ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادعای بازیکن پرسپولیس: قلعه نویی برای استقلالی ها بپا استخدام کرده است!



استقلال,پرسپولیس,قلعه نویی

کنترل نامحسوس بازیکنان استقلال
ادعای بازیکن پرسپولیس: قلعه نویی برای استقلالی ها بپا استخدام کرده است!

بازیکن پرسپولیس ادعا کرد که سرمربی تیم استقلال برای بازیکنانش بپا استخدام کرده و رفتار و کردار آنها را به طور نامحسوس در خارج از زمین تمرین و مسابقه کنترل می کند.

به گزارش دانا ، مهاجم فصل گذشته سایپا که با کلی امید و آرزو امسال به پرسپولیس پیوست،

 

در گفت و گویی ضمن تأکید به جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، در خصوص مسائل اخلاقی و مشکلات خانوادگی که گفته می‌شود منجر به نیمکت نشینی وی در پرسپولیس شده است، ادعای عجیبی را مطرح کرده است. وی در این مورد گفته: کسانی که به من شک دارند می توانند مرا تعقیب کنند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: اصلا یک کار دیگر می‌توانند مانند آقای قلعه نویی که برای برخی از بازیکنان استقلال «بپا »استخدام کرده در مورد من هم این کار را بکنند. نمی گویم بازیکن سالمی هستم اما از خیلی ها که ادعا می کنند پاک تر هستم. بیایید ببینید شبانه روزم را چگونه می گذرانم.

این ادعا پیش از آنکه تکذیبی نسبت به اعمال غریبی باشد، رفتار جدید سرمربی آبی‌پوشان نسبت به بازیکنانش را رو کرده و بر طبق این گفته بازیکن پرسپولیس، امسال قلعه‌نویی علاوه بر صحبت‌های جنجالی و جهت گیری‌های مختلف و متعدد نسبت به اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی، برای بازیکنانش ناظرین ویژه و البته نامحسوس استخدام کرده است تا به این ترتیب بازیکنان تیمش به خصوص شهرستانی‌ها را زیرنظر بگیرد./

در این خصوص و این ادعای جالب باید صبر کرد و عاقبت ماجرا را انتظار کشید./دانا

 


ویدیو مرتبط :
نظر جالب پسر استقلالی در مورد قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/دایی: مساوی خیال داور را راحت کرد



امیر قلعه نویی,علی دایی

شرایطمان از زمان مدیریت قریب هم بدتر است
قلعه‌نویی: یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ همین که نباختیم خوب است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد و همین که نباختیم خوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل دربی 77 در نشست خبری اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کسانی که این بازی را برگزار کردند و خیلی‌ نیروها هستند که این بازی را برگزار می‌کنند ولی زحمات‌شان به چشم نمی‌آید. یک تشکر هم از تیم خودمان و تیم داوری می‌کنم. بازی فیزیکی بود و هر دو تیم می‌خواستند که رابطه هافبک و خط حمله را قطع کنند. در نیمه دوم موقعیت‌های گلی داشتیم که ساموئل آن را از دست داد اما از این بازی انتظار بیشتری می‌رفت. دو بازیکن خوب خودمان را نداشتیم و در این هفته تلاش کردیم روی نظم دفاعی بیشتر کار کنیم و کم‌کارترین بازیکن ما رحمتی بود که فقط یکی دو صحنه روی دروازه ما ایجاد شد.

وی ادامه داد: گل نخوردیم و پنج موقعیت گل داشتیم. در مجموع راضی بودیم و کاش این بازی گل داشت و برد و باخت داشت تا مردم راضی باشند و در مجموع بازی بیشتر از اینکه فنی باشد فیزیکی بود. داور می‌توانست یک بازیکن آنها را اخراج کند.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد اینکه داور بازی را مدیریت کرد، گفت: در این فصل از داوری ضرر دیده‌ایم و فکر نمی‌کنم این بازی مشکل خاصی داشته باشد. در اهواز هم از داوری ضربه خوردیم و در آسیا هم اگر آن اتفاق رخ می‌داد داور آن بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌کرد.

وی در مورد رکوردش برای شکست‌ناپذیری در دربی، گفت: من دنبال رکورد نیستم و دنبال این هستم که تیمم خوب بازی کند و بازیکنان ما خسته‌اند و نه ریکاوری کرده‌اند و نه بدن‌سازی جا دارد از یکی از دوستانم در دبی که چند سکه به ما داد که پیش از بازی به بازیکنان بدهیم تشکر کنیم. از مدیریت هواپیمایی زاگرس هم تشکر می‌کنم که مقداری از پول ساموئل را پرداخت کرد. شرایط خوبی نداریم و می‌خواستیم دو شب قبل از بازی به اردو بیایم که نشد. شرمنده بازیکنان هستم. امسال شرایط مان از زمان مدیریت قریب هم بدتر است و فقط با چند بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم و بازیکنان با این وضعیت تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

وی افزود: اگر شرایط مالی خوب بود پاداش بازیکنان را می‌دادیم تا از نظر روحی و روانی به بازیکنان کمک کنیم و آنها در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سرمربی استقلال در مورد تاکتیک تیمش در دربی گفت: با روش 4-3-3 بازی می‌کردیم. بخشی از مشکلات ما بدن‌سازی و مشکلات مالی است و با این شرایط فعلا می‌سازیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر مربی استقلال نبودید این بازی به شما می‌چسبید، گفت: همه چیز نسبی است و ما بازیکنان‌مان را نداشتیم و مشکلات مالی هم داشتیم. در موقعیت‌سازی هیچ یکی از دو تیم خوب کار نکردند و بازی فیزیکی بود و کارت‌های داده شده این موضوع راتایید می‌کند. باید فیلم بازی را یکبار دیگر ببینیم. تعویض‌های من روبه جلو بود.

