ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استبان کامببیاسو: تساوی مقابل آمریکا تغییری در برنامه های تاکتیکی ما ایجاد نمی کند



 

 

استبان کامببیاسو: تساوی مقابل آمریکا تغییری در برنامه های تاکتیکی ما ایجاد نمی کند

 

 

استبان کامببیاسو، هافبک تیم ملی آرژانتین، پس از تساوی 1-1 دیشب تیمش مقابل آمریکا، این نتیجه را بدون اهمیت دانست.

در دیدار دیشب آرژانتین و آمریکا، ابتدا آلبی سلسته با گل کامبیاسو پیش افتاد اما در نیمه دوم شاگردان باب بردلی به بازی برگشتند و خوان آگودلو نتیجه را به تساوی کشاند.

کامبیاسو گفت: این نتیجه تغییری در برنامه های تاکتیکی ما ایجاد نخواهد کرد. ما مطمئنیم می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم. ما شایسته پیروزی بودیم و یک تساوی ما را مسیر فعلی مان دور نمی کند.

آرژانتینی ها بعد از به ثمر رساندن گل اول فرصت زیادی برای افزایش فاصله داشتند اما بی دقتی مهاجمان این تیم و درخشش تیم هاوارد مانع از گلزنی آنها شد.کامبیاسو که خود نیز یک موقعیت بسیار عالی را از دست داد معتقد است تیمش باید در مقابل دروازه بی رحم تر عمل کند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با زوجهایی که مشکلات تغییری در عشق شان ایجاد نمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدریس واحد درسی- برنامه هسته ای ایران- در دانشگاه آمریکا



 

 

 

تدریس واحد درسی- برنامه هسته ای ایران- در دانشگاه آمریکا

 

دکتر کوتس می گوید : بعضی از دانشجویانی که به این کلاس می آیند می خواهند بعدها جذب ارتش آمریکا شوند ، برخی نیز می خواهند در سازمان های اطلاعاتی آمریکا کار کنند و بعضی دیگر نیز می خواهند به شغل های دیگری بروند.

یک دانشگاه در آمریکا برای ترم آینده تحصیلی واحد درسی  به نام " ایران و سلاح هسته ای " ایجاد کرده است.

به گزارش عصر ایران دانشکده علوم سیاسی دانشگاه مسیحی " آبیلن " تگزاس از بهار سال آینده برای دانشجویان علاقه مند به موضوع ایران و سیاست خارجی آمریکا واحدی درسی به نام ایران و سلاح هسته ای ایجاد کرده است.

بر اساس اعلام مقامات این دانشگاه این واحد درسی صرفا به موضوع هسته ای ایران نپرداخته و در کنار این موضوع به سیاست  داخلی ایران و شاخص های جامعه ایرانی همچون مذهب ، اقتصاد ، فرهنگ و جغرافیا را به دانشجویان علاقه مند تدریس می کند.

دکتر " نیل کوتس " استاد علوم سیاسی دانشگاه آبیلن و استاد معرفی شده برای تدریس واحد جدید درسی درباره ایران ،  درباره اهداف گنجاندن این واحد درسی در کلاس های دانشکده علوم سیاسی این دانشگاه می گوید : " این واحد درسی به دانشجویان ما شناختی عمیق از ایران و انگیزه های برنامه هسته ای این کشور می دهد".

دکتر کوتس از تمامی دانشجویان علاقه مند و به ویژه دانشجویان دوره لیسانس و فوق لیسانس دانشکده علوم سیاسی آبیلن دعوت کرده تا در این واحد درسی ثبت نام کرده و شناخت خود را از ایران و چالش ایالات متحده با تهران درباره برنامه هسته ای بالا ببرند.

وی می افزاید : " در هفت سال گذشته نگرانی بسیاری از کشورهای جهان از این موضوع بوده که ایران ممکن است به سلاح هسته ای دست یابد ، این نگرانی با این پیش فرض همراه بوده که ایران بزرگ ترین تهدید جهانی و بزرگ ترین حامی تروریسم بین المللی است ، این واحد جدید  در طی  یک ترم تحصیلی  وقت دارد تا  به تمامی این سوالات به طور عمیق پاسخ دهد".

این استاد دانشگاه می گوید  این واحد درسی به موضوعاتی چون نظام سیاسی حاکم بر ایران ،  توانمندی های نظامی این کشور ونیزاهداف و انکیزه های ایران از توسعه قابلیت نظامی – اتمی نگاهی ویژه دارد.

وی می گوید : " در پایان هر روز کلاس دانشجویان به این نتیجه می رسند که چرا ایران می خواهد به سلاح هسته ای دست یابد و باید در برابر این تهدید چه کرد ؟

دکتر کوتس با اشاره به سودمندی واحد درسی جدید  می گوید : " بعضی از دانشجویانی که به این کلاس می آیند می خواهند بعدها  جذب ارتش آمریکا شوند ، برخی نیز می خواهند در سازمان های اطلاعاتی آمریکا کار کنند و بعضی دیگر نیز می خواهند به شغل های دیگری بروند و بعضا کسانی هم هستند به دلیل علاقه مندی شان به منطقه خاورمیانه ، تروریسم ، سیاست خارجی آمریکا و تکثیر سلاح های هسته ای به این واحد درسی علاقه نشان می دهند".

"کانور بست " دانش آموخته علوم سیاسی از دانشگاه " ساکرامنتو " کالیفرنیا با اشاره به اینکه وی حتما در این کلاس ثبت نام خواهد کرد ، می گوید : " خیلی از واحدهای درسی ارایه شده در رشته علوم سیاسی بر پایه تئوری ها  هستند اما به نظر می رسد واحد درسی درباره ایران بیشتر بر مشکلات جاری  در زمینه عاری سازی جهان از سلاح هسته ای تمرکز دارد و از این نظر می تواند مفید باشد.

گفتنی است که دانشگاه مسیحی آبیلن  تگزاس یک دانشگاه خصوصی است که از سال 1906 ( 1285) تاسیس شده است . این دانشگاه در 67  رشته در دوره لیسانس ،  25 رشته در دوره فوق لیسانس و در یک رشته در سطح دکترا به پذیرش دانشجو می پردازد..../تحلیل:عصرایران