ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه فوتبال ناپاک در هفته‌های پایانی؛ تماس‌های مشکوک با مهاجم خارجی فولاد/ فصل بعد در تیم ما هستی!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ادامه فوتبال ناپاک در هفته‌های پایانی؛

تماس‌های مشکوک با مهاجم خارجی فولاد/ فصل بعد در تیم ما هستی!

بهترین گلزن خارجی لیگ برتر این روزها شرایط عجیبی را در فوتبال ایران تجربه می‌کند و با تماس‌های مکرر یک باشگاه لیگ برتری مواجه است. یکی از مسئولان باشگاه فولاد این تماس‌ها را تایید می‌کند اما نامی از باشگاهی که با این بازیکن تماس می‌گیرد نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، داستان تکراری مذاکره بعضی از تیم‌ها پیش از پایان فصل با بازیکنانی که با باشگاه خود قرارداد دارند به موضوعی تکراری تبدیل شده است. دیگر کمتر کسی است که از شنیدن خبر تماس یک باشگاه با بازیکنان حریف پیش از بازی با آن تیم تعجب کند. این مسئله با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ شدت می‌گیرد و عجیب اینکه هیچ برخورد قاطعی با این فوتبال ناپاک که خارچ از زمین در جریان است، صورت نمی‌گیرد.

جدیدترین قربانی این فوتبال ناپاک "لوسیانو پریرا" بازیکن برزیلی تیم فولاد خوزستان است. پریرا که این فصل به فولاد پیوست و موفق شده تا اینجای کار عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ را به دست بیاورد، این روزها با تماس‌های تلفنی عجیب و غریبی مواجه است. تماس‌هایی که از طرف یک باشگاه لیگ برتری انجام می‌شود و با وجود اینکه دو هفته به پایان لیگ باقی مانده، به این بازیکن وعده حضور در آن باشگاه برای فصل بعد داده می‌شود. یکی از اعضای کادر فنی فولاد در گفتگو با مهر این تماس ها را تایید کرد.

این در حالی است که پریرا برای فصل آینده هم با فولاد قرارداد دارد و این بازیکن نمی‌تواند باشگاه خود را ترک کند. پریرا که این فصل برای فولاد 12 گل به ثمر رسانده، ماجرای تماس‌های تلفنی پی در پی را با مسئولان باشگاه در میان گذاشته است و از این رفتارهای عجیب و غریب، به ستوه آمده است. باشگاه فولاد هم پیگیری این مسئله را در دستور کار خود قرار داده است.

باید دید در پایان این فصل آیا مسئولان فدراسیون فوتبال و نهادهای ذیربط همانند سال‌های گذشته روی جریان فوتبال ناپاک سرپوش می‌گذارند و بدون توجه به مسائل رخ داده، به سادگی از کنار آن می‌گذرند و یا بالاخر اراده‌ای برای جراحی این تومور بدخیم فوتبال ایران پیدا می‌شود./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر هفته 34 بوندسلیگا (هفته پایانی فصل 2014-2015)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال فولاد با دو محروم به داربی خوزستان می رود



 

 

تیم فوتبال فولاد با دو محروم به داربی خوزستان می رود

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن فولاد قادر به همراهی تیم خود در دیدار با نفت آبادان نیستند.

حسین ابن قاسم اظهار داشت: کریم شاوردی در دیدار گذشته فولاد در لیگ برتر در مقابل پرسپولیس، سومین کارت زرد خود را در فصل جاری دریافت کرد تا دیدار حساس فولاد خوزستان در برابر صنعت نفت آبادان را از دست بدهد.

وی افزود: میثم خسروی مدافع چپ فولاد نیز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یک جلسه از همراهی تیم خود در رقابت های لیگ برتر محروم شده است.

ابن قاسم توضیح داد: البته باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رای کمیته انضباطی معترض بوده و درخواست تجدید نظر خود را ارائه کرده و حال باید دید که آیا با این درخواست موافقت خواهد شد یا خیر.

سرپرست تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: سعید رمضانی و جلال کاملی مفرد نیز که از موثرترین بازیکنان فصل قبل فولاد بودند همچنان مصدوم هستند و قادر به همراهی تیم خود همانند نیستند.

تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان عصر روز جمعه نوزدهم شهریورماه برای سومین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می روند.

این دو تیم تنها در لیگ برتر دوم با هم دیدار کرده اند و در سایر ادوار این رقابت ها، به دلیل عدم حضور یکی از آنها و یا هر دو، امکان برگزاری دیدار بین آنها وجود نداشته است.

در دیدار رفت آن پیکارها که در آبادان برگزار شد، دو تیم به تساوی  دو بر دو دست یافتند اما در دیدار برگشت در اهواز، این تیم فولاد خوزستان بود که با ارائه یک بازی برتر، پیروزی سه بر یک را از آن خود کرد.

بدین ترتیب، تیم فولاد خوزستان در حالی در سومین رویارویی خود به مصاف حریف آبادانی خود می رود که تاکنون در برابر این تیم مغلوب نشده و یک برد و یک تساوی، حاصل کار این تیم در برابر هم استانی خود بوده است.

صنعت نفت آبادان، سومین حضور خود در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند و این در حالیست که در هر دو حضور قبلی خود به نتایج مناسبی دست پیدا نکرد و در هر دو بار، به دسته پایین تر سقوط کرد.