وارد دروازه ما شد. به 70 ، 80 درصد از اهداف تاکتیکی خود دست یافتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد و در حالی که می‌توانستیم بازی با اختلاف 3 یا 4 گل ببریم در نهایت به تساوی یک بر یک رسید، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد مصدومیت خسرو حیدری اظهار داشت: مشخص نیست که مصدومیت خسرو به چه شکلی است. باید فردا ام آر آی بگیرد، اما این‌طور که پزشکان گفتند مشکل خاصی نیست. به هر حال این هم استفاده تیم ملی برای ما بود.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا کسب تساوی در دو بازی گذشته نگران‌کننده نیست و هواداران از تیم او در دربی برد می‌خواهند عنوان کرد: چرا نگران باشیم، آنها می‌بازند نگران نیستند و ما که مساوی کردیم نگران باشیم. مگر تماشاگران پرسپولیس برد نمی‌خواهند؟ تماشاگران ملوان هم برد می‌خواهند. همه از تیم‌های خود توقع پیروزی دارند و تماشاگران ما هم برد می‌خواهند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال با توجه به شکست در دربی سال قبل هوادارانش نگرانی بیشتری دارند عنوان کرد: آن شکست برای سال قبل بود و ربطی به امسال ندارد.

قلعه‌نویی افزود: همه دیدید که امروز تیم ما چه کیفیت بالایی از خود نشان داد؛ از هواداران تشکر می‌کنم که تا پایان بازی از تیم حمایت کردند. در این بازی دیدید که ما هم ارسال‌های فراوانی انجام دادیم و هم در عمق خطرهایی ایجاد کردیم و چندین شوت به سمت دروازه داشتیم، بیشتر از 6 موقعیت خیلی خوب بدست آوردیم؛ اگر همین روند را ادامه دهیم روزبروز بهتر می‌شویم هر چند که ایرادهایی هم وجود دارد و باید آنها را نیز رفع کنیم. همین که یک موقعیتی که 30 درصد خطر دارد تبدیل به گل می‌شود نشان می‌دهد که ایرادهایی وجود دارد و باید آنها را رفع کرد. فیلم‌ بازی را می‌بینیم و روی ایرادهایمان کار می‌کنیم.

قلعه نویی در مورد قضاوت در این مسابقه گفت:‌ قضاوت خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه هاشم بیک‌زاده در ابتدا به عنوان مدافع چپ به میدان فرستادید و سپس به عنوان هافبک چپ و در پایان به عنوان دفاع میانی استفاده کردید اظهار داشت:‌ اصلا همچین چیزی نبود، هاشم را ما ابتدا به عنوان هافبک چپ و در پایان بازی به عنوان دفاع چپ استفاده کردیم. ما دراین دیدار با سیستم 2-4-4 لوزی به میدان رفتیم و بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم سیستم خود را به 3-4-4 تغییر دادیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه همه از تیم های او انتظار ارائه یک بازی حمله‌ای و پرشور را دارند عنوان کرد: دراین بازی استقلال همانی بود که می‌خواستیم؛‌به همین مرحله‌ای که شما اشاره می‌کنید رسیدیم. شما ببینید سیاوش اکبرپور در دقیقه 93 یک توپ بسیار خوب را نتوانست تبدیل به گل کند همه اینها نشانه این است که ما شرایط خوبی داریم و روزبه روز به اهداف مورد نظرمان نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتحاد و همدلی در بیرون از تیم و با کادر مدیریتی وجود دارد اظهار داشت: این مربوط به کار مدیریت است و من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم از فتح‌الله زاده تشکر می‌کنم که یک تنه ایستاده و کارهای تیم را انجام می‌دهد؛‌

از یک طرف هم آقای امیدوار هستند، در حال حاضر فتح‌الله زاده تلاش زیادی می‌کند، ‌قرار بود یک گروه برای تیم اسپانسر بگیرد و تبلیغات زیادی هم انجام دادند اما نه خودشان توانستند اسپانسر بگیرند و نه گذاشتند مثل همیشه فتح‌الله زاده کار خودش را بکند. الان دوباره باز فتح‌الله زاده به دنبال اسپانسر است و تا جایی که من اطلاع دارم می‌دانم دارند کار می‌کنند و این مسئله نیز به زودی درست می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده بود باشگاه استقلال به فرهاد مجیدی گفته تا نیم‌فصل خودش را آماده کند تا به استقلال برگردد گفت:‌ من در مورد این مسئله خبر ندارم.

امیر قلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی با توجه به اینکه دوربین‌های صدا و سیما حضور نداشتند از حاضران دلیل این مسئله را پرسید./فارس