ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احضار استیلی به سازمان لیگ



 

 

احضار استیلی به سازمان لیگ

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ارائه توضیحاتی در مورد ارتباطش با دو خبرنگار در فصل نقل‌وانتقالات به سازمان لیگ دعوت شد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: حمید استیلی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل ارتباط با دو خبرنگار به نام‌های "م.ب " و "الف.ه " در زمینه نقل و انتقال بازیکن به سازمان لیگ دعوت شده تا توضیحات خود را در این مورد ارائه کند.

 


ویدیو مرتبط :
وضعیت ملوان از زبان استیلی و اعتراض به تعطیلات مکرر لیگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار رئیس سازمان لیگ برتر به مجلس


رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس از دعوت عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر به مجلس و ارائه توضیحات در خصوص تغییر نام لیگ خلیج فارس به ایرانسل خبر داد.

رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس از دعوت عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر به مجلس و ارائه توضیحات در خصوص تغییر نام لیگ خلیج فارس به ایرانسل خبر داد.

علیرضا دهقانی رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص تغییر نام لیگ برتر فوتبال ایران از جام خلیج فارس به ایرانسل گفت: نمایندگان مجلس از جمله فراکسیون ورزش و کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس با این تغییر نام مخالفند.

دهقانی افزود: از آقای عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر دعوت شده تا در این خصوص توضیحاتی ارائه دهد و دلایل این اقدام را برای نمایندگان توضیح دهد.

وی ادامه داد: ما باید دلایل این تغییر نام را بشنویم و سپس نسبت به آن اظهار نظرهای بعدی را داشته باشیم.

منبع: مهر