ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتمام طراحی لوگوی یوز برای پیراهن تیم ملی / طرحهای نهایی به فیفا ارسال شد



اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن ایران جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - اتمام طراحی لوگوی یوز برای پیراهن تیم ملی / طرحهای نهایی به فیفا ارسال شد

مدیر روابط عمومی ا نجمن یوز پلنگ ایرانی از اتمام طراحی لوگوهای یوز برای پیراهن فوتبالیستهای تیم ملی ایران در جام جهانی خبر داد

مرتضی پورمیرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر طراحی نهایی این لوگو به اتمام رسیده و چند طرح نهایی برای تصمیم گیری به فیفا ارسال شده است. فیفا پس از بررسی این طرحها مبنی بر اینکه تبلیغ تجاری و گرایش خاصی نداشته باشند طرح نهایی را انتخاب و اعلام می کند.

وی درباره شعاری که قرار است بر روی پیراهن فوتبالیستهای تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشته شود اظهار داشت: روال فیفا برای انتخاب این شعار به این گونه است که فراخوان عمومی در سایتش برای انتخاب بهترین شعار از نظر مردمان هر کشور را اعلام و در نهایت بر اساس نظرسنجی عمومی بهترین شعار را انتخاب می کند.

وی افزود: در جام جهانی پیش رو با توجه به این که قرار است لوگوی پیراهن تیم ملی از گونه در معرض انقراض و مورد حمایت کشورمان یعنی یوزپلنگ انتخاب شود انجمن یوزپلنگ ایرانی به فیفا پیشنهاد داده که شعار پیراهن تیم ملی نیز هماهنگ با اینگونه ارزشمند باشد لذا انجمن سعی می کند با تبلیغات و راه اندازی کمپین حمایت از یوزپلنگ فراخوان عمومی و نظرسنجی مردم را در راستای انتخاب شعاری هماهنگ با حمایت از یوزپلنگ هدایت کند. البته تا کنون چند شعار در زمینه های غرور ملی، اهمیت یوز در تنوع زیستی و در خطر انقراض بودن این گونه درنظر گرفته شده است.

پورمیرزایی در خصوص لوگوی یوز در پیراهن تیم ملی اظهار داشت: به پیشنهاد فیفا برای اینکه این لوگو با برند های معروفی مانند پوما که آن هم نوعی از گونه های گربه سانان در آمریکا است اشتباه نشود قرار است تنها از سر و صورت یوز که دارای شاخصه‌های متفاوت نسبت به سایر گربه سانان است استفاده شود.

مدیر روابط عمومی انجمن یوز ایرانی در پاسخ به اینکه در این صورت سرعت یوز که مهترین شاخصه آن و مرتبط ترین وجه این گونه با فوتبال است چگونه نشان داده می شود تصریح کرد: با شعارهای و اقدامات جنبی سعی می‌شود که سرعت یوز در طراحی پیراهن تیم ملی البته با حفظ شان پرچم کشورمان در کنار این لوگو مطرح شود.

وی افزود: این کارگروه همچنین تصمیم دارد یک شخصیت کارتونی از یوزپلنگ که نه خیلی فانتزی و نه خیلی غمگین باشد تهیه کند به گونه ای که بتوان در کنار مشکلاتی که در مورد انقراض این گونه ارزشمند وجود دارد چهره ای قوی و دوست داشتنی از آن را به جهانیان معرفی کرد.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مخالفت فیفا با درج لوگوی یوز ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا پیراهن دروازه‌بان تیم ملی ایران را گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,دروازه‌بان تیم ملی ایران

 
اخبار ورزشی - پس از بازی با نیجریه
فیفا پیراهن دروازه‌بان تیم ملی ایران را گرفت

نمایندگان فیفا پیراهن علیرضا حقیقی در دیدار مقابل نیجریه را گرفتند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در چارچوب جام جهانی در مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسید.

کارلوس کی‌روش در این مسابقه از علیرضا حقیقی درون دروازه استفاده کرد.

حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرفته شدن پیراهنش توسط نماینده فیفا خبر داد.

وی دراین‌باره گفت: بعد از بازی نماینده فیفا آمد و پیراهنم را خواست و گفت آن را برای موزه فیفا می‌خواهد. به همین دلیل در بازی بعدی باید از پیراهن دیگری استفاده کنم.
  اخبار ورزشی - فارس