ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت پویول در یورو 2012



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال غیبت پویول در یورو 2012

فارس - مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانوی راست رقابت‌های یورو 2012 را از دست خواهد داد.

کارلوس پویول به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی راست احتمالا مسابقات یورو 2012 را از دست خواهد داد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که عمل جراحی آرتروسکوپی باید بر روی وی انجام شود و 6 هفته باید از میادین فوتبال دور باشد.

مدافع مرکزی روز شنبه در رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول مصدوم شد و 12 می (23 اردیبهشت) تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

سایت باشگاه بارسلونا نوشت: زمان تقریبی برای دوری وی از میادین فوتبال 6 هفته خواهد بود. وی احتمالا فینال جام پادشاهی مقابل اتلتیک بیلبائو در تاریخ 25 می (5 خرداد) را نیز از دست خواهد داد.

غیبت پویول مشکل بزرگی برای قهرمان اروپا و جهان خواهد بود که دهم ژوئن (20 خرداد) برای دفاع از عنوان قهرمانی خود مقابل ایتالیا به میدان خواهد رفت.

مدافع 34 ساله بیش از یک دهه نقطه محکمی در خط دفاع تیم ملی اسپانیا بود و در 99 بازی برای کشورش به میدان رفته است و در پیروزی یک بر صفر ین تیم مقابل آلمان در نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2010 موفق به گلزنی شد./فارس


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی جدید و جذاب UEFA EURO 2012 فوتبال یورو 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت رونی در یورو 2016


کاپیتان منچستر یونایتد با آسیب دیدگی مبهم مواجه شده و این احتمال وجود دارد که جام ملت های اروپا 2016 را از دست دهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان انگلیس، امید نخست تیم ملی فوتبال انگلیس برای گلزنی در یورو 2016 وین رونی است که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بندد.

رونی عملکرد خوبی در فصل جاری نداشته است و افت این بازیکن یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن شاگردان لوئیس فان خال در یونایتد بوده است.

کاپیتان محبوب شیاطین سرخ با آسیب دیدگی مبهی مواجه شده است تا جایی که روزنامه سان انگلیس نوشت این احتمال وجود دارد که او رقابت های یورو 2016 را از دست دهد که بدون شک این بدترین خبر برای هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس و کادر فنی این باشگاه است.

رونی از ناحیه زانو آسیب دیده است و این احتمال وجود دارد که زیر تیغ جراحان قرار گیرد که در این صورت بازگشت او به مستطیل سبز به طول می انجامد. او فعلا به دو هفته استراحت نیاز دارد و بعد از آن معلوم می شود که آیا باید جراحی شود یا نه.

منچستر یونایتد در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس باید به مصاف آرسنال برود و در این دیدار نمی تواند از رونی استفاده کند.