ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

از مربیان معروف فوتبال کی یارانه می گیره، کی نمی گیره؟/ ما هم یارانه می گیریم، هم با رایانه کار می کنیم! + جدول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از مربیان معروف فوتبال کی یارانه می گیره، کی نمی گیره؟/ ما هم یارانه می گیریم، هم با رایانه کار می کنیم! + جدول

این یک گزارش متفاوت است از مربیان سرشناسی که یارانه می گیرند.

 با جماعتی طرف هستیم که در بالاشهر زندگی می کنند. فرقی نمی کند در چه شهر. در آن دور دست ها یا در همین نزدیکی ها. آن معروفند. در خیابان برای مردم قابل شناسایی. مدام اسم شان در روزنامه هاست، عکس شان در مجله ها و تصویرشان در تلویزیون. سایت ها درباره شان زیاد می نویسند. هر چه می گویند در روزنامه منعکس می شود. فقط لازم است دهان باز کنند تا فردا ببیند اسم شان و عکس شان خود در روزنامه ها. این جماعت، جماعت مربیان لیگ برتر است. آدم هایی که سال هاست در فوتبال هستند و خواهند ماند. شاید بازیکن ها بروند و بیایند، اما جماعت مربیان معمولا بدون تغییر است. یک عهده مشخص که از این تیم به آن تیم می روند و گهگاه موفق می شوند و گهگاه ناکام. ولی بحث در این گزارش فوتبال نیست و نتایجی که این مربیان گرفته اند، بلکه یک سوژه غیر فوتبالی است؛ یارانه! حقیقتا یارانه الان از مربیان فوتبال نیز معروفتر است و شاید از هر آدم دیگری.

 

در ایران، اغلب آدم ها یارانه می گیرند و برخی از آدم های معروف هم همینطور. شاید بیشتر مردم تصور کنند مربیان لیگ برتری چون قراردادهای مالی خوبی در سال می بندند زیاد دنبال یارانه و 45 هزار تومان و کلا این پول ها نباشند ولی این گزارش به شما ثابت می کند که زیاد هم درست پیش بینی نمی کنند. برخی از مربیان لیگ برتر یارانه می گیرند و برخی نمی گیرند. در این گزارش نام برخی از مربیان سابق لیگ برتری نیز هست. می شد سوژه یارانه بسیار گسترده تر باشد و وارد فازهای دیگر شود که در آن صورت بی شک بسیار جدی تر می شد و این حالت fun گونه خود را دست می داد. به همین دلیل علیرغم تمام بحث هایی که با مربیان کردیم درباره گرانی ها و قبض ها، و علیرغم اینکه حرف های بسیار تاثیرگذاری زدند، مجبوریم تنها یک سوال از این گفت و گوها را چاپ کنیم؛ «آیا یارانه می گیرید؟»/خبرآنلاین

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
وقتی یک پنگوئن یارانه می گیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از مربیان فوتبال کی یارانه می گیره؟!


این یک گزارش متفاوت است از مربیان سرشناسی که یارانه می گیرند.

خبرآنلاین : این یک گزارش متفاوت است از مربیان سرشناسی که یارانه می گیرند.

 با جماعتی طرف هستیم که در بالاشهر زندگی می کنند. فرقی نمی کند در چه شهر. در آن دور دست ها یا در همین نزدیکی ها. آن معروفند.

 در خیابان برای مردم قابل شناسایی. مدام اسم شان در روزنامه هاست، عکس شان در مجله ها و تصویرشان در تلویزیون. سایت ها درباره شان زیاد می نویسند. هر چه می گویند در روزنامه منعکس می شود. فقط لازم است دهان باز کنند تا فردا ببیند اسم شان و عکس شان خود در روزنامه ها. این جماعت، جماعت مربیان لیگ برتر است. آدم هایی که سال هاست در فوتبال هستند و خواهند ماند. شاید بازیکن ها بروند و بیایند، اما جماعت مربیان معمولا بدون تغییر است. یک عهده مشخص که از این تیم به آن تیم می روند و گهگاه موفق می شوند و گهگاه ناکام. ولی بحث در این گزارش فوتبال نیست و نتایجی که این مربیان گرفته اند، بلکه یک سوژه غیر فوتبالی است؛ یارانه! حقیقتا یارانه الان از مربیان فوتبال نیز معروفتر است و شاید از هر آدم دیگری. در ایران، اغلب آدم ها یارانه می گیرند و برخی از آدم های معروف هم همینطور.

