ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال حضور گواردیولا روی نیمکت سیتی


پپ گواردیولا قصد دارد پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ، به منچسترسیتی بپیوندد.

ورزش سه: گزارش ها در اسپانیا و آلمان حاکی از آن است که تیم ملی قطر، پیشنهادی به پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی برای جام جهانی 2022 ارائه کرده است. با این حال، در این فرجه 6 ساله، گواردیولا قصد دارد مربی گری در انگلیس را تجربه کند.

قرارداد گواردیولا با بایرن، همزمان با قرارداد پیگرینی با سیتی به پایان می‌رسد و روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که سرمربی اسپانیایی قصد دارد هدایت این تیم متمول را به عهده بگیرد. پپ پیش تر هم برای حضور در انگلیس و مربی گری در لیگ برتر، ابراز علاقه کرده بود. همچنین بی میلی مسئولین بایرن برای تمدید قرارداد با گواردیولا، باعث شده که تقریبا جدایی او در پایان قراردادش ، قطعی محسوب شود.


ویدیو مرتبط :
توافق شفاهی گواردیولا با منچستر سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مورینیو درباره حضور گواردیولا در منچستر سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی نسبت به حضور گواردیولا در منچستر سیتی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فارس، سرانجام مقصد پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان در فصل آینده مشخص شد و پپ با قراردادی 3 ساله به منچستر سیتی پیوست.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی که امروز در مراسمی در ورزشگاه ومبلی لندن برای حمایت از جیانی اینفانتینو به عنوان یکی از نامزدهای فیفا حضور داشت در واکنش به سوال یک خبرنگار که از وی پرسید، نظرش درباره حضور پپ گواردیولا در من‌سیتی چیست، از پاسخ داد امتناع کرد و تنها سرش را تکان داد.

 

اخبار ورزشی - فارس