ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال از ملوان امتیاز گرفت و به دربی رسید/ بازگشت آبی‌ها به صدر



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

استقلال از ملوان امتیاز گرفت و به دربی رسید/ بازگشت آبی‌ها به صدر

تیم فوتبال استقلال از ملوان یک امتیاز گرفت تا با صدرنشینی به دربی ۷۶ برسد.

به گزارش  فارس، تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف استقلال رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی بسیار سرد و ساکن بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. استقلال به دلیل بازی حساس با پرسپولیس در روز جمعه محتاط ‌تر از همیشه بازی کرد تا با یک مساوی و عنوان صدرنشینی به  دربی 76 برسد.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به فرزاد حاتمی،،  سیاوش اکبرپور و ساموئل از استقلال و سعید عزت‌اللهی و سیدجلال رافخایی از ملوان کارت زرد نشان داد.

با این تساوی استقلال 42 امتیازی شد و به صدر جدول برگشت و ملوان هم با 32 امتیاز همچنان در رده هفتم باقی‌ماند.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، حسن اشجاری، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، ساموئل( از دقیقه  82 میثم بائو)، پژمان منتظری، ویسنته آرزه، آرش برهانی( از دقیقه 57 سیاوش اکبرپور)، ایمان موسوی و فرزاد حاتمی( از دقیقه 33 مجتبی جباری)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:

پاشینکو، عزیزمعبودی، جواد شیرزاد( از دقیقه 73 سهیل رحمانی)، هادی تامینی، احمد آهی، سعید عزت‌الهی( از دقیقه 67 حسین بادامکی)، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، پویا نزهتی، جلال رافخایی و مهرداد اولادی.

سرمربی: محمد احمدزاده

سایر نتایج:

مس 0 - 0 فولاد


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دکتر صدر درباره دربی استقلال ۰-۶ پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با عبور از سایپا به صدر بازگشت / مهاجم شماره 9 آبی‌پوشان رکورددار شد



اخبار,رقابت‌های لیگ برتر ,اخبار ورزشی


اخبار ورزشی - استقلال با عبور از سایپا به صدر بازگشت

استقلال با برتری دو بر صفر برابر سایپا علاوه بر تداوم صدرنشینی‌اش بعد از یازده هفته توانست حریفش را با اختلاف دو گل در رقابت‌های لیگ برتر شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دیدار استقلال و سایپا از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. استقلال با این پیروزی بعد از یازده هفته توانست با اختلاف دو گل حریفش را شکست دهد و با 50 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر باقی بماند.

آبی پوشان از سوم آبان که فولاد را با دو گل در تهران شکست دادند، در سایر رقابت های لیگ برتر نتوانستد با اختلاف دو گل پیروزی شان را جشن بگیرند.

گزارش نیمه اول:
در نیمه نخست این دیدار بازی بسیار سرد و کسل کننده‌ای از سوی دو تیم ارائه شد و نخستین فرصت بازی را سایپایی‌ها به دست آوردند. کاوه رضایی، مهاجم جوان این تیم در دقیقه هشتم در مصافی تک به تک با رحمتی، با شوتی نه چندان خوب تلاش کرد دروازه استقلال را باز کند که دروازه‌بان آبی‌پوشان به راحتی توپ را در آغوش خود گرفت. در ادامه بهترین فرصت آبی‌پوشان در دقیقه 23 به دست آمد. تونی کاروالیو با ارسالی بلند برای قاضی، این مهاجم را در موقعیت سر زنی قرار داد اما ضربه نه چندان محکم این بازیکن را محمدباقر صادقی به‌ راحتی در آغوش خود گرفت.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی و یا خلق موقعیت‌های جدی موفق نبود و فرصت‌هایی را که مهاجمان دو تیم به دست می‌آوردند را به راحتی مدافعان از دروازه‌ها دور می‌کردند تا اینکه در دقیقه 3+45 شوت سنگین کاروالیو از پشت محوطه جریمه سایپا می رفت تا استقلال را صاحب یک گل کند اما واکنش دیدنی صادقی مانع از فرو ریختن دروازه این تیم نارنجی پوش شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:
با آغاز نیمه دوم این سایپایی ها بودند که بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 50 روی یک ضربه کرنر کاوه رضایی موفق شد زودتر از تیموریان ضربه سر را بزند و ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

اما در دقیقه 56 این دیدار استقلال به گل نخستش در این دیدار دست یافت. آرش برهانی روی پاس هاشم بیگ زاده در داخل محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه سایپا کوبید تا صد گله شود و استقلال را هم یک بر صفر جلو بیاندازد. پس از این گل سایپایی ها که نمی خواستند بازنده میدان باشند فشارشان را روی دروازه استقلال بیشتر کردند و در دقیقه 66 کاوه رضایی سومین فرصتش را در این دیدار از دست داد. او در مصافی تک به تک با رحمتی قرارداشت اما شوتش به اوت رفت هرچند که اعضای کادرفنی سایپا معتقد بودند پژمان نوری روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.

با این حال این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 75 این دیدار پاس خوب برهانی برای بوبکر کبه تازه به میدان آمده فصرت شوت زنی مناسبی را ایجاد کرد و این بازیکن سیه چرده استقلال با یک شوت بسیار خوب دروازه سایپا را برای بار دوم باز کرد تا حساب کار دو بر صفر به سود آبی پوشان شود.

در ادامه این دیدار سایپایی ها تلاش زیادی کردند تا اختلاف را کم کنند اما دروازه استقلال بسته ماند تا این دیدار با برتری دو بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

تیم داوری: احمد صالحی، محسن فریمانی و حسین طالقانی.

کارت های زرد: سیاوش اکبرپور و تیموریان از استقلال و رضا ناصحی از سایپا.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، مجید غلام نژاد، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور(مهرداد اولادی 85)، آنتونیو کاروالیو (پژمان نوری 46)، محمدقاضی، محمد مهدی نظری (بوبکر کبه 70) و آرش برهانی.

ترکیب سایپا: محمدباقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری (رضا ناصحی 72)، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی یونسی (مهدی جعفرپور 79)، سجاد شهباز‌زاده، کاوه رضایی و ابراهیم صادقی.

 

 -------------------------------

 

مهاجم شماره 9 آبی‌پوشان رکورددار شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال صدمین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

آرش برهانی با گلی که در جریان بازی استقلال و سایپا به ثمر رساند موفق شد صدمین گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر برساند و از این حیث رکورددار شد.

به گزارش فارس، این بازیکن تا پیش از این 99 گل برای آبی‌پوشان به ثمر رسانده بود و حتی رکورد فرهاد مجیدی با 91 گل و علی جباری با 89 گل را شکست.

آرش برهانی تا امروز 76گل برای استقلال در لیگ برتر،12 گل در لیگ قهرمانان و 13 گل در مسابقات جام حذفی برای تیمش به ثمر رسانده بود. وی امروز گل هفتادو ششم خود را به ثمر رساند.

وی در لیگ برتر 76 گل برای استقلال و 35 گل با پیراهن پاس به ثمر رسانده بود که در مجموع 111 گل در ادوار لیگ زده است.

اخبار ورزشی  - ایسنا،فارس