 شاید بیشتر مردم تصور کنند مربیان لیگ برتری چون قراردادهای مالی خوبی در سال می بندند زیاد دنبال یارانه و 45 هزار تومان و کلا این پول ها نباشند ولی این گزارش به شما ثابت می کند که زیاد هم درست پیش بینی نمی کنند. برخی از مربیان لیگ برتر یارانه می گیرند و برخی نمی گیرند. در این گزارش نام برخی از مربیان سابق لیگ برتری نیز هست.

می شد سوژه یارانه بسیار گسترده تر باشد و وارد فازهای دیگر شود که در آن صورت بی شک بسیار جدی تر می شد و این حالت fun گونه خود را دست می داد. به همین دلیل علیرغم تمام بحث هایی که با مربیان کردیم درباره گرانی ها و قبض ها، و علیرغم اینکه حرف های بسیار تاثیرگذاری زدند، مجبوریم تنها یک سوال از این گفت و گوها را چاپ کنیم؛ «آیا یارانه می گیرید؟»

آیا یارانه می گیرید؟

مربی

بله، من به عنوان یک ایرانی یارانه می گیرم. با اینکه بضاعت مالی دارم ولی می گیرم و جایی که نیاز است هزینه می کنم. در واقع یارانه ام را خودم با دستانم به نیازمندها می دهم.

ابراهیم قاسمپور(سرمربی مس کرمان)

بله، من برای یارانه ها ثبت نام کردم و الان هم یارانه می گیرم چون طبق اعلام دولت این حق همه مردم است. قرار شده در واقع با این پول، کمی از فشارهای مالی کاسته شود.

فرهاد پورغلامی(سرمربی ملوان(

من یارانه نمی گیرم جون در ایران خیلی ها هستند که در «مضیقه تر» هستند. قطعا 80 درصد مردم نسبت به من نیازمندتر هستند.

محمود یاوری(سرمربی فجر سپاسی)

بله، من ثبت نام کرده ام چون کسی از آینده اش خبر ندارد. شاید دو سال دیگر زندگی من به طور کلی عوض شود و به به یارانه نیاز داشته باشم.

مجید جلالی(سرمربی سابق فولاد)

من و خانواده ام یارانه نمی گیریم چون خدا را شکر وضع مالی مان بد نیست.

پرویز مظلومی(سرمربی استقلال)

والا اینقدر قسط به بانک می دهیم که بنده سریعا رفتم و ثبت نام کردم. فصل قبل کلا شاهین به من 20 میلیون تومان داد. خانه ساخته ام و کلی در قرضم. به همین خاطر حتما یارانه ام را می گیرم.

غلامحسین مظلومی(سرمربی اسبق استقلال)

من نه یارانه می گیرم و نه دنبالش می روم چون کلا خوشم نمی آمد. از ول نخواستم و به نظرم این پول را باید به مستمندان بدهند.

عبدا.. ویسی(سرمربی سابق صبا و فعلی پیکان)

نه،من یارانه نمی گیرم چون نیازی به آن ندارم

امیر قلعه نویی(سرمربی تراکتورسازی)

من اصلا متوجه نشدم کی باید به سایت بروم و ثبت نام کنم. وقتی فهمیدم که مهلت تمام شده بود ولی اگر قرار باشد دوباره زمانی بدهند، حتما ثبت نام می کنم

مهدی تارتار(سرمربی داماش گیلان)

من یارانه نمی گیرم چون نیازی ندارم.

خداداد عزیزی(سرمربی ابومسلم)

بدم نمی آید بگیرم اما نمی دهند. یک بار مراجعه کردند و گفتند شامل حال شما نمی شود. ولی اگر برخی مربیان گرفته اند، بنده هم باید بگیرم. الان وضع مالی ام جوری است که شب ها نقاب می زنم و می روم آژانس کار می کنم!(خنده)

حمید درخشان(سرمربی سابق شاهین بوشهر)

من هم مثل تمام کسانی که رفتند و ثبت نام کردند، این مراحل را گذراندم و یارانه می گیرم. ماشاا... همیشه در ساختمان ما سر قبض آب، برق و... بحث است!

صمد مرفاوی(سرمربی سابق مس کرمان)

من اصلا خبر ندارم که یارانه می گیریم یا نه. همه چیز را سپرده ام دست همسرم. من از آن مردهایی هستم که عابر بانکهایم نیز دست همسرم است!

غلامحسین پیروانی(سرمربی سابق تیم امید)

من خودم یارانه نمی گیرم. از رایانه زیاد استفاده می کنم ولی از یارانه نه چون شکر خدا وضع مالی ام خوب است.

مجتبی تقوی(سرمربی سایپا)