ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

از سومین خرید استقلال هم رونمایی شد


مدافع فصل گذشته سپاهان امروز رسما استقلالی خواهد شد.

کاپ: وریا غفوری که طی هفته های گذشته با استقلالی ها به توافق مالی رسیده بود،امروز رسما قراردادش را با آبی پوشان امضا خواهدکرد.

وی بدین ترتیب پس از بختیار رحمانی و فرشید باقری سومین بازیکن جدید استقلال برای فصل آتی خواهد بود.

غفوری سابقه بازی در سپاهان و پاس همدان را هم دارد.


ویدیو مرتبط :
سومین خودروی گرانقیمت جهان رونمایی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از دو خرید اول استقلال؛ توافق اولیه حاصل شد



اخبار,اخبار ورزشی ,هادی عقیلی

 

اخبار ورزشی - رونمایی از دو خرید اول استقلال؛ توافق اولیه حاصل شد

توافقات لازم با مهاجم سابق مس و مدافع سابق سپاهان برای حضور در جمع آبی‌پوشان انجام شده است.

 مدیران استقلال با ادینهو، مهاجم گلزن مس كه لقب گربه سیاه استقلال را یدك می‌كشد و هادی عقیلی، مدافع سپاهان، توافقات اولیه را انجام داده اند و این دو بازیكن به احتمال خیلی زیاد طی چند روز آینده به استقلال خواهند پیوست.

پیش از این صحبت از پرسپولیسی شدن هادی عقیلی بود كه حالا استقلالی‌ها زودتر اقدام كرده و این مدافع سابقا ملی پوش را راضی به آبی‌پوش شدن كردند.

در خصوص ادینهو گفته می‌شود که در حال حاضر در امارات در حال استراحت است، ولی مذاکراتی با مدیر برنامه‌های او انجام شده و با توجه به توافقات حاصله ادینهو را باید اولین بازیکن جذب شده استقلال برای فصل بعد دانست.

البته ادینهو از اینکه پیشنهاد استقلالی ها دیر به دست او رسیده کمی دلخور بود. گویا طبق توافقاتی که پیش از این با قلعه نویی داشته، انتظار سختی برای این پیشنهاد کشیده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز