ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتهام عجیب سفارت آلمان به تیم ملی کاراته ایران



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی کاراته


 اخبار ورزشی  - اتهام عجیب سفارت آلمان به تیم ملی کاراته ایران

تیم ملی کاراته در حالی قرار بود امروز راهی مسابقات جهانی شود که با کارشکنی سفارت آلمان ویزای تیم ملی برای حضور در این آوردگاه صادر نشد.

به گزارش جام نیوز، مسابقات جهانی کاراته قرار است از 14 تا 18 آبانماه برگزار شود و مسئولان فدراسیون کاراته برای اعزام ملی‌پوشان به این رقابت‌ها ازهفته‌های قبل برای دریافت ویزا کارهای اداری سفارت آلمان را انجام داده بودند اما متأسفانه با کارشکنی سفارت آلمان تیم ملی مردان و بانوان - فعلا - از حضور در بیست و دومین آوردگاه جهانی بازماند.

فدراسیون کاراته بارها برای پیگیری مراحل قانونی تمام مدارک ملی‌پوشان و نفرات اعزامی به این رقابت‌ها را به سفارت تحویل داده بود اما متأسفانه آنها با کارشکنی پروسه انجام ارائه روادید به ملی‌پوشان را به تعویق انداختند. امروز یکشنبه قرار بود ویزای ملی‌پوشان صادر شود اما مسئولان سفارت آلمان تمام مدارک تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها را پس دادند و در گزارشی که به مسئولان ارائه کردند بهانه عجیبی را مطرح کردند.

آنها در گزارش خود اعلام کردند تمام مدارک نفرات اعزامی به مسابقات جهانی آلمان جعلی است! این بهانه‌ها در حالی است که تیم ملی طی دو هفته پیش با همین مدارک در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون حضور پیدا کرد.

پس از اتهاماتی که سفارت آلمان به مدارک تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی زده است مسئولان فدراسیون برای شکایت از این اتهامات به وزارت امور خارجه رفتند.

 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
پیروزی تیم ملی کاراته در مسابقات جام جهانی کاراته آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب بازی ایران كویت؛ صاحب جدید برای پیراهن شماره 10 تیم ملی



اتفاق عجیب بازی ایران كویت؛ صاحب جدید برای پیراهن شماره 10 تیم ملی

هر جور بخواهیم حساب کنیم پیراهن شماره 10 تیم ملی بدجوری به تن مهرداد اولادی گشاد بود.

 

مهرداداولادی,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

گل:برخی شماره ها در زمین فوتبال حرمتی دارند که حتما باید رعایت شوند. بعضی شماره ها هم به خاطر استفاده کنندگان قبلی شان تاریخچه ای سرشار از احترام دارند که باید به آن نیز احترام گذاشت و این شماره ها را به کسانی داد که حداقل کمی تا قسمتی آبروداری کنند.

مثلا شماره 7 در تیم ملی ایران به حرمت بازی های درخشان علی پروین باید به تن کسی باشد که تا حدودی شایستگی آن را داشته باشد یا شماره 10 که پیش از این تن بزرگانی چون همایون بهزادی، حسن روشن و علی دایی بوده باید تن یک مهاجم نوک کارآمد و گلزن باشد.

این مورد در فوتبال جهان هم رعایت می شود. در تیم ملی آرژانتین بعد از مارادونا دیگر شماره 10 را تن هر تازه از راه رسیده ای نمی کنند، در ایتالیا پیراهن های 3 و 6 که متعلق به مالدینی و بارسی بوده، برتن باتجربه ترین و کارآمدترین مدافعان پوشانده می شود و ... در این میان کلا شماره 10 حرمت و ابهتی دارد که معمولا در هیچ تیمی حاضر نمی شوند آن را به یک بازیکن ضعیف و ناکارآمد بدهند ولی گویا در ایران چنین موردی قرار نیست رعایت شود.

 

دیروز وقتی تعویض های ابتدایی تیم ملی انجام شد و حاج صفی و اولادی وارد بازی شدند، شماره 10 برتن مهرداد اولادی بود. هرجور بخواهیم حساب کنیم این پیراهن بدجوری به تن اولادی گشاد بود. آخر چگونه می شود پیراهن گلزنان بزرگی چون بهزادی، روشن و دایی را برتن مهاجمی تحمل کنیم که 4 ماه است در بازی های باشگاهی موفق به گلزنی نشده و آخرین گل ملی اش را احتمالا خودش هم از یاد برده است!/گل