سرمربی استقلال در مورد انتقادهای دایی به داور گفت: من نباید به انتقادهای او پاسخ بدهم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتم. در بازی با استقلال خوزستان هم از ناحیه داوری ضرر کردیم و فغانی در مجموع خوب بود و هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

وی در مورد اینکه دایی معتقد بود نکونام باید اخراج شود، گفت: باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظر بدهم.

سرمربی استقلال در مورد دیدار با بوریرام تایلند در آسیا گفت: از تاج و همکارانش تشکر می‌کنم ولی توقع دارم با توجه به شرایطی که ما داریم و مصدوم داریم بازی با ذوب آهن را برگزار نمی کردند و اگر این کار را بکنند به استقلال ایران کمک کنند وگرنه بازهم مجبوریم و تمکین کنیم.

وی در مورد تذکر فغانی به خودش گفت: من اعتراض کردم و کار فغانی درست بود و تذکرش هم خیلی جدی نبود.

قلعه‌نویی در مورد مصدومیت اکبرپور گفت: باید ام.آر.آی شود. من زمانیکه بازیکن بودم شش تا هشت هفته بدن‌سازی می‌کردیم و در این فصل برگ‌ریزان هم بازیکنان ما یک به یک مصدوم می‌شوند.

وی در مورد بهترین بازیکن میدان گفت: بهترین بازیکن هواداران بودند در مجموع از استقلال توقع بیشتر می‌رود در مورد بازیکنان پرسپولیس هم صحبت نمی‌کنم. در نیمه دوم دو موقعیت بالای 80 درصد داشتیم اما آنها این موقعیت رانداشتند در کرنرها هم برتر از حریف بودیم و دایی هم نظر خودش را دارد و نظرش محترم است و همین که نباختیم خودش کلی است. هفته قبل هم باخته بودیم و 10 روز دیگر باید به آسیا برویم و همین که گل نخوردیم و حریف هم موقعیت 60 درصدی گل هم نداشت نشان دادیم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم.

بازیکن ما را بدون توپ می‌زنند و بازیکن اخلاق می‌شوند/حرف داور را نمی‌توانم بگویم
دایی: مساوی خیال داور را راحت کرد/ خودباوری داشتیم می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: با مساوی خیال داور راحت‌تر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی بدون گل در دربی 77 در نشست خبری اظهار داشت:  فکر می‌کنم نیمه اول دو تیم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم برتر از استقلال بودیم و اگر یک مقدار خودباوری داشتیم  و خوش‌سانس‌تر بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و تمام تلاش‌مان را کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. استقلال موقعیت گل چندانی نداشت. شاید اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم پیروز شویم.

دایی در مورد قضاوت داور گفت: هرطور دلش خواست سوت زد همه سوت‌ها به ضرر ما بود. وقتی به همه کارت زرد می‌دهند بازیکنان محتاط‌تر می‌شوند و همانطور که به بازیکنان ما کارت زرد می‌داد باید به بازیکنان رقیب هم اخطار می‌داد اما این طور نبود. او تلاش می‌کرد بازی را دربیاورد. به میثم حسینی داور حرفی زده که نمی‌توانم بگویم کاری هم نمی‌توانیم بکنیم که قاضی میدان نیستیم. از بازیکنانم خواستند کار خودش را انجام بدهند و به داور احترام بگذارند.

دایی در مورد اینکه گفته بود بازی هجومی به نمایش می‌گذارد، گفت: متاسفانه بیشتر از همه جای دنیا بازی را حساس می‌کنیم و این مسئله روی بازیکنان تاثیر می‌گذاردو برای اینکه تیراژ روزنامه‌های‌مان بالا برود با هر کسی مصاحبه می‌کنیم ولی در هیچ جای دنیا چنین مسئله‌ای نیست. ما به هیچ‌وجه دنبال مساوی نبودیم و قاسم دهنوی را تعویض کردیم و به جای او یک بازیکن هجومی آوردیم اما خدا خواست که بازی مساوی شود.

دایی در مورد خطای بازیکنان استقلال گفت: تمام تلاش‌مان این بود که توپ را روی زمین حرکت بدهیم این همه خطا روی بازیکنان ما شد داور چند خطا گرفت؟ خلعتبری را بدون توپ  می‌زنند اما همان بازیکن به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب می‌شود. 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه در برنامه 90 هم خطای بیرون از هجده قدم را نشان نمی‌دهند شما خودتان ببینید آیا بازیکنان ما مستخق این همه کارت زرد بودند؟ مطمئنا اگر بازی مساوی شود داور خیالش راحت‌تر است. هر وقت خواستیم حمله کنیم حریف مرتکب خطا شد و نیمه دوم تیم ما را محتاط کردند و داور به هر دلیلی کارت زردنشان می‌داد کدام داور بازی را اینگونه کنترل می‌کند؟

وی افزود: خیلی‌ها خوشحالند که بازی مساوی شده است اما من ناراحتم به هیچ‌ عنوان برای مساوی نیامده بودیم.

وی ادامه داد: همیشه در دربی‌ها این مسایل هست و خیلی از بازیکنان ما اولین دربی خود را تجربه می‌کردند و مطمئنا این فشار روی بازیکنان حریف هم وجود دارد. هنوز هفته هشتم هستیم و  برخی از بازیکنان هنوز نتوانسته‌اند به شرایط ایده آل برسند ما بهتر بازی کردیم و فقط خودباوری نداشتیم.

دایی در مورد بازی خلعتبری گفت: او بد کار نکرد و دستوراتی که دادیم را در میدان اجرا کرد و در بازی‌های آینده بیشتر می‌توانیم از او کمک بگیریم.
فارس