ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اخبار یورو 2012 - حقوق رویایی برای داوید سیلوا!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حقوق رویایی برای داوید سیلوا!

اسلاوِن بیلیچ سرمربی کرواسی در یورو 2012 با پایان قراردادش در تیم ملی، به لوکوموتیومسکو پیوست.

سایت گل - مسابقات یورو بعنوان بزرگترین نمایش فوتبال دنیا پس از جام جهانی، محل خودنمایی بازیکنانی خواهد بود که چشمان باشگاه های فوتبال اروپا برای جذب احتمالی آنان به مستطیل سبز این تورنمنت دوخته شده است. ضمن اینکه همزمانی بازی های جام ملت های اروپا و فصل نقل و انتقالات باشگاهی، یورو 2012 را بصورت ویترینی برای نمایش قابلیت های بازیکنان مورد نظر باشگاه های بزرگ و کوچک درآورده است. در این بخش با توجه به اهمیت درخشش بازیکنان تیم های حاضر در یورو نگاه روزانه ای به سرخط خبرها و شایعات ترنسفر آنان خواهیم داشت. لازم به تذکر است، گزیده خبرهای ارایه شده مواضع رسمی سایت گُل نیست و صرفاً نقل قول از رسانه های دیگر است.

 

دیلی استار – منچسترسیتی حاضر است برای حفظ داوید سیلوا هافبک - مهاجم ارزنده خود که در قالب تیم ملی اسپانیا خوش درخشیده است، دستمزد هفته ای دویست هزار پوندی را به وی پیشنهاد کند. رئال مادرید خواهان سیلوا است.

 

سِتانتا اسپورتس (اسپانیا) – جوردی آلبا ملی پوش اسپانیایی والنسیا مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است اما منابع خبری از نزدیک بودن انتقال وی به بارسلونا گزارش می دهند.

 

لیورپول اِکو – اولاف مِلبرگ مدافع 34 ساله تیم ملی سوئد به لیگ برتر بازخواهد گشت. کاپیتان سابق استون ویلا از اورتون پیشنهاد دارد. قرارداد ملبرگ با المپیاکوس یونان به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شود.

 

سان آن ساندی – اسلاوِن بیلیچ سرمربی کرواسی در یورو 2012 با پایان قراردادش در تیم ملی، به لوکوموتیومسکو پیوست. لوکامودریچ نخستین گزینه وی برای خرید است اما گفته می شود مودریچ می خواهد با رئال مادرید به فوتبال ادامه دهد، علی رغم پیشنهادهایی که از منچستریونایتد و چلسی دارد.

 

·خبرهای نقل و انتقالات دیگر- با توجه به اهمیت برخی از انتقالات بازیکنان مشهور که در یورو 2012 حضور ندارند اما برای خوانندگان گرامی دنبال کردن اخبار ترنسفر آنان به باشگاه های بزرگ جذاب است، سعی می شود تا نگاهی به مهمترین این خبرها نیز داشته باشیم:

 

·هری کیول بازیکن استرالیایی و سابق تیم های لیورپول و لیدز، تمدید قرارداد با ملبورن ویکتوری استرالیا را رد کرد و بنا به دلایل شخصی به انگلستان بازگشت.

 

·به گزارش دیلی استار، برندن راجرز مربی لیورپول آمادگی دارد تا با مبلغ 20 میلیون پوند، مارتین اسکرتل مدافع تیم خود را به منچسترسیتی واگذار کند.

 

·دِه دِه مدافع جوان و خوش آتیه برزیلی تیم سائوپائولو که مورد توجه منچستریونایتد و رئال مادرید بوده است با منچسترسیتی وارد مذاکره شد. به نظر می رسد وی با مبلغی کلان به ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برود.

 

· آرسن ونگر سرمربی ارسنال از بازگشت سه تفنگدار خود که فصل گذشته را در تیم های دیگر بطور قرضی گذرانده اند ابراز خوشحالی کرد و به آنان خوش آمد گفت. وِلا، بِندتنر و دِنیلسون بازیکنانی هستند که به جمع توپچی ها باز می گردند.

 

·کریگ بلِیمی مهاجم ولزی لیورپول موردنظر تیم کاردیف سیتی قرار گرفته است. کاردیفی ها امیدوارند بلیمی 32 ساله از سوی لیورپول بازیکن آزاد اعلام شود. وی قبلاً بعنوان بازیکن قرضی دوره موفقی را با کاردیف سپری کرده است.

 

·بوردو فرانسه بازگشت مروانه شاماخ به این تیم را رد کرد. شاماخ پس از انتقالش به آرسنال، معمولاً ذخیره بوده است./گل


ویدیو مرتبط :
فینال یورو 2012 اسپانیا-ایتالیا (گل اول-داوید سیلوا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسک‌های یورو 2012 نامگذاری شدند



 

 

عروسک‌های یورو 2012 نامگذاری شدند

 

برگزارکنندگان رقابت‌های یورو 2012 نام های "اسلاوک" و "اسلاوکو" را برای عروسک های این مسابقات برگزیدند.

انتخاب نام این دو عروسک از طریق رای گیری در سایت یوفا صورت گرفت. "اسلاوک" و "اسلاوکو" با 21 هزار و 816 رای (56 درصد) بالاتر از "سیمکو" و "استریمکو" با 29 درصد و "کلمک" و "لادکو" با 15 درصد ایستادند.

این دو عروسک با شماره های 20 (سفید) و 12 (زرد) روز گذشته با همتایان خود فلیکس و تریکس در یورو 2008 دیدار کردند. رقابت های فوتبال یورو 2012 از تاریخ 8 ژوئن تا اول ژوییه سال 2012 در چهار شهر اوکراین و چهار شهر لهستان برگزار خواهد شد.